Saako Narsin meikkejä Suomesta
Kommentit (29)
NARSin rasiat on ihan hanurista, niissä on sellainen nihkeä "kuminen" pinta johon tarttuu kaikki meikkien pölyt ja muut liat.
Olen rakastunut Stilan ja TooFacedin meikkeihin, BeneFit myös aivan ihana vaikka heidän sävyvalikoima ei niin laaja.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:14"]
NARSin rasiat on ihan hanurista, niissä on sellainen nihkeä "kuminen" pinta johon tarttuu kaikki meikkien pölyt ja muut liat.
[/quote]Tuo on ihan totta, mutta ovat kivan ohuita sentään.
Benefitillä muuten aivan ihana tämä 10 -niminen tuote (jota kutsutaan myös Perfect Ten:ksi) eli poskiväri jossa leveä sivellin ja jolla saa jo pelkästään yhdellä siveltimen vedolla korostussävyn poskipäähän ja varjostussävyn sen alle, eli kasvoista tulee hetkessä ihan sen näköiset kuin Jennifer Lopezin meikkaaja olisi meikin tehnyt! :-)
http://www.benefitcosmetics.com/product/view/10
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:15"]
Olen rakastunut Stilan ja TooFacedin meikkeihin, BeneFit myös aivan ihana vaikka heidän sävyvalikoima ei niin laaja.
[/quote] Minä taas en jaksa Benefitistä olla innostunut, kun hintataso on niin korkea. Eikä ne kaikki söpöt pakkaukset ole kauhean käytännöllisiä. Jos taas haluaa vaikka pitää kotona esillä niin sama vaikka vähän maksaakin, tietty.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:20"]
Benefitillä muuten aivan ihana tämä 10 -niminen tuote (jota kutsutaan myös Perfect Ten:ksi) eli poskiväri jossa leveä sivellin ja jolla saa jo pelkästään yhdellä siveltimen vedolla korostussävyn poskipäähän ja varjostussävyn sen alle, eli kasvoista tulee hetkessä ihan sen näköiset kuin Jennifer Lopezin meikkaaja olisi meikin tehnyt! :-)
http://www.benefitcosmetics.com/product/view/10
[/quote]Onko sulla siis toi tuote itselläsi? Onko toiminut? Monen arvion mukaan vähän huuhaa-tuote, itse en oo testannu.
Ei käsittääkseni. Nettikaupoista voi tilata Suomeen.
En mäkään ole löytänyt, ellei sitten jostain yksittäisestä hoitolasta löydy? Itse olen tilannut Narsin omasta nettikaupasta, ja näytteitä sävynvarmistukseen ebaysta.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:12"]
Kyllä saa asos.com ja hqhair.com ilmaisella toimituksella suomeen. Molemmat nettikaupat luotettavia, olen usein tilannut.
[/quote]
Asos ei toimita Narsia tänne, ja HqHairin maksujen kanssa oli ongelmia, niiden nettikappa tökki ulkomaisilla Visa ja Mastercardeilla, kokeilin molempia ja kaverilla sama juttu :(
[/quote]Millaisia ongelmia noiden korttien kanssa oli?
[/quote]
Ne ei menneet läpi, eivät verifioituneet, yritin lopulta PayPalillakin muttei onnistunut, asiakaspalvelu perui tilauksen toisensa perään ja sanoi ettei maksu ole välittynyt, sitten kyllästyin ja tilasin kaiken Lookfantasticista ja olen tilannut kaikki sieltä jo yli puolen vuoden ajan, Lookfantastic on toiminut loistavasti eikä maksujen kanssa ollut takkuilua, ja minä kuvittelin että kuuluvat samaan Hut-konserniin tai ainakin kuuluivat joskus.