Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tulee todella pitkä leikkausarpi syksyllä vatsaan. Kysymys

Vierailija
27.06.2021 |

mitä mietin niin tuleeko tämä olemaan joillekin miehille paha turn off? Voinko ollakin epähaluttava tämän takia? Jos tapaan vihdoin jonkun ihanan miehen johon ihastun kamalasti eikä hän pystykään näkemään mua viehättävänä tämän takia.

Pitäiskö tällaisesta kertoa miehelle ennenkuin suhde etenee sille asteelle että hän näkee alavatsani?

Tiedän että kaikki ei tällaisesta hätkähdä mutta onko teistä jollekin käynyt niin ettei mies olekaan ollut arpiesi kanssa ok?

Mä olen kuullut yhden miehen kerran vuosia sitten sanovan ”on tosi ruman näköstä jos naisella on arpi”

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä se mies vois olla ihana, jos se pitäis sun leikkausarpee ällöttävänä? Valoja päälle hei. Tiiät löytänees helmen, kun se on ihana eikä ällöty jostain yhestä arvesta.

Vierailija
2/10 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Ei se mies ole ihana jos tuollaisella asialla on sille merkitystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jutut on välttämätöntä tehdä ja en kyllä itse ala edes kyselemään mitä joku on mieltä. Se on tärkeysjärjestyksessä niin mitätön asia.

Vierailija
4/10 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä viiltelin toisen jalkani niin että se on ihan muhkurainen, tuon nyt luulisi olevan vielä pahempi turnoff kuin tarpeellisen leikkausarven mutta ei ole kukaan mies sitä hätkähtänyt.

Vierailija
5/10 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/10 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvet kertovat vain eletystä elämästä, ei ne sen kummoisempia ole.

Vierailija
7/10 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on leikkauksesta toipuminen eikä arpi. (sivusta)

Vierailija
8/10 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 50cm arpi. Ei ole kukaan sanonut siitä mitään. Se haalenee muutamassa vuodessa lähes näkymättömäksi joten älä huoli :)

Vierailija
9/10 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna arpisten haarojen olla.

Vierailija
10/10 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut navasta rintalastan alle n 15cm pitkä ja kastemadon näköinen arpi jo yli 30v. En ole koskaan edes älynnyt varoa sitä enkä ole huomannut että se kenellekään olisi ollut ongelma. Puoliso ei ole ikinä kiinnittänyt siihen huomiota. Kesät kuljen bikineissä rannalla enkä usko kenenkään tuijottavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme