Mies ei ymmärrä että seksi sattuu
Mies alkanut epäilemään, kun kerron että seksi sattuu, ja antaa ymmärtää että minun täytyy hankkia siihen todisteet lääkäristä. En kestä enää mitään maratooni jyystöä, enkä siitä kyllä oikeastaan ikinä ole pitänytkään, vaan se alkaa sattua alapäähän niin paljon, että jossain kohtaa pakko lyödä peli poikki. Mies alkaa seuravaana päivänä raivota, että olen itsekäs kun heti oman tulemisen jälkeen lopetan hommat ja että hänen vehkeensä ei kelpaa minulle. Inhottaa tällainen syyllistäminen, koska en vain kykene enää samaan kuin nuorempana. Lisäksi inhoan olla hänelle krapulapatjana monen päivän juomisensa jälkeen, kun hän vain vatkaa kun ei pysty tulemaan vahvan krapulatilan takia. Eilenkin painostamisen jälkeen lopulta suostuin seksiin vaikka jouduinkin sen keskeyttämään kun se alkoi sattua todella paljon. Mies painosti ja painosti ja se alkoi jo tuntua raiskaamiselta kun mies ei tavallaan hyväksynyt kieltävää vastausta. En ymmärrä mikä häneen on mennyt niin pahasti. Alkoholismi vai mikä muuttaa ihmisen noin pahasti.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Nautitko seksistä kovassa humalassa olevan puolison kanssa?
En
Onpa ihana mies ja parisuhde. Seksi ei taida olla teidän ongelmista suurin.
Olisi mukava saada rohkaisevia kommentteja asian tiimoilta. Olen ihan rikki miehen kohtelun jälkeen ja harkitsen lähtöä tästä parisuhteesta. Se ei tule olemaan helppoa, koska mies luultavasti syyllistää minun lähtevän toisen miehen mukaan. Terveysongelmat vain lisääntyneet ja tarvitsisin tukea, enkä mitään lyttäämistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava saada rohkaisevia kommentteja asian tiimoilta. Olen ihan rikki miehen kohtelun jälkeen ja harkitsen lähtöä tästä parisuhteesta. Se ei tule olemaan helppoa, koska mies luultavasti syyllistää minun lähtevän toisen miehen mukaan. Terveysongelmat vain lisääntyneet ja tarvitsisin tukea, enkä mitään lyttäämistä.
Ap
Sinua ei lytätty, sait neuvoja.
Johan se järkikin pitäisi sanoa että tuohon tilanteeseen ei tarvitse jäädä.
Mitä väliä sillä on, että miehesi syyllistäisi sinua erosta? Eiköhän kaikki lähellä olevat ihmiset ole huomanneet mikä kusipää miehesi on, ellet itse tullut läheisriippuvaiseksi ja peittele asioita? Toivottavasti muutat pois ja haet myös itsellesi apua. Alkoholistit usein sairastuttaa läheiset läheisriippuvuuteen. Voimia ja parempaa tulevaisuutta sinulle❤️
Alkaa siis sattumaan sen jälkeen, kun olet tullut.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voimia ap
Sinun tulee nyt kohdata totuus. Mies ei ymmärrä, että seksi satuttaa sinua. Olet tehnyt parhaasi saadaksesi hänet ymmärtämään, et voi tehdä hänen ymmärryksensä eteen enää enempää.
Sinulle jää kaksi vaihtoehtoa. Hyväksy, ettei hän välitä siitä, että sinuun sattuu, ja jää suhteeseen siitä huolimatta.
Tai hyväksy, ettei hän välitä siitä, että sinuun sattuu, ja lähde suhteesta. Tietenkin mies syyllistää sinua, koska hän ei ymmärrä, että hän kohtelee sinua väärin.
Mikäli lähdet, niin miehen syyllistämiset ja pettämiskuvitelmat saa jättää omaan arvoonsa. Ne ehkä satuttavat sinua hetken, mutta tiedät totuuden ja se riittää sinulle.
Ehkä pelkäät eroamista, koska et "voi" kertoa eron todellista syytä lähipiirillesi? Et uskalla perustella kantaasi ja puolustaa itseäsi muille? Miehen mielipiteestä viis, kerro totuus niille, joiden mielipiteellä on todella merkitystä.
Sanot vain, että niin kutsuttu seksi alkoi tuntua raiskaukselta, etkä pystynyt jäädä suhteeseen enää.
Minulla on samankaltainen eron syy taustalla. Lähipiirini tietää, miksi lähdin. Exän kiukuttelut eivät tunnu missään, sillä minä tiedän totuuden ja ne, joiden mielipiteellä on minulle väliä, tietävät sen myös. Se riittää. Mies pilatkoon jonkun toisen naisen seksielämän tästedes.
LÄHDE AP! Tuo ei ole normaalia seksuaalisuutta, että toinen ei välitä toisen olotiloista. Et ole itsekäs. Osa naisistahan ei kykene ollenkaan yhdyntään yhdyntäkivun takia. Tämänkin asian kanssa moni joutuu elämään, eikä vain olemaan "patjana". Älä suostu seksiin painostuksen takia tai jos et itse halua. Sinun seksuaalisuutesi on sinun nautintoasi varten.
Oma eksä oli tuollainen ja lopulta siitä kuoriutui esiin mustasukkainen väkivaltainen pohjasakkamies. Eron otettuani jäi stalkkaamaan jä lähettämään pelottavia viestejä moneksi kuukaudeksi. Jouduin muuttamaan ja laittamaan kaiken salaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kukaan ole lytännyt ja ihan oikeita neuvoja olet saanut. Selkeästi on kehotettu eroamaan mutta et vain jostain syystä halua ottaa tätä neuvoa vastaan.
Voi herrajumala! Pidättäydy seksistä ja käske ukon etsiä sitä muualta.
Synnytyksen aiheuttama rektoseele aiheuttaa ongelmia toisinaan pakkautuvan ulosteen takia yhdynnässä ja koen olevani rikki sekä sisältä että ulkoa. Muutenkin sellainen jyystöseksi ei ole minun juttuni enää.
Enimmäkseen seksi onnistuu, mutta mies onnistuu sairaalla tavalla tämänkin kääntämään minun syyksi etten halua häntä tms, kun kieltäydyn siinä vaiheessa kun on jyystänyt niin kauan että minuun sattuu.
Ennen niin kiltti, ymmärtäväinen ja hellä mies on muuttunut ilkeäksi empatiakyvyttömäksi ihmiseksi jota en tunne enää.
Ainoa kerta kun mies tekee aloitteen seksiin on humalassa tai krapulassa. Olen tästä hänelle kertonutkin. Muka muistaa asian, mutta missä se vika on, korvien välissä ettei halua ymmärtää minua?
Haluaisin vain paeta kun toisesta on tullut jotenkin ihan eri ihminen.
Ap
Minkälainen oli lapsuuden perheesi? Totetatko samaa käyttäytymismallia omassa elämässä? Syyllistettiinkö sinua lapsena? Monet kieroutuneet käsitykset elämästä juontavat juurensa lapsuudesta. Kun ne käsittelee esim. terapiassa elämäsi muuttuu paljon helpommaksi ja itsearvostuksesi nousee.
Tuollainen seksi On r.... kaus jos ei kerran lopeta pyynnsöstä.
Ero on vaikea, mutta ainoa vaihtoehto.
Halaus!
Sano ukolles että tumputtaa joko enemmän tai vähemmän. Jos ei tumpputtais niin paljon niin tulis ajallaan, tai sitten pitää vaan pitää käsi käynnissä.
Lähde. Parisuhteeseen ei kuulu toisen fyysinen (tai henkinen) satuttaminen. Tuo on väkivaltaa. Mitään lääkärintodistuksia et hae, sanasi riittää kenelle tahansa.
Aiheeseen liittymättä. Onko sulla endometrioosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voimia ap <3
Sinun tulee nyt kohdata totuus. Mies ei ymmärrä, että seksi satuttaa sinua. Olet tehnyt parhaasi saadaksesi hänet ymmärtämään, et voi tehdä hänen ymmärryksensä eteen enää enempää.
Sinulle jää kaksi vaihtoehtoa. Hyväksy, ettei hän välitä siitä, että sinuun sattuu, ja jää suhteeseen siitä huolimatta.
Tai hyväksy, ettei hän välitä siitä, että sinuun sattuu, ja lähde suhteesta. Tietenkin mies syyllistää sinua, koska hän ei ymmärrä, että hän kohtelee sinua väärin.
Mikäli lähdet, niin miehen syyllistämiset ja pettämiskuvitelmat saa jättää omaan arvoonsa. Ne ehkä satuttavat sinua hetken, mutta tiedät totuuden ja se riittää sinulle.Ehkä pelkäät eroamista, koska et "voi" kertoa eron todellista syytä lähipiirillesi? Et uskalla perustella kantaasi ja puolustaa itseäsi muille? Miehen mielipiteestä viis, kerro totuus niille, joiden mielipiteellä on todella merkitystä.
Sanot vain, että niin kutsuttu seksi alkoi tuntua raiskaukselta, etkä pystynyt jäädä suhteeseen enää.Minulla on samankaltainen eron syy taustalla. Lähipiirini tietää, miksi lähdin. Exän kiukuttelut eivät tunnu missään, sillä minä tiedän totuuden ja ne, joiden mielipiteellä on minulle väliä, tietävät sen myös. Se riittää. Mies pilatkoon jonkun toisen naisen seksielämän tästedes.
Kiitos tästä rohkaisevasta viestistäsi. Tätä juuri kaipasin. Olen ollut liian kauan tässä parisuhteessa ja liian voimaton tekemään päätöksiä, mutta ymmärrän etten voi parantaa miestä jos hän on päättänyt itse olevansa aina oikeassa.
Ap
Asioita läpi käynyt kirjoitti:
Minkälainen oli lapsuuden perheesi? Totetatko samaa käyttäytymismallia omassa elämässä? Syyllistettiinkö sinua lapsena? Monet kieroutuneet käsitykset elämästä juontavat juurensa lapsuudesta. Kun ne käsittelee esim. terapiassa elämäsi muuttuu paljon helpommaksi ja itsearvostuksesi nousee.
Mitä apua tästä neuvosta on juuri ap:n tilanteeseen?
Nautitko seksistä kovassa humalassa olevan puolison kanssa?