Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika ja hänen tyttöystävänsä (molemmat 14) liiankin läheisiä?

Vierailija
27.06.2021 |

Suoraansanottuna ärsyttää aina kun pojan seuruselukumppani tulee meille. Jatkuva haliminen ja pusuttelu on vain ärsyttävää katseltavaa. Siis olen pojalle sanonut useastikkin että pidäppä vähän väliä tähän tyttöön, mutta nämä vinkin kuulemma aina unohtuu kun tyttö on muka niin "rakas" (just joo). Seksiä eivät harrasta, tästä olen tytöllekkin sanonut. Saavat ainakin pari vuotta odottaa. Tytön oloa meillä on rajoitettu kahteen kertaan viikossa, mutta sekin tuntuu liialliselta määrältä. Lähes kaikki keinot käytetty, siksi tulin tänne taas pyytämään apua. Miten saan pojan ertaantumaan tyttöystävästään?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne harrastaa seksiä….

Vierailija
2/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa irtaantuisi äidistään ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nuorison jo olla. Olet kenties kateellinen?

Vierailija
4/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaista sitten keksit...

Vierailija
5/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mistä olisin

-ap

Vierailija
6/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 13v poikani suree kun ei löydä tyttöystävää. Olisit ap onnellinen.

Vierailija
7/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan pojalla jöpöttää kiihkeiden halausten ja suutelujen aikana.

Vierailija
8/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hullu? Olisit onnellinen, että poikasi on rakastunut ja onnellinen. Tän on kyllä pakko olla provo. Eihän kukaan vanhempi ole noin sairas, että haluaa pilata hyvän asian lapsensa elämässä.

P.s. Teinit halailevat ja pussailevat paljon. Kuuluu ikään. Anna asian olla.

Vierailija
9/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mistä olisin

-ap

Siitä että poikasi ei halaile ja pussaile sinua.

Vierailija
10/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mistä olisin

-ap

Siitä että poikasi ei halaile ja pussaile sinua.

Turha luulo

-ap

Vierailija
11/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä kaikki tuntui parhaalta. Ja sinä lisäät homman viehättävyyttä, koska teet siitä kielletyn hedelmän. Et voi voittaa, anna olla. Tai älä itse asiassa anna olla, koska se tuntuu paremmalta kun siinä on tuo kielletty -aspekti.

Koskas olet itse saanut viimeks kun olet noin kireä?

Vierailija
12/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksiä eivät harrasta, tästä olen tytöllekkin sanonut. Saavat ainakin pari vuotta odottaa"

Muistuta nyt kuitenkin varmuuden vuoksi ehkäisyn tärkeydestä, vaikka toki oletkin Jumala pojallesi ja hän varmasti heti kertoo sinulle jos seksiä harrastaakin :,D

Vierailija
13/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
14/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mistä olisin

-ap

Siitä, että joku on rakastunut ja onnellinen eikä keski-ikäinen takakireä kääkkä.

Vierailija
15/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin 14 v ja meni liian hankalaksi äidin suhteen koko juttu. Asuttiin kaukana toisistamme ja salaa pidettiin yhteyttä vuosia. Ei puhettakaan siitä, että äiti olisi auttanut vaikka siinä, että oltaisiin voitu tavata.

Yritin seutustella muutaman muun kanssa vuosia, mutta ei siitä tullut mitään ja lopulta olen ollut ikisinkku 20 vuotta. Haluatko pilata lapsesi tulevaisuuden?

No henkilökohtaisesti uskon että lapsen tulevaisuus on valoisampi, kun aikaa kuluu seurustelun sijaan vaikka kouluun

-ap

Vierailija
16/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket pojan menemään tyttöystävänsä kanssa huoneeseensa ja laittamaan oven kiinni. Ongelma ratkaistu, sinun ei tarvitse katsella nuorten onnea.

Lisäksi varaat terapiaan ajan, jotta voit käsitellä, miksi toisten onnellisuus aiheuttaa sinussa ärsyyntymistä. Ehkä joku traumaterapia olisi oikea osoite.

Vierailija
17/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Seksiä eivät harrasta, tästä olen tytöllekkin sanonut. Saavat ainakin pari vuotta odottaa"

Muistuta nyt kuitenkin varmuuden vuoksi ehkäisyn tärkeydestä, vaikka toki oletkin Jumala pojallesi ja hän varmasti heti kertoo sinulle jos seksiä harrastaakin :,D

No jos seksiä harrastavat salaa ja tyttö tulee raskaaksi niin sitten on hänen ongelmansa. Ei ole se mukse meille tulossa elätettäväksi. Mutta, epäilen että harrastavat, olen aika moneen kertaan molemmille asiasta ilmoittanut ettei se ole meille ok.

-ap

Vierailija
18/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin 14 v ja meni liian hankalaksi äidin suhteen koko juttu. Asuttiin kaukana toisistamme ja salaa pidettiin yhteyttä vuosia. Ei puhettakaan siitä, että äiti olisi auttanut vaikka siinä, että oltaisiin voitu tavata.

Yritin seutustella muutaman muun kanssa vuosia, mutta ei siitä tullut mitään ja lopulta olen ollut ikisinkku 20 vuotta. Haluatko pilata lapsesi tulevaisuuden?

No henkilökohtaisesti uskon että lapsen tulevaisuus on valoisampi, kun aikaa kuluu seurustelun sijaan vaikka kouluun

-ap

Eiköhän sitä aikaa riitä molempiin. Olen seurustellut 14-vuotiaasta koko lukion läpi ja keskiarvo 9,4 ja ällän paperit. Nähtiin usein joka päivä, vähintään monta kertaa viikossa.

Vierailija
19/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ei tää ihan näin huono ole.

-ap

Vierailija
20/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Lapsen tunteiden lyttääminen ja kieltäminen tuo valoisamman tulevaisuuden? Yritähän nyt ihan itse sytyttää vähän valoa vintillesi, tuosta ei seuraa kuin masennusta, ahdistusta ja välirikko teidän välille myöhemmin, kun pilaat lapsen tulevaisuuden. Sano nuorelle parille, että opiskelevat yhdessä ja kysele heidän haaveita tulevaisuudesta. Tue ja kannusta heitä yhdessä tavoittelemaan tulevaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä