Onko AV muuttunut, vai olenko se vain minä?
Ainahan täällä on ollut ilkeilyä ja trollausta ja rasittavaa keskustelua jonka takia aina välillä kyselen itseltäni miksi ylipäätään olen täällä, mutta nyt tuntuu, että palstan ilmapiiri on muuttunut - jos mahdollista - vieläkin oudommaksi ja ikävämmäksi. Tämä ei ole enää edes huvittava palsta, vaan ahdistava.
Kuvittelenko vain, vai onko "vika" minussa? Taitaa olla aika todellakin jättää palsta taakseen. Mitä järkeä täällä on käydä, jos se ei enää edes viihdytä?
Kommentit (12)
Av on muuttunut...
t. se 16-vuotias teini
Olen täysin samaa mieltä kanssasi ap! tästä asiasta palstalla jo muutamaan kertaan keskusteltukin, viimeksi tänään jo aikaisemmin. suurelta osalta johtuu koulujen kesälomista ja teinit meluaa ja haukkuu nyt palstalla.
Nyt kyllä kuvittelet vain. Samanlainen viemäri tämä on ollut aina.
Anonyymi keskustelu vetää puoleensa ihmisiä laidasta laitaan. Ylilauta tuntuu rönsyilleen tänne vauvapalstalle aika voimakkaasti.
Ihmisillä on laman aikana yhä suuremmin paha olo, ja sitä on helppo tulla tänne purkamaan haukkumalla muita. Ukkoa ei uskalla, koska se ottais lemput.
Tää tosiaan on ahdistava paikka, ainakin tälläselle herkkänahkaselle kuin minä itse. Jos jotain kommentoin, niin tuntuu että aina tulee alapeukkua tai joku kyseenalaistaa tai alkaa väittelemään jostain pienestä yksityiskohdasta. Ihan paha mieli tulee!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 01:17"]Tää tosiaan on ahdistava paikka, ainakin tälläselle herkkänahkaselle kuin minä itse. Jos jotain kommentoin, niin tuntuu että aina tulee alapeukkua tai joku kyseenalaistaa tai alkaa väittelemään jostain pienestä yksityiskohdasta. Ihan paha mieli tulee!
[/quote]
Nyyyyyh. Kasva aikuiseksi. Ei sinua pitäisi liikauttaa pätkääkään tuntemattomien ihmisten kommentointi täällä. Ei täällä kannata kaikkea ihan tosissaan ottaa.
mua ei peukutukset häiritse mutta suututtaa kun joku avautuu vakavasta aiheesta, niin aletaan haukkumaan todella törkeästi huorittelemaan ja toivomaan avautujalle ikäviä asioita. tää on se jota mä en ymmärrä ja joka suututtaa ja välillä tekee pahan mielen.
Onko täällä muuten aina kirjoitellut ihmisiä, joilla ei edes itsellänsä ole lapsia?
Minä olen ollut täällä vajaa 2 vuotta ja ajattelen samoin näinkin lyhyellä kokemuksella.
Toisaalta luulen syyn olevan itsessänikin. Olen aina ollut kiltinpuoleinen, enkä ole koskaan saanut mitään irti haukkumisketjuista. Osaan toki jo otsikon perusteella päätellä, kannattaako lukea lainkaan. Keskityn ketjuihin, joissa on oikeasti asiaa ja hauskuutta. Jos niihin pesiytyy trolli, en lue sitä enää.