Haluan päättää kenen kanssa poikani saavat seurustella!
Olen kahden nuoren miehen äiti ja minä haluan päättää kenen kanssa poikani saavat seurustella. Olemme liikunnallinen ja terveellisesti elävä perhe ja haluan että poikani elävät myös jatkossa kuten kotona on opetettu. Kamalinta minulle tässä asiassa on se että nyt toinen poikani on löytänyt ilmeisesti vielä vakikumppanikseen tyttöystävän joka on patalaiska, ylipainoinen ja ahne! Minua ei tässä häiritse mikään muu kun se ettei tyttö todellakaan aio muuttua ja vie poikaani huonoon suuntaan huonoine tapoineen! Poikani kävi ennen joka päivä lenkillä ja urheilemassa minun kanssani mutta nyt hän on muuttumassa sohvaperunaksi kun tyttöystävä on niin laiska. Poikani tyttöystävä ei harrasta mitään liikuntaa, hänen aikansa kuluu työttömänä olemiseen ja sohvalla makoiluun. Sellaista se on jos erehdyn käymään kylässä tällä tyttösellä, vaikka olen useaan otteeseen kertonut hänelle liikunnan hyvistä puolista! ei mitään vaikutusta, hän ei minua kuuntele. Jotain tolkkua tähän hommaan pitäisi saada ja olenkin jo sanonut pojilleni että hankkikaa itsellenne reippaat tyttöystävät mieluiten urheilupiireistä. Minusta tuntuisi aivan kamalalta jos jonain päivänä saisin kuulla tulevani mummoksi niin että poikani vierellä on patalaiska WT. Miten voin estää tämän?
Kommentit (26)
Mulla on liikunnallinen, hoikka ja ihan söpö tyttö. Hyvä koulussa, lukee paljon ja kohtelias nuori nainen. En ap haluaisi antaa sun pojallesi tyttöystäväksi, koska kuulostat kamalalta anopilta.
No huonostipa olet poikasi kasvattanut, jos väität perheenne pitävän liikunnallisesta elämäntyylistä. Jos poika oikeasti pitäisi liikunnasta, hän harrastaisi sitä kyllä itse oma-aloitteisesti ja varmaan houkuttelisi tyttöystävänsäkin mukaan harrastamaan. Mutta olet tainnut äitinä pilata heiltä liikunnanilon, samalla tavalla kun koululiikunta pilaa monelta. Liikkuminen on ilmeisesti ollut sitä, että sinä olet pakottamalle vienyt heitä lenkeille yms. ja patistanut menemään - tuossa kirjoititkin, että poika kyllä liikkui sinun kanssa, ei ilmeisesti itseksekseen.
Voip käydä niin että et enää edes tapaa poikiasi, jos yrität sekaantua heidän elämäänsä.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 07:36"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 07:35"]Mitä tarkoittaa WT?
[/quote]
White trash = Valkoinen roskasakki
[/quote]
Okei, kiitos vastauksesta!
Et siis luota omiin kykyihisi kasvattajana?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 07:35"]Mitä tarkoittaa WT?
[/quote]
White trash = Valkoinen roskasakki