Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt puhuu Pietarista palannut kisaturisti, joka juhlii juhannusta Himoksen massafestareilla

Vierailija
27.06.2021 |

Iltalehden haastattelema mies tietää, että Pietarista tuli paljon koronatartuntoja Suomeen. Silti hän lähti juhannusfestareille.

Suomi-korona uuteen nousuun 💪🏻

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2f1cf278-59f9-45ec-b801-e6e3a2aa3791

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä jonne "en viihdy karanteenissa, muut voi pitää jos haluavat" ja edes lippua maksanut kekkereihin. Halolla päähän tollasta pelleä!

Mitä se sinua häirii mitä jonnet härii? Kaivaidu sinä sinne poteroosi ja pidä omaa kivaan. Kyllä se mitali sieltä postissa tulee.

Hienoa nuorisoa TE vanhemmat muuten olette kasvattaneet. Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan. Ja lapset oppii esimerkistä.

Ylpeä saa olla tästä itsekkäästä sukupolvesta.

Tällaisia paskaperseitä me kasvatimme, ja nyt niitämme satoa. Hyvä mieli?

Kyllä, itselläni on oikein hyvä mieli. Minua on vuosia paheksuttu kuinka itsekäs, vastuuntunnoton, yli-ikäinen teini, jne olen kun en ole niitä lapsia tehnyt.

Kstsokaa peiliin.Kovin fiksuilta ette itsekkään vaikuta.

Vierailija
22/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuisku elää itse kaapissa, joten en lähtisi puhumaan toisille elämisestä…

Tätä en ymmärrä. Miten tämä voi olla jollekin vielä joku juttu vuonna 2021? Miksi kenekään pitäisi puhua parisuhteestaan julkisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä jonne "en viihdy karanteenissa, muut voi pitää jos haluavat" ja edes lippua maksanut kekkereihin. Halolla päähän tollasta pelleä!

Mitä se sinua häirii mitä jonnet härii? Kaivaidu sinä sinne poteroosi ja pidä omaa kivaan. Kyllä se mitali sieltä postissa tulee.

Hienoa nuorisoa TE vanhemmat muuten olette kasvattaneet. Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan. Ja lapset oppii esimerkistä.

Kyllä, itselläni on oikein hyvä mieli. Minua on vuosia paheksuttu kuinka itsekäs, vastuuntunnoton, yli-ikäinen teini, jne olen kun en ole niitä lapsia tehnyt.

Mitä uutta tämä sitten toi keskusteluun?

Vierailija
24/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sille voi, jos ei viihdy karanteenissa. Pissispoika haluu bailaa, imee sidukkaa ja...

Vierailija
25/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tunnusta itsestäsi käytöstä, josta syytät muita? Fiksut osaa pitää turpansa kiinni., eikä he tälläisissä ketjuissa pyöri. Ja en ole mitenkään edes väittänyt olevani fiksu. Tämä on tälläistä hedelmätöntä juuoas eipäs ajankulua🤣

Vierailija
26/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih hih, poika tykkää pojasta.

Vierailija
27/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Me halutaan elää" tuumaa ANtti ja sujauttaa kikulinsa Marko-Petterin pyllyyn

Hih hih

Vierailija
28/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kaapissa? Takuulla lähipiirilleen on selvää suuntautumisensa. Koko maailmalleko se nyt pitääkin julistaa, että tykkääkö enemmän miehistä vai naisista. Voi hohhoijaa.

Vierailija
29/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa, miten se että tänä vuonna "vain" 5 000 ihmistä pakkautuu kännissä kylki kylkeä vasten on jotenkin kovin koronaturvallista? Sisäänhän otettiin "vain" 5 000. Ihmetyttää logiikka, kun kuvia katsoo Himokselta.

Vierailija
30/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koronan itämisajaksi on ilmoitettu 1–14 päivää. Peter ei oikeastaan ole edes ajatellut sitä vaihtoehtoa, että hänen tartuntansa voisi ilmetä myöhemminkin. Hän sanoo, ettei hän osaa punnita sitä, hävettäisikö häntä jos hän aloittaisi Himoksella tartuntaketjun piilevällä tartunnalla." Mistä näitä tulee? Miksi salanimi on noin ulkomaalaistyylinen? Onko oikea nimi Pjotr tai sinnepäin?

Vierailija
31/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piidör on ennenkin esiintynyt lehdistössä. Viimeksi Axlin yhteydessä.

Vierailija
32/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuisku on kertonut julkisesti jopa kokemastaan parisuhdeväkivallasta, joten hän ei todellakaan piilottele mitään ja on rohkea kun kertoo ongelmistaan. Ja vanhemmat taatusti tiesi jo siinä vaiheessa, kun Tuisku tanssi Britney Spearsin tahtiin.

Vierailija
33/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnaan tuollaiset kuuluisivat, enkä tarkoita presidentin linnaa.

Vierailija
34/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Copy-paste-täti iski taas 🤣😂😅

Hei Peter

Vierailija
35/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä Peetter ole keksitty hahmo. Mistä näitä tietää.

Vierailija
36/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuisku on kertonut julkisesti jopa kokemastaan parisuhdeväkivallasta, joten hän ei todellakaan piilottele mitään ja on rohkea kun kertoo ongelmistaan. Ja vanhemmat taatusti tiesi jo siinä vaiheessa, kun Tuisku tanssi Britney Spearsin tahtiin.

höpön höpön. joku miesystävä vähän kuittaillut ja uhkaillut ettei paljasta HÄNNE seksuaalisuuttaa, Ana kokee itsensä syrjäytetyksi.

Vierailija
37/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia rajoituksisa tulossa, kiitos vastuuttomat hesalaiset ja kisaturistit.

Vierailija
38/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tunnusta itsestäsi käytöstä, josta syytät muita? Fiksut osaa pitää turpansa kiinni., eikä he tälläisissä ketjuissa pyöri. Ja en ole mitenkään edes väittänyt olevani fiksu. Tämä on tälläistä hedelmätöntä juuoas eipäs ajankulua🤣

Itsekkään en väitä olevani fiksu. Väitän etten ole tyhmä.

Vierailija
39/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen Peter ei ihan kahdessa viikossa saa edes viisumia Venäjälle saati lippua kisoihin.

Vierailija
40/41 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin tahallaan ensin päästetään tartuntoja maahan lepsuilemalla ja sitten lietsotaan massat raivoon ja himoamaan rangaistuksia ja kiristyksiä tällaisilla jutuilla. Hmmm. Kohta ollaan oikeasti kotona kökkimässä kaikki, mutta niin että enemmistö myhäilee tyytyväisenä. Aika pelottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi