Ehdottakaa kauhuelokuvia!
Mies on muualla, on yksinäinen olo, joten ajattelin viettää elokuvaillan. Pidän psykologisesta kauhusta, ei siis mielellään verellä mässäilyä eikä nuorten naisten vähäpukeista juoksentelua. Esimerkkejä minusta hyvistä elokuvista on The Amityville Horror sekä Los Ojos de Julia.
Katselin itse jo vähän esimerkkejä, ja löysin tällaisen elokuvan: The Haunting in Connecticut. Onko kukaan nähnyt? Onko katsomisen arvoinen?
Kommentit (68)
Tuosta Mamasta on kyl pakko sanoa, että idea oli hyvä, tehtykin ihan hyvin - noin puoleen väliin asti. Sen jälkeen alkoi lähinnä vain naurattaa. Spoilata en viitsi, mutta sen sanon, että yli lyötiin ja huonosti.
Cabin in the woods tuli joku aika sitten telkkarista, olin yllättynyt. Loppu tosin meni vähän överiksi :)
Samoin se 12 ghosts vai mikä se "lasinen" mekaaninen talo jossa on kummituksia vangittuna leffa oli.
Poltergeist (eka osa) säväytti joskus teininä.
sorry, tietysti thirteen ghosts, ja se uusin (2001) versio.
Pan's Labyrinth on visuaalisesti täydellinen mestariteos, aivan eri sarjassa kuin täällä luetellut rainat!
Nicole kidman on erittäin hyvä the others leffassa!
The Night Flier on hyvä kauhuelokuva joka perustuu samannimiseen Stephen Kingin kirjaan!
Toi Haunting on ihan ok, mutta siinä on vähän sekava juoni. On niitä parempiakin leffoja, mutta ihan just ei tule mitään tiettyä mieleen. Olen itsekin psykologisten kauhuleffojen ystävä, kerron kohta muutaman hyvän vinkin kun keksin :) Oot varmaankin nähnyt kaikki Ringit ja Kaunat yms.?
Dark water. Tulee sattumoisin juuri tänään tv:stä.
The Others, vähän vanhempi mutta aivan loistava!
The Ring, Blair witch project, Hohto..
Oculus!
Ei suotta IMDB horror-listan kärjessä.
Insidious 1&2, Sinister, Mama, The Changeling, Omen-leffat, Hohto (se missä on Jack Nicholson, ei se minisarja).
Toi Connecticut oli ihan jees, loppu vain jotenkin Disneymäinen =D
Ehdotan True Blood-sarjaa, on hyvä
Mama, ei vilistele vähäpukeisia nuoria naisia, eikä läträtä verellä :) Siinä on itseasiassa surullisenkaunis loppu.
The mother love is foever :)
Lisää, kiitos!