Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika ja hänen tyttöystävänsä (molemmat 14) liiankin läheisiä?

Vierailija
27.06.2021 |

Suoraansanottuna ärsyttää aina kun pojan seuruselukumppani tulee meille. Jatkuva haliminen ja pusuttelu on vain ärsyttävää katseltavaa. Siis olen pojalle sanonut useastikkin että pidäppä vähän väliä tähän tyttöön, mutta nämä vinkin kuulemma aina unohtuu kun tyttö on muka niin "rakas" (just joo). Seksiä eivät harrasta, tästä olen tytöllekkin sanonut. Saavat ainakin pari vuotta odottaa. Tytön oloa meillä on rajoitettu kahteen kertaan viikossa, mutta sekin tuntuu liialliselta määrältä. Lähes kaikki keinot käytetty, siksi tulin tänne taas pyytämään apua. Miten saan pojan ertaantumaan tyttöystävästään?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi vielä edes ollut tylyä. Kyllä meno 1960- ja 70-luvuilla oli paljon kovempaa, jos yritti leikkiä aikuista kotioloissa. Siinä äkkiä kehoitettiin etsimään oma pesäpuu kutuleikeille ja jos vielä paksuksi pamahti, niin sitä liukkaampia lähtöjä oli luvassa.

Vierailija
42/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat pojalle kondomipaketin ja sanot ettet halua vielä mummoksi 👍

En. Minä en hyväksy alle suojaikärajaisten seksin harrastamista, enkä todellakaan ala heidän ehkäisyjään maksamaan. Joutuvat itse maksamaan jos tarvitsevat

Sittenpähän ryhdyt mummoksi. Nuoret harrastavat seksiä jos haluavat. Et pysty estämään sitä. Parhaiten estät epätoivotun raskauden sillä, että keskustelette ehkäisyasioista ja autat ehkäisyvälineiden hankinnassa jos tarvitsee.

Kyllä nuoret tajuavat että jos ei ole ehkäisyä niin eivät harrasta. Ei ne halut ton ikäsinä oo edes viellä erityisen pahat.

-ap

Ai ei ole halut ton ikäisenä kovat? :dddd oletko itse koskaan ollut teini? Tuon ikäiset ajattelevat seksiä _koko ajan_. Koulussa kun tunnilla on tylsää niin mitä ne tekee? Ajattelee kuule seksiä ja sitä omaa ihastusta. Aikuisena ei ajattele eikä halua seksiä enää läheskään niin paljon kuin teininä.

Minun poikani on kasvatettu kovassa kurissa ja opetettu pitämään ylimääräiset eroottiset ajatukset poista mielestään. Samaa olen kertonut tyttöystävällensä. Eiköhän ne teinit tottele, kun osoittaa auktoriteettia.

- ap

Tuo kommentti saa jo 4/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi vielä edes ollut tylyä. Kyllä meno 1960- ja 70-luvuilla oli paljon kovempaa, jos yritti leikkiä aikuista kotioloissa. Siinä äkkiä kehoitettiin etsimään oma pesäpuu kutuleikeille ja jos vielä paksuksi pamahti, niin sitä liukkaampia lähtöjä oli luvassa.

Juuri näin. Silloin lapset kasvoivatkin terveessä ympäristössä ja henkisesti terveiksi aikuisiksi. Samaa 60-luvun kasvatusmetodeja yritän omille teineille opettaa.

- ap

Vierailija
44/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä alempien sosiaaliluokkien lapset seurustelevat nuorina. Eli sikäli ap on kyllä ihan oikeassa kun yrittää ohjata poikaa

Vierailija
45/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teinit saavat useassa paikassa kaupungilta ilmaisen ehkäisyn!

Tapasin oman mieheni kun olin 14 vuotias. Harrastimme seksiä päivittäin. Tätä ei olisi pystynyt estämään mikään. Olemme edelleen naimisissa ja yli 30 vuotta yhdessä, enää emme toki harrasta seksiä ihan niin usein. Lapsiakin on, mutta syntyivät yli 10 vuotta tapaamisemme jälkeen.

Vierailija
46/46 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi teinit saavat useassa paikassa kaupungilta ilmaisen ehkäisyn!

Tapasin oman mieheni kun olin 14 vuotias. Harrastimme seksiä päivittäin. Tätä ei olisi pystynyt estämään mikään. Olemme edelleen naimisissa ja yli 30 vuotta yhdessä, enää emme toki harrasta seksiä ihan niin usein. Lapsiakin on, mutta syntyivät yli 10 vuotta tapaamisemme jälkeen.

Onneksi et AP ollut meidän kummankaan äiti. Olisit estänyt suuren rakkauden ja hyvän elämän. Olemme muuten molemmat korkeasti koulutettuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan