Poika ja hänen tyttöystävänsä (molemmat 14) liiankin läheisiä?
Suoraansanottuna ärsyttää aina kun pojan seuruselukumppani tulee meille. Jatkuva haliminen ja pusuttelu on vain ärsyttävää katseltavaa. Siis olen pojalle sanonut useastikkin että pidäppä vähän väliä tähän tyttöön, mutta nämä vinkin kuulemma aina unohtuu kun tyttö on muka niin "rakas" (just joo). Seksiä eivät harrasta, tästä olen tytöllekkin sanonut. Saavat ainakin pari vuotta odottaa. Tytön oloa meillä on rajoitettu kahteen kertaan viikossa, mutta sekin tuntuu liialliselta määrältä. Lähes kaikki keinot käytetty, siksi tulin tänne taas pyytämään apua. Miten saan pojan ertaantumaan tyttöystävästään?
Kommentit (46)
Mulla oli/on tuollainen äiti, nyt en ole pitänyt mitään yhteyttä n.5vuoteen koska pilasi 2 suhdettani käytöksellään.
Annat pojalle kondomipaketin ja sanot ettet halua vielä mummoksi 👍
Poika siinä iässä, että k¤rpä seisoo.
Vierailija kirjoitti:
En. Minä en hyväksy alle suojaikärajaisten seksin harrastamista, enkä todellakaan ala heidän ehkäisyjään maksamaan. Joutuvat itse maksamaan jos tarvitsevat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei tää ihan näin huono ole.
-ap
Samaa mieltä. Onhan täällä huonompiakin ja täähän on jo toka sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
-ap
Sinä olet ihmisenä 0/5 oli provo tai ei. Olet ihmisperse jonka kannattaisi laittaa muovipussi päähänsä nukkumaan mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Minä en hyväksy alle suojaikärajaisten seksin harrastamista, enkä todellakaan ala heidän ehkäisyjään maksamaan. Joutuvat itse maksamaan jos tarvitsevat
Sittenpähän ryhdyt mummoksi. Nuoret harrastavat seksiä jos haluavat. Et pysty estämään sitä. Parhaiten estät epätoivotun raskauden sillä, että keskustelette ehkäisyasioista ja autat ehkäisyvälineiden hankinnassa jos tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
-apSinä olet ihmisenä 0/5 oli provo tai ei. Olet ihmisperse jonka kannattaisi laittaa muovipussi päähänsä nukkumaan mennessä.
Ai, koska haluan pojalleni parasta mahdollista tulevaisuutta?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenpähän ryhdyt mummoksi. Nuoret harrastavat seksiä jos haluavat. Et pysty estämään sitä. Parhaiten estät epätoivotun raskauden sillä, että keskustelette ehkäisyasioista ja autat ehkäisyvälineiden hankinnassa jos tarvitsee.
Kyllä nuoret tajuavat että jos ei ole ehkäisyä niin eivät harrasta. Ei ne halut ton ikäsinä oo edes viellä erityisen pahat.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoret tajuavat että jos ei ole ehkäisyä niin eivät harrasta. Ei ne halut ton ikäsinä oo edes viellä erityisen pahat.
-ap
Ai ei ole halut ton ikäisenä kovat? :dddd oletko itse koskaan ollut teini? Tuon ikäiset ajattelevat seksiä _koko ajan_. Koulussa kun tunnilla on tylsää niin mitä ne tekee? Ajattelee kuule seksiä ja sitä omaa ihastusta. Aikuisena ei ajattele eikä halua seksiä enää läheskään niin paljon kuin teininä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
-apSinä olet ihmisenä 0/5 oli provo tai ei. Olet ihmisperse jonka kannattaisi laittaa muovipussi päähänsä nukkumaan mennessä.
Ihmisperse 😂😁😄
Ja ap, minulle tulee epämukava olo ihmisistä jotka noin vatipäitä kuten sinä, kai se on se myötähäpeän tunteen suuruus mikä sen aiheuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ai ei ole halut ton ikäisenä kovat? :dddd oletko itse koskaan ollut teini? Tuon ikäiset ajattelevat seksiä _koko ajan_. Koulussa kun tunnilla on tylsää niin mitä ne tekee? Ajattelee kuule seksiä ja sitä omaa ihastusta. Aikuisena ei ajattele eikä halua seksiä enää läheskään niin paljon kuin teininä.
No taitaa kirjoittaja tässä ollakkin teini ja vain joku ongelma lapsi, jos näin koko ajan ajattelee
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
-apEi ole oikea ap
-alkuperäinen ap
Ei ole oikea ap tämäkään.
- alkuperäinen oikea ap
Sinun poikasi itsetunnon kehittymisen kannalta tämä tilanne on paras mahdollinen hänelle, ja sillä tulee olemaan kauaskantoiset vaikutukset opiskeluun ja työelämään, kunhan et nyt vain missään nimessä mene sorkkimaan sinne "poikasi edun" eli tosiasisassa oman jääräpäisyytesi ja neuroosiesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Minun poikani on kasvatettu kovassa kurissa ja opetettu pitämään ylimääräiset eroottiset ajatukset poista mielestään. Samaa olen kertonut tyttöystävällensä. Eiköhän ne teinit tottele, kun osoittaa auktoriteettia.
- ap
Asuuko teillä ap ketään aikuisia kotona, joilta voisit kysyä neuvoa tässä asiassa?
Ei ole oikea ap
-alkuperäinen ap