Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitavat hiustenlaittajat, neuvokaa tumpeloa!

Vierailija
25.06.2014 |

Apua apua, rippijuhlat sunnuntaina ja pitäisi laittaa omat ja tytön hiukset nätisti... mutta kun en osaa! Mun kampaus on ollut jo vuosia ponnari, tytöllä tukka liehuu vapaana. Hiustenlaitosta ja kampausten teosta en tiedä mitään. En kykene esim tekemään ranskalaista lettiä itselle tai laittamaan mitään rullia omaan päähäni takahiuksiin. Kampaajalle ei tietenkään sunnuntaina pääse/ehdi.

Mulla ei ole edes mitään muotoiluvälineitä, ajattelin kyllä käydä ostamassa suoristusraudan (eikös sillä saa kiharoitakin tehtyä). Mitä aineita pitää laittaa hiuksiin ennen rautojen käyttöä?

Mulla puolipitkät hiukset ja otsatukka, tytöllä yli olkapäiden tosi paksut hiukset. Antakaa helppoja kampausvinkkejä! Värit ja leikkaukset on onneksi molemmilla kunnossa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tytölle puoliponnari (googleen half updo) ja kiharra latvat puikolla tai suoristusraudalla. Tosi helppo, jopa tämä tumpelo osaa. :)

Vierailija
22/24 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt löyty ihania malleja tytölle! Googlasin half updo, varsinkin nuo missä on myös lettejä käytetty on tosi suloisia kampauksia! Ei voi olla kamalan vaikeita tehdä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa puikkokihartimissa tulee "hanska" mukaan ettei polta näppejä :)

Vierailija
24/24 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käys katselemassa tuolta videoita, on ideoita vaikka kuinka; http://www.cutegirlshairstyles.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä