Suuret ikäluokat eivät ihan oikeasti tunnu tajuavan mitään nykypäivän todellisuudesta
Tulipa taas huomattua mökillä. Työttömäksi jäänyttä sukulaista arvosteltiin koska kuulemma työtä saa "kysymällä", minun lapsettomuuttani ihmeteltiin koska kaikilla "kuuluu olla" lapsi ja veljeni vuokralla asumista ihmeteltiin, koska on "järkevämpää" ostaa asunto (veli on pienipalkkainen Helsingissä, jonka asuntojen hinnat tietää kaikki paitsi nuo boomerit).
Alkaa mennä maku tähän. Nämä ihmiset ovat itse päässeet duuniin kansakoulun käymällä ja olleet vakituisessa työssä parikymppisestä lähtien. Lisäksi he ovat saaneet ylennyksiä ilman mitään koulutuksia, palkankorotuksia ja hyvät eläkkeet. He eivät tajua että sellainen ei ole nykypäivänä mahdollista. Ärsyttää selittää asiaa heille, kun he ovat täysi kielto päällä. Kaikki on vain velttoutta.
Kommentit (19985)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei makseta mitään sosiaalimaksuja
ei eläkkeitä
ei työttömyyskorvauksia
ei mitään tukia
Joo palataan luontaistalouteen. Hönöä ottaa kaaliin ku sekää ei saa työttömyyskorvausta.
1800 netto tuli palkkaa
Toimistotyöstä tuo on ihan hyvä, päivätyö
Ei oo mitään toimistotyötä, kaikki on menny, tai tulee meneen. Mitä kuvittelet jossain toimistossa tekeväs?
Toimistoissa on vain rottia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusavuttomat kaatuvat ensimmäisinä
Ajokortti on ehdoton nykypäivän työnhaussa
Ajokorttia kysyttiin työhaastattelussa ja sain paikan.
1800 netto toimistotyöstä
kukaan ei valmista autoja
vain hevoset ja aasit kulkuneuvoina
Vierailija kirjoitti:
Joo ja toimistotyöt kaatuu töistä ekana.
oletko valmis
oletko vahva
oletko nuori
oletko älykäs
Vierailija kirjoitti:
Nekään ei kohta kulje, ku niille ei oo safkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja toimistotyöt kaatuu töistä ekana.
Ei kaikki. Itse olen sellaisessa työssä että ei työt lopu
Vierailija kirjoitti:
2400 brutto palkalla ei osteta sähköautoa, että jos miehesi on autoalalla niin varaudu omistusasunnon menetykseen. Ei 80 - vuotiaat niitä enää osta
Vierailija kirjoitti:
oletko valmis
oletko vahva
oletko nuori
oletko älykäs
En
T.hönö
muistoksi jälkipolville jätetään yksi toimistotyöntekijä muumioitumaan toimiston nurkkaan, 1800 euron palkkakuitti pöyddällä laminoituna muistuttamassa menneestä maailmasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko valmis
oletko vahva
oletko nuori
oletko älykäs
En
T.hönö
Jos ei ole ajokorttia niin ei ihminen älykäs ole.
ei ole sähköä
kaikki pyörii käsivoimin
ja työhevosten avustuksella
Vierailija kirjoitti:
muistoksi jälkipolville jätetään yksi toimistotyöntekijä muumioitumaan toimiston nurkkaan, 1800 euron palkkakuitti pöyddällä laminoituna muistuttamassa menneestä maailmasta
Ja sairaanhoitajille palkan puolitus, kun EU puuttuu velan ottoon.
Itse asiassa palkankorotusta ei tule tai sitten kaupunki irtisanoo osan, koska rahaa ei ole.
Sairaanhoitajilla on paljon lainaa, heitä voi ottaa silloin tällöin takaisin palkkatuella minkä maksaa valtio, ei kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
muistoksi jälkipolville jätetään yksi toimistotyöntekijä muumioitumaan toimiston nurkkaan, 1800 euron palkkakuitti pöydällä laminoituna muistuttamassa menneestä maailmasta
+ ajokortti todistuksena muinaisten älykkyydestä
ei ole sairaanhoitajia
vain terveet selviytyvät
Niin ei eläkkeitäkään makseta jos EU puuttuu velan ottoon. Jos valtiolla ei ole rahaa, ei se voi maksaa
Vahvimmat alistavat heikot orjikseen
kun heikko kaatuu
otetaan toinen tilalle
Ajokortti on ehdoton nykypäivän työnhaussa