Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Narsin meikkejä Suomesta

Vierailija
24.06.2014 |

helsingistä mieuiten?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa Suomesta, lähin ostospaikka on Tukholman Sephora.

Ellei Tallinnaan ole sitten tullut, koska sinne on aina tullut kaikki kosmetiikkamerkit ennen Suomea kuten MAC aikoinaan, ja myös Bourjois (Chanelin sisarsarja), Too Faced ja Givenchy.

Netistä saa Narsia mutta muistaisin että kaveri valitti että postikulut ja tullimaksut tulivat lopulta maksamaan enemmän kuin ne meikit.

Olen ostanut mm. Narsin tuotteita Jenkeistä ja Briteistä yli 10 vuoden ajan, ja minulla on aika paljon kokemusta niistä joten kysy ihmeessä jos mietit jotain tuotetta :)

Vierailija
2/29 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uksta saa ihan hyvään hintaan, postaritkaan ei pahat, 5 puntaa. Ei jää tulliin myöskään koska euroopassa

http://uk.spacenk.com/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupoista kyllä asos on paras Narsin ostoon. Ei tule postikuluja eikä tulleja. 

Vierailija
4/29 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 16:51"]

Nettikaupoista kyllä asos on paras Narsin ostoon. Ei tule postikuluja eikä tulleja. 

[/quote]

Aiemmin asos toimitti narsia vain britteihin?

hqhairin kautta saa kai postikuluitta Suomeenkin, pitäisi olla koko valikoima.

Virossa ei taida olla vielä myynnissä.

Vierailija
5/29 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa asos.com ja hqhair.com ilmaisella toimituksella suomeen. Molemmat nettikaupat luotettavia, olen usein tilannut.

Vierailija
6/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:12"]

Kyllä saa asos.com ja hqhair.com ilmaisella toimituksella suomeen. Molemmat nettikaupat luotettavia, olen usein tilannut.

[/quote]

Asos ei toimita Narsia tänne, ja HqHairin maksujen kanssa oli ongelmia, niiden nettikappa tökki ulkomaisilla Visa ja Mastercardeilla, kokeilin molempia ja kaverilla sama juttu :(

Vierailija
7/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuo Asosia suositellut tosiaan kertoa että oletko sieltä onnistuneesti tilannut Suomeen vai et, kun Asos itse sanoo ettei tänne toimita.

Vierailija
8/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:12"]

[/quote]

Asos ei toimita Narsia tänne, ja HqHairin maksujen kanssa oli ongelmia, niiden nettikappa tökki ulkomaisilla Visa ja Mastercardeilla, kokeilin molempia ja kaverilla sama juttu :(

[/quote]Millaisia ongelmia noiden korttien kanssa oli?

Vierailija
9/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomivärit aika huonoja ja varisee, etenkin ne joissa vähänkään kimalletta tai hohdetta.

Poskipunat hyviä mutta Diorin poskipunien koostumus ja pysyvyys huomattavasti parempi, samettisempi ja monivivahteisempi.

Huulikiilloissa ikävä maku, eikä ne pysy yhtä hyvin kuin Diorin. Pidän Macin huulikiiltojen sävyistä, mutta ne ovat kuin kärpäspaperia ja hiukset tarttuu kokoajan niihin kiinni. Ripsivärit surkeita, meikkivoiteet ihan hyviä, se poskipunapuikko saa posket näyttämään siltä kuin niissä olisi paljon kraatereita vaikka huokset olisivat muuten melko näkymättömät.

Vierailija
10/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa suomesta. Arvaa miten hamstrasin kun olin alkukesästä Barchelonassa.. sieltä sai myös The Palmia, NYX:iä jne

Ja todella edullisesti

Vierailija
11/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:35"]

Luomivärit aika huonoja ja varisee, etenkin ne joissa vähänkään kimalletta tai hohdetta.

Poskipunat hyviä mutta Diorin poskipunien koostumus ja pysyvyys huomattavasti parempi, samettisempi ja monivivahteisempi.

Huulikiilloissa ikävä maku, eikä ne pysy yhtä hyvin kuin Diorin. Pidän Macin huulikiiltojen sävyistä, mutta ne ovat kuin kärpäspaperia ja hiukset tarttuu kokoajan niihin kiinni. Ripsivärit surkeita, meikkivoiteet ihan hyviä, se poskipunapuikko saa posket näyttämään siltä kuin niissä olisi paljon kraatereita vaikka huokset olisivat muuten melko näkymättömät.

[/quote] Puhutko siis Narsin meikeistä vai Macin? Jos Narsin, niin onko millanen hintaero Narsin poskipunat verrattuna Diorin?

Vierailija
12/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:38"]

En saa suomesta. Arvaa miten hamstrasin kun olin alkukesästä Barchelonassa.. sieltä sai myös The Palmia, NYX:iä jne

Ja todella edullisesti

[/quote] Paljon Nyxin tuotteet maksoi? ostitko Sephorasta?

Vierailija
13/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:42"]

Ja todella edullisesti

[/quote]

Sephorasta ja Primora nimisestä kaupasta. NYX on todella halpismeikki ulkomailla, saksastakin sitä jaa joka paikasta. Huulikiilto muutaman euron, se huippuhyvä conselior 4 egee ja meikinkiinnityssuihke 8 e

Vierailija
14/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Th Palmin Mary-Lou Manizer on niiin hyvää ja maksoi vain noin 12 euroa

Vierailija
15/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:42"]

Ja todella edullisesti

[/quote]

Sephorasta ja Primora nimisestä kaupasta. NYX on todella halpismeikki ulkomailla, saksastakin sitä jaa joka paikasta. Huulikiilto muutaman euron, se huippuhyvä conselior 4 egee ja meikinkiinnityssuihke 8 e

[/quote]Saksassa huulikiillot on päälle 6€, on siis kai Espanjassa halvempia?

Vierailija
16/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on The Balm, ei Palm. :)

Vierailija
17/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:39"]

[/quote] Puhutko siis Narsin meikeistä vai Macin? Jos Narsin, niin onko millanen hintaero Narsin poskipunat verrattuna Diorin?

[/quote]

Narsin. Mielestäni ne ovat vähän ylihintaisia laatuunsa nähden.

Macin toin esiin tuon huulikiiltokommentin yhteydessä vain.

Mac parempi mutta Dior nykyään paras ja on ainoa kokeilemani merkki jonka meikki pysyy kasvoilla raikkaan näköisenä koko päivän, vaihtamatta väriä tai muuttumatta tunkkaisen näköiseksi.

Vierailija
18/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Losangelesilainen NYX on laadukas merkki hintaansa nähden, melkein kaikki minun jenkkituttavat hurahtaneet siihen enkä ihmettele yhtään. Kaveri toi niitä minulle, oli osannut valita juuri oikeat sävytkin :) Hyvät pigmentit tuotteissa.

Vierailija
19/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ja Sleekin luomiväripaletit

Ja Baby Lips ja Baby skin tuotteet...

Ulkomailta saa vaikka mitä ja halvalla. Arvaa paljonko ostin ?

Vierailija
20/29 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:39"]

[/quote]

Narsin. Mielestäni ne ovat vähän ylihintaisia laatuunsa nähden.

Macin toin esiin tuon huulikiiltokommentin yhteydessä vain.

Mac parempi mutta Dior nykyään paras ja on ainoa kokeilemani merkki jonka meikki pysyy kasvoilla raikkaan näköisenä koko päivän, vaihtamatta väriä tai muuttumatta tunkkaisen näköiseksi.

[/quote]Minä taas en kauheasti pidä Diorista siksi, että niillä vaihtuu valikoima niin usein. Ei siis oikein voi olla mitään luottosävyjä huulipunissa esimerkiksi. :( Narsin poskipunarasioista pidän, koska ovat pieniä (ei sitä miniharjaa ollenkaan, en sellaisia käytä). Peilikin niissä yllättävän hyvä, vaikka aluksi ajattelin turhaksi. Hintavia kyllä, mutta omassa käytössäni kestävät pitkään. Bobbi Brownin rasiat tosin taitavat olla vielä pienempiä, niitä ajattelin testata. (Vaikka hinnat Maciin verrattuna kovia...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi