Suuret ikäluokat eivät ihan oikeasti tunnu tajuavan mitään nykypäivän todellisuudesta
Tulipa taas huomattua mökillä. Työttömäksi jäänyttä sukulaista arvosteltiin koska kuulemma työtä saa "kysymällä", minun lapsettomuuttani ihmeteltiin koska kaikilla "kuuluu olla" lapsi ja veljeni vuokralla asumista ihmeteltiin, koska on "järkevämpää" ostaa asunto (veli on pienipalkkainen Helsingissä, jonka asuntojen hinnat tietää kaikki paitsi nuo boomerit).
Alkaa mennä maku tähän. Nämä ihmiset ovat itse päässeet duuniin kansakoulun käymällä ja olleet vakituisessa työssä parikymppisestä lähtien. Lisäksi he ovat saaneet ylennyksiä ilman mitään koulutuksia, palkankorotuksia ja hyvät eläkkeet. He eivät tajua että sellainen ei ole nykypäivänä mahdollista. Ärsyttää selittää asiaa heille, kun he ovat täysi kielto päällä. Kaikki on vain velttoutta.
Kommentit (20049)
😂😂😂😂😂 Homehönö istunut taas paskat housussa koneella koko sunnuntai-aamun😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂onkohan se siivonnut asuntoaan😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂onkohan murrosikäiset lapsiraukat saaneet ruokaa😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2400 brutto palkalla kun tekee 40 vuotta töitä niin saa tuon 1000 euron nettoeläkkeen. Nuoremmat ei voi ostaa omakotitaloja, koska leskeneläke viedään.
Hei! Tämä leskeneläkkeen rajaaminen on ihan tämän nykypolven itse tekemä leikkaus! Tähän ei ole todellakaan suuret ikäluokat osallistuneet millään lailla.
Ja mitä minä olen täällä palstoilla vieraillut, niin täällä on ollut juuri teidän itsenne ikäisten ketjua, joissa nimenomaan mollataan leskeneläkkeitä, kuinka ne on epäoikeudenmukaisia ja vanhanaikaisia ja kuinka jokaisen kuuluu elättää itse itsensä eikä mitään leskeneläkkeitä saisi olla ollenkaan.
Joten nauttikaa nyt saamastanne!
Tämä on teidän ikäluokkanne aikaansaannos, ihan juuri näinä vuosina tehty. Itsellenne ihan sen teitte!
Te olette äänestäneet nuo päättäjät, teitä on eniten. Nuorempien ei ole pakko auttaa teitä. Hae 100-vuotiaana tikkaat ja putsaa ne omakotitalosi rännit lehdistä ettei tule vesivahinko.
No kävittekö itse äänestämässä? Nuorten äänestysprosentti on uskomattoman alhainen ylipäänsä missään vaaleissa. Luulisi kiinnostavan, kun täälläkin nimenomaan yhteiskunnallisia asioita vatvotaan, mutta ei.
Ja teidän ikäisiä nuoriahan nuo päättäjät näyttää nykyään olevan. En muista kyllä kenenkään vaaliohjelmassa olleen leskeneläkkeen leikkaaminen. Ei olisi tullut ääniä, jos olisivat moista kuuluttaneet. Ihan ovat niitä teidän ikäisten omia mielipiteitä nuo.
Kukaan vanhempi ihminen ei ole kannattanut leskeneläkkeen leikkausta, se on teidän huutama juttu. Miksi ette ole ottaneet kantaa asiaan silloin kun siitä on neuvoteltu? Ei minkäänlaista liikettä ole syntynyt tästä asiasta.
Niin, eläkeläiset on äänestäneet nuo nykyiset nuoret päättäjät, teitä on eniten. Teidän eläkeläisten lapsista tulee luusereita omakotitalojen kanssa, toivottavasti lapsenne palkka on vähintään 4000 brutto.
Kuka eläkeläinen on kasvattanut luuserin millä pieni 2400 bruttopalkka. Tuleeko perinnöksi omakotitalo 😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂hönöllä on hätä, kun ei saa omistusasuntoa😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂hönöä v'tut'aa olla köyhä😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂hönöllä on edessä tuskainen vanhuus, ei eläkettä😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂 Homehönö istunut taas paskat housussa koneella koko sunnuntai-aamun😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂onkohan se siivonnut asuntoaan😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂onkohan murrosikäiset lapsiraukat saaneet ruokaa😂😂😂😂😂
Kaupan alalla irtosanotaan 25000, asunnot menee ulosottoon ja lapset jää ilman ruokaa, asuntovelkainen ei saa toimeentulotukea 😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂hönön anoppi ja vanhemmat eivät jätä perintöjä😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hönö saa 1000 euroa eläkettä niinkuin kaupan alalla 40 vuotta työtä tehneet 😂😂😂😂😂😂
Eikä ole omakotitaloa, fiksu kaveri 😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂hönö joutuu nuorena ja vanhana elämään paskat housussa😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönö saa 1000 euroa eläkettä niinkuin kaupan alalla 40 vuotta työtä tehneet 😂😂😂😂😂😂
Eikä ole omakotitaloa, fiksu kaveri 😂😂😂😂😂
Mimimieläke + eläkeläisen asumistuki 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla ei seisokki pysy 😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂hönö viettää lopun ikänsä av-palstalla onnellisena hymiöidensä kera😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
onnen tuovat hymynaamat😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂muuta ei se tarvitse😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla ei seisokki pysy 😂😂😂😂😂
Vai seisooko kaupassa väärällä hetkellä, huomattu on 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2400 brutto palkalla kun tekee 40 vuotta töitä niin saa tuon 1000 euron nettoeläkkeen. Nuoremmat ei voi ostaa omakotitaloja, koska leskeneläke viedään.
Hei! Tämä leskeneläkkeen rajaaminen on ihan tämän nykypolven itse tekemä leikkaus! Tähän ei ole todellakaan suuret ikäluokat osallistuneet millään lailla.
Ja mitä minä olen täällä palstoilla vieraillut, niin täällä on ollut juuri teidän itsenne ikäisten ketjua, joissa nimenomaan mollataan leskeneläkkeitä, kuinka ne on epäoikeudenmukaisia ja vanhanaikaisia ja kuinka jokaisen kuuluu elättää itse itsensä eikä mitään leskeneläkkeitä saisi olla ollenkaan.
Tämä on teidän ikäluokkanne aikaansaannos, ihan juuri näinä vuosina tehty. Itsellenne ihan sen teitte!
Te olette äänestäneet nuo päättäjät, teitä on eniten. Nuorempien ei ole pakko auttaa teitä. Hae 100-vuotiaana tikkaat ja putsaa ne omakotitalosi rännit lehdistä ettei tule vesivahinko.
Muista 100 - vuotiaana tiputtaa katolta lumet ettei katto romahda. Te kuulemma pärjäätte ilman nuoria.
Kyllä omat nuoret auttaa. Minullakin kolme pojanpoikaa, auttavat jo nykyään. Ihania reippaita nuoria aikuisia. En minä muitten nuorten apuja kaipaakaan, enkä edes kovasti vielä tarvitsekaan, minullahan on itseäni paljon nuorempi mieskin nykyään. Auttamissuhde on vielä eri suuntaan, hoidan 99-vuotiasta äitiäni. Hänkin on kyllä uskomattoman omatoiminen ikäisekseen. En minä tulevaisuutta pelkää, tulee sitten mitä tulee jos on tullakseen.
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂hönö viettää lopun ikänsä av-palstalla onnellisena hymiöidensä kera😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
onnen tuovat hymynaamat😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂muuta ei se tarvitse😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ja toiset vaihtaa vaippoja ja maksaa asuntolainaa omakotitalosta, mikä on arvoton😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toiset vaihtaa vaippoja ja maksaa asuntolainaa omakotitalosta, mikä on arvoton😂😂😂😂😂
Alkaako työt jo klo 7.00 😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂hönö on onnellinen😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂pakkopaidassaan😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂hoitajia ei ole😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂mutta se hymyilee😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂autuaana😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ihanaa😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ripuli housussa lämmittää😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂lapset eivät vieraile😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂eivät kestä hajua😂😂😂😂😂mutta mitäs tuosta😂😂😂😂😂sonta on kiva kaveri😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista 100 - vuotiaana tiputtaa katolta lumet ettei katto romahda. Te kuulemma pärjäätte ilman nuoria.
Kyllä omat nuoret auttaa. Minullakin kolme pojanpoikaa, auttavat jo nykyään. Ihania reippaita nuoria aikuisia. En minä muitten nuorten apuja kaipaakaan, enkä edes kovasti vielä tarvitsekaan, minullahan on itseäni paljon nuorempi mieskin nykyään. Auttamissuhde on vielä eri suuntaan, hoidan 99-vuotiasta äitiäni. Hänkin on kyllä uskomattoman omatoiminen ikäisekseen. En minä tulevaisuutta pelkää, tulee sitten mitä tulee jos on tullakseen.
Voi voi, eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa, ilkeät anopit on yksin 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂hönö on onnellinen😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂pakkopaidassaan😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂hoitajia ei ole😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂mutta se hymyilee😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂autuaana😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ihanaa😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ripuli housussa lämmittää😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂lapset eivät vieraile😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂eivät kestä hajua😂😂😂😂😂mutta mitäs tuosta😂😂😂😂😂sonta on kiva kaveri😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Moi Allu 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Allu 😂😂😂😂😂
Allu, susta on puhuttu paljon täällä?
Vieläkö olet naista vailla? 😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂hönö tunnistaa itsensä😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂vielä😂😂😂😂😂muista ei muita😂😂😂😂😂mutta😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂muistaa olevansa HÖNÖ😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Niin, eläkeläiset on äänestäneet nuo nykyiset nuoret päättäjät, teitä on eniten. Teidän eläkeläisten lapsista tulee luusereita omakotitalojen kanssa, toivottavasti lapsenne palkka on vähintään 4000 brutto.