Heikki Kinnusen paras roolihahmo?
Todella hyviä on todella paljon, mutta oma suosikkini on kyllä kamreeri Vähänen. "Ihan pieniä epäselvyyksiä siellä pankissa, niissä ei ole mitään todellisuuspohjaa. Otetaanpa sittenkin lauantaimakkaran sijasta 100 grammaa metvurstia, se säilyy paremmin näin kesäkuumalla".
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Pastori Silli.
Oli Erkki Saarelan hahmo tämä, eikä Heikki Kinnusen. Samasta sarjasta tuttu Uffaffaa-mies oli myös aika hauska.
Eikö olekin mielenkiintoista? sketsin hahmo.
Se Viljon hukannut kaveri. Oliko sillä muuten roolinimeä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pastori Silli.
Oli Erkki Saarelan hahmo tämä, eikä Heikki Kinnusen. Samasta sarjasta tuttu Uffaffaa-mies oli myös aika hauska.
Sorry mä muistin väärin, tarkoitin tätä klassikkoa:
Ehkä tällä papilla ei ole erikseen nimeä? Mutta eikös tuo kuitenkin ole Kinnunen? :D
Prrrrrsereikä!
Vierailija kirjoitti:
Irstas ”Keijo” Soitinmenoissa.[/
Soitinmenot oli sellaista saastaa jota tekijät voisivat nykyään pyytää nöyrästi anteeksi.
^ Höh ei näy. Mutta tarina persreiästä ruumiin päällikkönä...
Urho oli paras. Hän otti terveysjuomaa ja lenkkimakkaraa, kun vaimo oli hurahtanut lehtivihreäseen.
Se, jossa oli Eija vilppaan kanssa samassa sarjassa. En muista nimeä.
Eija Vilpas oli kampaaja ja meni naimisiin miehen kanssa, jolla oli topakka äiti.
Kinnunen oli ukk-instituutissa sen miehen työkaveri. Toi aina katsottavaksi urho Kekkonen - filmejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pastori Silli.
Sorry mä muistin väärin, tarkoitin tätä klassikkoa:
Ehkä tällä papilla ei ole erikseen nimeä? Mutta eikös tuo kuitenkin ole Kinnunen? :D
Prrrrrsereikä!
Ei liene erikseen nimeä tuolla pastorilla. Mutta loistava sketsi on kyllä. :)
Pastori Silli oli Erkki Saarelan esittämä hahmo, ei Kinnusen.
Mä tykkäsin niistä rooleista siellä käräjäoikeudessa joissa hän sai tuomion velallisen epärehellisyydestä, kun ei halunnut maksaa veroja.
Vierailija kirjoitti:
Uffaffaa -mies.
Uffe Hintman taisi olla nimi
Olin hirmuisen ihastunut Heikki Kinnuseen ollessani jotakin 6v.