Nyt puhuu Pietarista palannut kisaturisti, joka juhlii juhannusta Himoksen massafestareilla
Iltalehden haastattelema mies tietää, että Pietarista tuli paljon koronatartuntoja Suomeen. Silti hän lähti juhannusfestareille.
Suomi-korona uuteen nousuun 💪🏻
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2f1cf278-59f9-45ec-b801-e6e3a2aa3791
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tuisku elää itse kaapissa, joten en lähtisi puhumaan toisille elämisestä…
Tätä en ymmärrä. Miten tämä voi olla jollekin vielä joku juttu vuonna 2021? Miksi kenekään pitäisi puhua parisuhteestaan julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä jonne "en viihdy karanteenissa, muut voi pitää jos haluavat" ja edes lippua maksanut kekkereihin. Halolla päähän tollasta pelleä!
Mitä se sinua häirii mitä jonnet härii? Kaivaidu sinä sinne poteroosi ja pidä omaa kivaan. Kyllä se mitali sieltä postissa tulee.
Hienoa nuorisoa TE vanhemmat muuten olette kasvattaneet. Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan. Ja lapset oppii esimerkistä.Ylpeä saa olla tästä itsekkäästä sukupolvesta.
Tällaisia paskaperseitä me kasvatimme, ja nyt niitämme satoa. Hyvä mieli?
Kyllä, itselläni on oikein hyvä mieli. Minua on vuosia paheksuttu kuinka itsekäs, vastuuntunnoton, yli-ikäinen teini, jne olen kun en ole niitä lapsia tehnyt.
Kstsokaa peiliin.Kovin fiksuilta ette itsekkään vaikuta.
Mitä uutta tämä sitten toi keskusteluun?
Minkä sille voi, jos ei viihdy karanteenissa. Pissispoika haluu bailaa, imee sidukkaa ja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä jonne "en viihdy karanteenissa, muut voi pitää jos haluavat" ja edes lippua maksanut kekkereihin. Halolla päähän tollasta pelleä!
Mitä se sinua häirii mitä jonnet härii? Kaivaidu sinä sinne poteroosi ja pidä omaa kivaan. Kyllä se mitali sieltä postissa tulee.
Hienoa nuorisoa TE vanhemmat muuten olette kasvattaneet. Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan. Ja lapset oppii esimerkistä.Ylpeä saa olla tästä itsekkäästä sukupolvesta.
Kyllä, itselläni on oikein hyvä mieli. Minua on vuosia paheksuttu kuinka itsekäs, vastuuntunnoton, yli-ikäinen teini, jne olen kun en ole niitä lapsia tehnyt.
Et tunnusta itsestäsi käytöstä, josta syytät muita? Fiksut osaa pitää turpansa kiinni., eikä he tälläisissä ketjuissa pyöri. Ja en ole mitenkään edes väittänyt olevani fiksu. Tämä on tälläistä hedelmätöntä juuoas eipäs ajankulua🤣
Vierailija kirjoitti:
Hih hih, poika tykkää pojasta.
Vierailija kirjoitti:
"Me halutaan elää" tuumaa ANtti ja sujauttaa kikulinsa Marko-Petterin pyllyyn
Hih hih
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kaapissa? Takuulla lähipiirilleen on selvää suuntautumisensa. Koko maailmalleko se nyt pitääkin julistaa, että tykkääkö enemmän miehistä vai naisista. Voi hohhoijaa.
Mua kiinnostaa, miten se että tänä vuonna "vain" 5 000 ihmistä pakkautuu kännissä kylki kylkeä vasten on jotenkin kovin koronaturvallista? Sisäänhän otettiin "vain" 5 000. Ihmetyttää logiikka, kun kuvia katsoo Himokselta.
"Koronan itämisajaksi on ilmoitettu 1–14 päivää. Peter ei oikeastaan ole edes ajatellut sitä vaihtoehtoa, että hänen tartuntansa voisi ilmetä myöhemminkin. Hän sanoo, ettei hän osaa punnita sitä, hävettäisikö häntä jos hän aloittaisi Himoksella tartuntaketjun piilevällä tartunnalla." Mistä näitä tulee? Miksi salanimi on noin ulkomaalaistyylinen? Onko oikea nimi Pjotr tai sinnepäin?
Piidör on ennenkin esiintynyt lehdistössä. Viimeksi Axlin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuisku on kertonut julkisesti jopa kokemastaan parisuhdeväkivallasta, joten hän ei todellakaan piilottele mitään ja on rohkea kun kertoo ongelmistaan. Ja vanhemmat taatusti tiesi jo siinä vaiheessa, kun Tuisku tanssi Britney Spearsin tahtiin.
Linnaan tuollaiset kuuluisivat, enkä tarkoita presidentin linnaa.
Vierailija kirjoitti:
Copy-paste-täti iski taas 🤣😂😅
Hei Peter
Eiköhän tämä Peetter ole keksitty hahmo. Mistä näitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuisku on kertonut julkisesti jopa kokemastaan parisuhdeväkivallasta, joten hän ei todellakaan piilottele mitään ja on rohkea kun kertoo ongelmistaan. Ja vanhemmat taatusti tiesi jo siinä vaiheessa, kun Tuisku tanssi Britney Spearsin tahtiin.
höpön höpön. joku miesystävä vähän kuittaillut ja uhkaillut ettei paljasta HÄNNE seksuaalisuuttaa, Ana kokee itsensä syrjäytetyksi.
uusia rajoituksisa tulossa, kiitos vastuuttomat hesalaiset ja kisaturistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tunnusta itsestäsi käytöstä, josta syytät muita? Fiksut osaa pitää turpansa kiinni., eikä he tälläisissä ketjuissa pyöri. Ja en ole mitenkään edes väittänyt olevani fiksu. Tämä on tälläistä hedelmätöntä juuoas eipäs ajankulua🤣
Itsekkään en väitä olevani fiksu. Väitän etten ole tyhmä.
Tavallinen Peter ei ihan kahdessa viikossa saa edes viisumia Venäjälle saati lippua kisoihin.
Tuntuu kuin tahallaan ensin päästetään tartuntoja maahan lepsuilemalla ja sitten lietsotaan massat raivoon ja himoamaan rangaistuksia ja kiristyksiä tällaisilla jutuilla. Hmmm. Kohta ollaan oikeasti kotona kökkimässä kaikki, mutta niin että enemmistö myhäilee tyytyväisenä. Aika pelottavaa.