Seinänaapuri pyysi mua äsken treffeille :(
Asutaan tällaisessa sekasikiötalossa. Luhtitalon ja ok-talon risteytys, pieni pihapiiri, en tiedä miksi kutsutaan. Tuossa pihalla vietetään aikaa aina silloin tällöin, rupatellaan jos vaikka tehdään jotain pihahommia tai vaihdetaan renkaita tai grillaillaan tai muuta.
Mä menin niin vaivauneeks kun äsken naapuri pyysi treffeille. Perhana kun mä aavistin jotain tällasta tulevan. Mä heitin vitsiksi koko tilanteen ja sanoin, että käyn suihkussa katellaan.
Miten tällasesta kieltäytyy jos haluais kuitenkin tuolla pihapiirissäkin vielä joskus viettää aikaansa ilman kummaa oloa? Heitänkö vaan rennosti, että sorry mulla on valitettavasti tässä ny vähän toinen tällainen suhde meneillään tai jotain...
Vai apua... Pyysköhän se ees treffeille ylipäätään. Pyysi nimittäin kahville tai syömään. Onko se automaattisesti treffit?
Meni vielä vaikeemmaksi! :(
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:02"]
No mikä estää sanomasta, että kiitos kutsusta, mutta olen varattu?
[/quote]
Se kun oon heittäny huumoria mun sinkkuudesta täs koko ajan..... Mutta kuin hölmö voi olla, että pyytää sit treffeille jos oon sanonut et hehee oon ilonen sinkku. Voin ihan ok lähtee kyllä vaan syömään tai kahville. Eihä se nyt "velvota" mua vielä mihinkää? :D Mutta ku jos sit on vielä vaikeempaa höääh. Mä vaa linnottaudun :)
ap
No tuo nyt ainakin oli omituista tuo sun sanominen et menet suihkuun :) Mut ota ihan rennosti, ole kuin et olisi noteerannut asiaa jos kysyy uudelleen niin sano, että kiitos mutta ihan kaverimielellä tässä olet. Tsemppiä!
yrittänyttä ei laiteta. naiset odottaa että miesten kuuluu tehdä aloite... eli mies odottaa 50v jos odottelisi naisen aloitetta.
sitten kun tekee aloitteen niin tulee kuraa niskaan... sanot vaan ettei kiinnosta.
oikea mies kun tekee aloitteen se on ihanaa, väärä mies kun tekee aloitteen niin se on seksuaalista ahdistelua. jep jep
Meet syömään/kahville ja esität että luulit että kutsu oli kaverimielessä.
Siis ootko sä varattu vai et? Ja jos oot varattu, niin miksi oot flirttaillut?
Mitäs jos se naapuriäijä on sun elämäs mies?
Mitä luulet seuraavan sinkkuudella vitsailusta...
Mitä sä siellä jäkität? Siinä on paikka. Miksi et lauo?
Puollustus rakoilee, kuljettaa kohtii maalia ja sijoittaa pelivälineen kierteellä. Ai ai ai jai mikä maali. Suoraan yläpesään ja verkot ja huulet tötteröllä sitä ihmetellään. Ai minkä maalin kaveri iskee..
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:17"]
yrittänyttä ei laiteta. naiset odottaa että miesten kuuluu tehdä aloite... eli mies odottaa 50v jos odottelisi naisen aloitetta.
sitten kun tekee aloitteen niin tulee kuraa niskaan... sanot vaan ettei kiinnosta.
oikea mies kun tekee aloitteen se on ihanaa, väärä mies kun tekee aloitteen niin se on seksuaalista ahdistelua. jep jep
[/quote]
Eli pitää siis mennä aina treffeille edes säälistä, vaikka kyseinen mies ei yhtään kiinnostaisi? Olisiko se reilua sille miehellekään? Niinpä. Ihme avautuminen.
Pelivälinettä vain pömpeliä kohti kuljettamaan ja laukomaan. Kyllä se sinne joskus uppoo. Voi olla kisojen kovin maali.Jos ei veskari torju.
No mikä estää sanomasta, että kiitos kutsusta, mutta olen varattu?