Mies ei ymmärrä että seksi sattuu
Mies alkanut epäilemään, kun kerron että seksi sattuu, ja antaa ymmärtää että minun täytyy hankkia siihen todisteet lääkäristä. En kestä enää mitään maratooni jyystöä, enkä siitä kyllä oikeastaan ikinä ole pitänytkään, vaan se alkaa sattua alapäähän niin paljon, että jossain kohtaa pakko lyödä peli poikki. Mies alkaa seuravaana päivänä raivota, että olen itsekäs kun heti oman tulemisen jälkeen lopetan hommat ja että hänen vehkeensä ei kelpaa minulle. Inhottaa tällainen syyllistäminen, koska en vain kykene enää samaan kuin nuorempana. Lisäksi inhoan olla hänelle krapulapatjana monen päivän juomisensa jälkeen, kun hän vain vatkaa kun ei pysty tulemaan vahvan krapulatilan takia. Eilenkin painostamisen jälkeen lopulta suostuin seksiin vaikka jouduinkin sen keskeyttämään kun se alkoi sattua todella paljon. Mies painosti ja painosti ja se alkoi jo tuntua raiskaamiselta kun mies ei tavallaan hyväksynyt kieltävää vastausta. En ymmärrä mikä häneen on mennyt niin pahasti. Alkoholismi vai mikä muuttaa ihmisen noin pahasti.
Kommentit (47)
Miksi miehet ylipäätään luulee, että naiset haluavat jotain pitkää jyystöä? Mistä se käsitys on tullut? Mulla menee pitkässä jyystössä taas alapää tunnottomaksi. Tosi pitkään sain omalle miehelleni puhua, että ei pitkitä tahallaan, ennen kuin uskoi. Mies luuli, että pitää kestää pitkään. Ei pidä! Joillekin miehille toi alkoholi voi muuten tehdä sen, ettei laukea ollenkaan. Näin olen kuullut. Kannattaisi varmaan harjoittaa seksiä jatkossa vain selvänä tai vaihtaa miestä empaattisempaan tyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ylipäätään luulee, että naiset haluavat jotain pitkää jyystöä? Mistä se käsitys on tullut? Mulla menee pitkässä jyystössä taas alapää tunnottomaksi. Tosi pitkään sain omalle miehelleni puhua, että ei pitkitä tahallaan, ennen kuin uskoi. Mies luuli, että pitää kestää pitkään. Ei pidä! Joillekin miehille toi alkoholi voi muuten tehdä sen, ettei laukea ollenkaan. Näin olen kuullut. Kannattaisi varmaan harjoittaa seksiä jatkossa vain selvänä tai vaihtaa miestä empaattisempaan tyyppiin.
Samaa yritin miehelle sanoa. Ensin alkaa mennä tunnottomaksi, mutta lopulta se tunto palaa ja se kipu on hirveää kun toinen vain rynkyttää. Miehelleni tämä on nyt aivan kauhea ongelma kun minä en enää halua muuta kuin pikapanoja. Nautin seksistä, tulen helposti, mutta minunko siitä täytyisi tuntea syyllisyyttä? En vain suostu siihen. Sanoin että on vapaa etsimään kestävämpää seuraa jos minä en kelpaa. Ap
Minä olen muuten se tyyppi joka kerran kirjoitti tänne palstalle kotoa löytyneestä puolikkaasta kortsukääreen palasesta. Kysyin mieheltä asiasta ja mies syyllisti minua siitäkin silloin.
Nyt hän itse otti ko. asian esille, että minua vaivaa syyllisyys siitä kortsusta, ja siksi olen nytkin niin kiihtynyt. Että joo, syyllinenhän sitä itse menee puolisolle näyttelemään kortsukäärettä, eikä yritäkään peittää jälkiään. Ai vi ttu miten joku voi olla noin manipuloiva! Tämähän on suorastaan kuin elokuvasta tämä minun elämäni.
Ei juma lauta varaan paikan itselle pehmeiden seinien sisästä kun en kestä tuota narsistia enää!
Ap
- "Ei, Eii, sattuu, sattuuu!!!"
- "Mutta kun tekee mieli"
Vierailija kirjoitti:
- "Ei, Eii, sattuu, sattuuu!!!"
- "Mutta kun tekee mieli"
Ilmeisesti pidät väkisin makaamisesta? Hanki itsellesi nukke ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika. Miehelläsi ei ole MITÄÄN oikeutta kohdella sinua noin. Tuohan on seksuaalista väkivaltaa. Ikävä kyllä tuo tilanne ei ole ihan harvinainen, tuollaisia miehiä on aika paljon. Eikä yksikään heistä ansaitsisi olla minkäänlaisessa naissuhteessa.
Lähde NYT.
Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Kaikilla naisilla sekä myös miehillä pitäisi olla oikeus kieltäytyä seksistä jos sattuu. Itse ainakin lopettaisin heti, enkä kyseenalaistaisi miestäni jos hän sanoisi seksin sattuvan. Tukisin ja ohjaisin miestä hakemaan kipuun apua, enkä missään nimessä syyllistäisi.
Olen ihan shokissa mieheni käytöksestä ja yritän vielä kerran asiasta puhua, mutta ikävä kyllä miehen käytös alkaa olla jo sellaista ettei asiat ole korjattavissa enää.Ap
"Pitäisi olla oikeus..." Se ON se oikeus. Ja toisaalla sanoi AP "yritin sanoa..." Miksi jäi yritykseksi? Mikai aina naiset vaan antaa tapahtua? En ymmärrä!
Eikä edes mikään ”jos sattuu”, vaan ihan koska vaan ja ihan miksi vaan. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä missään tilanteessa.