Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan "äitikavereita"

Vierailija
24.06.2014 |

Olen 26v vuoden ikäisen lapsen äiti ja vaikka kavereita riittää niin olen ensimmäinen kaveripiiristäni jolla on lapsi.

Toki näen ystäviäni ja teen asioita heidän kanssa mutta olisi mukava tutustua toisiin äiteihin joiden kanssa puuhata myös lasten kanssa.

Päivät tuntuvat hoitovapaalla niin pitkiltä kun aina samat rutiinit yksin lapseni kanssa :/

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Keravalla :)

-Ap

Vierailija
22/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan Helsinkiin ja leikkipuistoon! :) Hgin keskustassa on esim. Linjan puisto Hakaniemen lähellä, se on suosittu kesäisin. Eikä juttua tartte riittää sen kummemmin, sanoo vaikka vieruskaverille että kiva kun on leikkikaveri lapselle (vaikka leikkisivät omia leikkejään toisiaan huomaamatta :). Jokin yhteinen toiminta, eli muskari- tai liikuntahetki on tosi hyvä, siinä tulee puuhattua muiden kanssa samaa juttua ja siitä on helppo jatkaa juttua. Eivät muutkaan mitään supliikkimestareita ole, ihan samanlaisia väsyneitä mökkihöperöitä pikkulasten äitejä on kaikki puistot pullollaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmin paikka, itse asun hiukan pk-seudun ulkopuolella, Espoon lähettyvillä, joten välimatkaa kertyy aika paljon :/

t.14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän