Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä että seksi sattuu

Vierailija
27.06.2021 |

Mies alkanut epäilemään, kun kerron että seksi sattuu, ja antaa ymmärtää että minun täytyy hankkia siihen todisteet lääkäristä. En kestä enää mitään maratooni jyystöä, enkä siitä kyllä oikeastaan ikinä ole pitänytkään, vaan se alkaa sattua alapäähän niin paljon, että jossain kohtaa pakko lyödä peli poikki. Mies alkaa seuravaana päivänä raivota, että olen itsekäs kun heti oman tulemisen jälkeen lopetan hommat ja että hänen vehkeensä ei kelpaa minulle. Inhottaa tällainen syyllistäminen, koska en vain kykene enää samaan kuin nuorempana. Lisäksi inhoan olla hänelle krapulapatjana monen päivän juomisensa jälkeen, kun hän vain vatkaa kun ei pysty tulemaan vahvan krapulatilan takia. Eilenkin painostamisen jälkeen lopulta suostuin seksiin vaikka jouduinkin sen keskeyttämään kun se alkoi sattua todella paljon. Mies painosti ja painosti ja se alkoi jo tuntua raiskaamiselta kun mies ei tavallaan hyväksynyt kieltävää vastausta. En ymmärrä mikä häneen on mennyt niin pahasti. Alkoholismi vai mikä muuttaa ihmisen noin pahasti.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita läpi käynyt kirjoitti:

Minkälainen oli lapsuuden perheesi? Totetatko samaa käyttäytymismallia omassa elämässä? Syyllistettiinkö sinua lapsena? Monet kieroutuneet käsitykset elämästä juontavat juurensa lapsuudesta. Kun ne käsittelee esim. terapiassa elämäsi muuttuu paljon helpommaksi ja itsearvostuksesi nousee.

Kieltämättä oma mieheni on isäni kaltainen mies. Isä oli mustasukkainen, painostava ja sellainen hänen sanansa on laki tyyppi. Joi paljon, mutta lopetti alkoholin juonnin kokonaan koska äiti oli ottamassa eroa ja viemässä meitä lapsia pois.

Ap

Vierailija
22/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kauheaa, jos miehesi yrittää pakottaa sinut sellaiseen mikä tuottaa kipua.

Ja yleensäkin seksi humalaisen tai krapulaisten kanssa on epämiellyttävää jos itse on selvinpäin.

Jos päätät jäädä suhteeseen, voisit edellyttää että seksi tapahtuu selvinpäin ja molempien tarpeita kuunnellen. Ikuisuuksia kestävä jyystäminen humalaisen / krapulaisten kanssa kuulostaa ällöttävältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se krapulajyystö on ihan kamalaa. Mies hikoilee kauheasti ja hiki tippuu kasvoilleni. Koko sänky on hiestä märkä . Mies ei laukea vaikka koko päivän jyystäisi. Sattuu ja ahdistaa. Jos sanon että sattuu , mies suuttuu ja jyystää kovempaa. Olen vaan hiljaa ja yritän ajatella muita asioita. Hänen puhelimensa saattaa soida, se pelastaa minut tästä pinteestä. Jossain vaiheessa hän kyllä lopettaa, pitää vaan kestää. No minä kestin pari vuotta, sitten läksin tuosta suhteesta. Kauheaa aikaa .

Vierailija
24/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole mitään velkaa miehellesi. Et ole vastuussa hänen seksuaalisten tarpeidensa tyydyttämisestä. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä miehesi kanssa. Saat kieltäytyä. Mies voi siitä suuttua, suuttukoon. Mitä sitten? Pikkulapsi alkaa huutaa, kun ei saakaan karkkia. Mutta aikuisen ihmisen pitäisi kyetä kestämään pettymys. Jos miestäsi haittaa seksityömyys parisuhteessanne, hänen täytyy tehdä asialle jotain. Eli teidän täytyy keskustella näistä vaikeista asioista ja etsiä ratkaisu. Jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan ja avioliitto ei tarkoita velvollisuutta harrastaa seksiä. Voit lopettaa sen vaikka loppuelämäksesi, jos haluat. Seksiä voi harrastaa lukemattomilla tavoilla ja varmasti löytyy muutakin, kun sinulle kivulias jyystö.

Vierailija
25/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen oli lapsuuden perheesi? Totetatko samaa käyttäytymismallia omassa elämässä? Syyllistettiinkö sinua lapsena? Monet kieroutuneet käsitykset elämästä juontavat juurensa lapsuudesta. Kun ne käsittelee esim. terapiassa elämäsi muuttuu paljon helpommaksi ja itsearvostuksesi nousee.

Mitä apua tästä neuvosta on juuri ap:n tilanteeseen?

Paljonkin. Kun ymmärtää, mistä omat toimintamallit juontavat juurensa, on helpompi myös ymmärtää miksi toimii itselleen vahingollisella tavalla. Se oivallettuaan on myös helpompi aloittaa vahingollisten toimintamallien muuttaminen terveiksi. Ei ne terapeutit huvikseen lapsuudesta kysele. Kyllä sillä ihan perusteet on. 

Vierailija
26/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä oma mieheni on isäni kaltainen mies. Isä oli mustasukkainen, painostava ja sellainen hänen sanansa on laki tyyppi. Joi paljon, mutta lopetti alkoholin juonnin kokonaan koska äiti oli ottamassa eroa ja viemässä meitä lapsia pois.

Ap

Eipä sitten muuta kuin äidistäsi mallia. 

Vierailija
27/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksen aiheuttama rektoseele aiheuttaa ongelmia toisinaan pakkautuvan ulosteen takia yhdynnässä ja koen olevani rikki sekä sisältä että ulkoa. Muutenkin sellainen jyystöseksi ei ole minun juttuni enää.

Enimmäkseen seksi onnistuu, mutta mies onnistuu sairaalla tavalla tämänkin kääntämään minun syyksi etten halua häntä tms, kun kieltäydyn siinä vaiheessa kun on jyystänyt niin kauan että minuun sattuu.

Ennen niin kiltti, ymmärtäväinen ja hellä mies on muuttunut ilkeäksi empatiakyvyttömäksi ihmiseksi jota en tunne enää.

Ainoa kerta kun mies tekee aloitteen seksiin on humalassa tai krapulassa. Olen tästä hänelle kertonutkin. Muka muistaa asian, mutta missä se vika on, korvien välissä ettei halua ymmärtää minua?

Haluaisin vain paeta kun toisesta on tullut jotenkin ihan eri ihminen.

Ap

"Ennen niin kiltti, ymmärtäväinen ja hellä mies on muuttunut ilkeäksi empatiakyvyttömäksi ihmiseksi jota en tunne enää."

Eiköhän tuossa ollut jo ihan tarpeeksi sanottu.

Vierailija
28/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä apua tästä neuvosta on juuri ap:n tilanteeseen?

Ei tähän tilanteeseen, mutta eron jälkeen myöhemmin. Jos on itsereflektiokykyä, on terapia enemmän kuin paikallaan.

Vierailija
29/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hittoa olet tuollaisen alkkiksen kanssa?! Nosta kytkintä!

Vierailija
30/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde. Parisuhteeseen ei kuulu toisen fyysinen (tai henkinen) satuttaminen. Tuo on väkivaltaa. Mitään lääkärintodistuksia et hae, sanasi riittää kenelle tahansa.

Aiheeseen liittymättä. Onko sulla endometrioosi?

Ei ole tietääkseni. Vihlovia alavatsakipuja saan toisinaan, mutta gyne ei ollut siitä mitenkään huolissaan kun pari vuotta sitten asiaa tutkittiin. Kivut yhdynnässä luultavasti aiheutuvat rektoseelestä jos en ole saanut tyhjennettyä suolta täysin ennen seksiä. Ja myöskin kipuja tulee liian kauan kestävästä jyystämisestä jota alapää vain ei enää kestä.

Ap

Vierailija
31/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika. Miehelläsi ei ole MITÄÄN oikeutta kohdella sinua noin. Tuohan on seksuaalista väkivaltaa. Ikävä kyllä tuo tilanne ei ole ihan harvinainen, tuollaisia miehiä on aika paljon. Eikä yksikään heistä ansaitsisi olla minkäänlaisessa naissuhteessa.

Lähde NYT.

Vierailija
32/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika. Miehelläsi ei ole MITÄÄN oikeutta kohdella sinua noin. Tuohan on seksuaalista väkivaltaa. Ikävä kyllä tuo tilanne ei ole ihan harvinainen, tuollaisia miehiä on aika paljon. Eikä yksikään heistä ansaitsisi olla minkäänlaisessa naissuhteessa.

Lähde NYT.

Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Kaikilla naisilla sekä myös miehillä pitäisi olla oikeus kieltäytyä seksistä jos sattuu. Itse ainakin lopettaisin heti, enkä kyseenalaistaisi miestäni jos hän sanoisi seksin sattuvan. Tukisin ja ohjaisin miestä hakemaan kipuun apua, enkä missään nimessä syyllistäisi.

Olen ihan shokissa mieheni käytöksestä ja yritän vielä kerran asiasta puhua, mutta ikävä kyllä miehen käytös alkaa olla jo sellaista ettei asiat ole korjattavissa enää.

Ap

Vierailija
33/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä hittoa olet tuollaisen alkkiksen kanssa?! Nosta kytkintä!

Anteeksi nyt vain, mutta ketä tuollainen kapeakatseinen kommentti auttaa? Ei minua ainakaan.

Olen ollut saman miehen kanssa vuosia ja hyysännyt alkoholistia samalla menettäen itse oman mielenterveyteni sekä pikkuhiljaa fyysisen terveydenkin. Kyllä minä myönnän, että aika on tehnyt tehtävänsä ja eropäätöksen tekeminenkin sattuu. Tottakai rakastan edelleenkin selväpäistä ja kilttiä perheen isää joka mies myös osaa olla. Myöskin myönnän olevani tullut läheisriippuvaiseksi kun liian kauan olen kestänyt tietynlaista perseilyä ja itsetuntoni on huonolla tolalla.

Tämä seksi ongelma vain tuli kaiken kruunuksi eilen, kun sain kokea olevani miehelle seksinukkena.

Kyllä minä tästä suosta rämmin vaikka sitten per se edellä puuhun, mutta koeta sinäkin hyvä ihminen harjoittaa empatiakykyäsi ennen kuin päätät kommentoida. Et voi tietää millaisessa pask assa joku ihminen on joutunut rämpimään elämänsä aikana.

Ap

Vierailija
34/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:

Mielestäni on todella sairasta, että miehesi ei usko sanaasi siitä, että seksi sattuu. Se ei ole normaalia. Hän vaatii sinulta ymmärtääkseni lääkärintodistusta asiasta aivan kuin sinä olisit hänen työntekijänsä ja seksi hänen kanssaan sinun työsi. Toistan, että se ei ole normaalia.

Ole kiltti ja lähde suhteesta. Kenenkään ei pitäisi elää noin. 

Vierailija
35/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se krapulajyystö on ihan kamalaa. Mies hikoilee kauheasti ja hiki tippuu kasvoilleni. Koko sänky on hiestä märkä . Mies ei laukea vaikka koko päivän jyystäisi. Sattuu ja ahdistaa. Jos sanon että sattuu , mies suuttuu ja jyystää kovempaa. Olen vaan hiljaa ja yritän ajatella muita asioita. Hänen puhelimensa saattaa soida, se pelastaa minut tästä pinteestä. Jossain vaiheessa hän kyllä lopettaa, pitää vaan kestää. No minä kestin pari vuotta, sitten läksin tuosta suhteesta. Kauheaa aikaa .

Voi luoja 😭 Millaisia parisuhteita ihmisillä onkaan...

Vierailija
36/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ideaa edes on jäädä mulkun ihmisen kanssa suhteeseen ehdoin tahdoin kun ei ole mikään pakko? Ihan sama mitä se jää ruikuttamaan jälkikäteen, itsepä on ollut mulkku. En tajua lainkaan niitä ihmisiä, jotka suhteessaan vain purevat hammasta vuosikausia, vaikka mikään laki ei velvoita. 

Vierailija
37/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ja näkemiin miehelle?

Vierailija
38/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin lukea miehelleni teidän kommentteja asian suhteen ja mies torppasi minut täysin. Syyllistäminen vain jatkuu hänen puoleltaan, ja hänen mielestään ei ole tehnyt mitään väärää kun minä itse halusin lähteä hänen mukaansa sekstailuun. Kuulemma ei uskalla tehdä aloitteita enää kun minä kieltäydyn kuitenkin. Eli hän uhriutuu täysin vaikka hän itsekin tietää juoneensa tai ollut krapulassa kun minulta seksiä tivaa. Myöskin on sitä mieltä ettei voi ymmärtää mistä ne kivut yhtäkkiä orgasmin jälkeen tulee ja että minä haluan vain pikapanoja.

Alan vihdoin nähdä ettei tuosta miehestä ole mihinkään muuhun kuin tyrannoimaan minua ja tämä on täysin väärin.

Mies oli myös sitä mieltä, että vastailen tänne itse itselleni ja hänen on turha lukea yhtään mitään.

Ap

Vierailija
39/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asenne ja kunnioitus sinua kohtaan on tuo, niin eiköhän peli ole jo aika pitkälti menetetty.

Tosin veikkaan että hän käy kuitenkin kommentit salaa lukemassa uteliaisuuttaan…

Vierailija
40/47 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexyä ei pidä harrastaa jos se sattuu.Siitä voi olla vakavat seuraukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä