Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on naisia joiden mies on lähtenyt muodokkaan naisen matkaan

Vierailija
24.06.2014 |

Siitä nämä läskiavaukset ja kamala läskinatsismi. En keksi mitään muuta syytä. Katkeraa sakkia ja säälittävää vihanlietsontaa mut ottaahan se koville jos mies lähti hakemaan muotoja aidan toiselta puolelta :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis, lihavuudella ja muodokkuudellahan ei ole mielestäni mitään tekemistä keskenään. 

Vierailija
2/7 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mieheni petti minua lihavamman naisen kanssa, on minulla kuitenkin suuremmat tissit kuin tällä ihanan omenaisella vartalolla varustetulla leidillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:09"]Siitä nämä läskiavaukset ja kamala läskinatsismi. En keksi mitään muuta syytä. Katkeraa sakkia ja säälittävää vihanlietsontaa mut ottaahan se koville jos mies lähti hakemaan muotoja aidan toiselta puolelta :)

[/quote]

No siis sotanorsu on aika kaukana muodokkaasta, läski ei kaunista ketään!

Nim. Itsekin tarvitsen pudottaa viitisen kiloa

Vierailija
4/7 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:30"]

Mutta siis, lihavuudella ja muodokkuudellahan ei ole mielestäni mitään tekemistä keskenään. 

[/quote] Totta. http://aijaa.com/Ney4Su

Vierailija
5/7 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokas nainen ja pelkkä ihrakasa on kaks ihan eri asiaa, kaks ihan eri kroppaa. Älä sekoita niitä. Muodokkaaksi ei tee yksi järkyttävä kurvi mahan kohdalla.

Vierailija
6/7 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, no sitten ehkä vähän ymmärrän noita läski-aloituksia. Katkeran ihmisen purkautumista.

Vierailija
7/7 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:44"]Aivan, no sitten ehkä vähän ymmärrän noita läski-aloituksia. Katkeran ihmisen purkautumista.

[/quote]

Minä olen meinannut tehdä pari läski-aloitusta, en läskiviha, mutta läski, vaikka mieheni ei ole lähtenyt yhdenkään naisen matkaan. Ei laihan, ei lihavan. Järkytys?