Taitavat hiustenlaittajat, neuvokaa tumpeloa!
Apua apua, rippijuhlat sunnuntaina ja pitäisi laittaa omat ja tytön hiukset nätisti... mutta kun en osaa! Mun kampaus on ollut jo vuosia ponnari, tytöllä tukka liehuu vapaana. Hiustenlaitosta ja kampausten teosta en tiedä mitään. En kykene esim tekemään ranskalaista lettiä itselle tai laittamaan mitään rullia omaan päähäni takahiuksiin. Kampaajalle ei tietenkään sunnuntaina pääse/ehdi.
Mulla ei ole edes mitään muotoiluvälineitä, ajattelin kyllä käydä ostamassa suoristusraudan (eikös sillä saa kiharoitakin tehtyä). Mitä aineita pitää laittaa hiuksiin ennen rautojen käyttöä?
Mulla puolipitkät hiukset ja otsatukka, tytöllä yli olkapäiden tosi paksut hiukset. Antakaa helppoja kampausvinkkejä! Värit ja leikkaukset on onneksi molemmilla kunnossa.
Kommentit (24)
No nyt löyty ihania malleja tytölle! Googlasin half updo, varsinkin nuo missä on myös lettejä käytetty on tosi suloisia kampauksia! Ei voi olla kamalan vaikeita tehdä :-)
Monissa puikkokihartimissa tulee "hanska" mukaan ettei polta näppejä :)
Käys katselemassa tuolta videoita, on ideoita vaikka kuinka; http://www.cutegirlshairstyles.com/
Tee tytölle puoliponnari (googleen half updo) ja kiharra latvat puikolla tai suoristusraudalla. Tosi helppo, jopa tämä tumpelo osaa. :)