Olen istunut linnassa taposta ja parantanut tapani, vastailen vartin jos on kysyttävää
Kommentit (47)
Kuinka vanhana tapoit hänet ja kuinka kauan istuit siitä? Milloin ja miten paransit tapasi ja minkä ikäinen nyt olet? Suunnilleen iät ja tuomio, jos et halua sanoa tarkasti.
Oletko niitä "linnassa istuneita" jotka paskoo baarissa housuun tarinointinsa jälkeen kun minä alan kyselemään missä istuit ja milloin ja kun valehtelet paikan ja kysyn miksi en muista sinua sieltä?
T: Ei tappaja mutta muuten rikollinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako "parantanut tapani" rikollisten menetelmien kehittämistä sellaisiksi ettet jää kiinni?
Ei. Olen rauhallinen perheellinen mies tätä nykyä.
Tietääkö kaikki perheenjäsenet historiasi ja hyväksyvätkö sen?
Tietää. Pakkohan se on tavalla tai toisella heidänkin hyväksyä. Olen sanonut että asiaa ei tarvitse peitellä. Minähän se syyllinen olen historiaani.
Minkälaiset olosuhteet suomen vankilassa on? Tarviiko muita vankeja pelätä?
Vierailija kirjoitti:
Olitko kännissä?
Kyllä.
Tapatko enää vaan vahingossa nyt kun olet parantanut tapasi
Onko sulla nepsydiagnoosi, esim adhd? Onko tutkittu, jos ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Onko suhteesi päihteisiin millainen? Onko se muuttunut oman muutoksesta myötä? Kiva kuulla, että olet muuttanut asioita,se ei ole itsestään selvää.
On muuttunut. Lopetin ryyppäämisen. Voin vieläkin kyllä juoda pari lasia viiniä ruoan kanssa tai oluen mutta en juo enää itseäni humalaan.
Tosi rohkeata tulla tällä tavalla julkisesti ristiinnaulittavaksi, kiitos tästä.
Oletko antanut itsellesi anteeksi tekosi vai käsitteletkö asiaa vielä? Aiotko käsitellä asiaa? Oletko hakenut itsellesi apua asian käsittelyyn?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhana tapoit hänet ja kuinka kauan istuit siitä? Milloin ja miten paransit tapasi ja minkä ikäinen nyt olet? Suunnilleen iät ja tuomio, jos et halua sanoa tarkasti.
Nuorena liian kännissä löin toista liian monta kertaa. Reilu neljä vuotta rapsahti. Paransin tapani oikeastaan jo vankilassa mutta käytännössä tämä tietysti muuttui vasta vapaalla. Vuosituhannen alussa tein tekoni.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla nepsydiagnoosi, esim adhd? Onko tutkittu, jos ei ole?
Ei. Olin vain olevinani kova ja humalassa tuli tapeltua.
Tuo nepsydiagnoosi-asia arveluttaa. Varmasti on jokin diagnoosi, et vain enää myöhemmällä aikuisiällä hakeudu testeihin.
En kannata toimintaasi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako "parantanut tapani" rikollisten menetelmien kehittämistä sellaisiksi ettet jää kiinni?
Uskon aloiteen tekijä,on feikki! Mutta jos ihminen on rangaistu.Kärsinyt tuomion.Eikö se ole siinä? Miksi hänen pitää maksaa virheistään viellä vapauduttuaan linnasta,elämänsä loppun asti merkatuna ihmisennä? Käsitäkseni he saavat vahvan terapian,joka jatuu vapauduttua?En tiedä? Vapauduttua vankilasta eivät ole yhteiskunalle uhka,jos olisivat,homma jatkuisi vankimieli sairaalat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon aloiteen tekijä,on feikki! Mutta jos ihminen on rangaistu.Kärsinyt tuomion.Eikö se ole siinä? Miksi hänen pitää maksaa virheistään viellä vapauduttuaan linnasta,elämänsä loppun asti merkatuna ihmisennä? Käsitäkseni he saavat vahvan terapian,joka jatuu vapauduttua?En tiedä? Vapauduttua vankilasta eivät ole yhteiskunalle uhka,jos olisivat,homma jatkuisi vankimieli sairaalat?
Jos tappaa jonkun niin siitä todellakin pitäisi kärsiä loppuelämänsä.
Oletko koskaan ajatellut käyväsi kokeneella hyvämaineisella meediolla, ja ottanut vastaan sen kuolleen henkilön viestit? Vaikket uskoisi mihinkään ateistina.