Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö suvareihin?

Vierailija
24.06.2014 |

Millaisella kokoonpanolla ja kauan ajattelitte olla? Oletteko uskovia?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mennä, kun on ihan riittävät traumat muutenkin teidän lahkosta. 

Vierailija
2/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinnän alla. Ihan päiväseltään käydään jos käydään. Riippuu millaiset ilmat. Vain minä ja lapset, jos mennään, koska mies ei ole vl eikä koskaan lähde mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mena Suvari?

Vierailija
4/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumijoella käytiin joten ei mennä (nythän ne on nähty). Ei olla lestadiolaisia.

Vierailija
5/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.Olen ortodoksi ,joten suviksilla ei ole minulle mitään anttavaa.

Vierailija
6/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään jos ei kukaan enää oksenna. :-( Lähdemme koko perheellä. Harmittaa jos ei päästä. 37 kertaa olen saanut siellä olla ja aina yhtä paljon niitä odottaa. Olen kuin pikku lapsi ja lasken öitä koska lähdetään. :-)

Vierailija
7/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväseltään käydään ja ollaan meikäläisiä eli VL uskossa.

T. 6 lasta ja vanhukset

Vierailija
8/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä siellä tehdään?

Vierailija
9/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:17"]Siis mitä siellä tehdään?

[/quote]käy lukemassa www.suviseurat.fi

Vierailija
10/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:17"]

[/quote]

Naidaan.

Vierailija
12/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:17"]

[/quote]Tuossa kuvaa viime kerralta

[/quote]Älkää uskoko, joku on nyt todella ilkeä ja kateellinen vanhoillislestadiolaisille ku tollasen youtuben videon ohjas tänne. Rehellisesti www.suviseurat.fi

Vierailija
13/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ois kateellinen ilkeille, rasistisille ja tuomitseville lestoille jotka harrastaa insestiä?

Vierailija
14/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:53"]

Kuka ois kateellinen ilkeille, rasistisille ja tuomitseville lestoille jotka harrastaa insestiä?

[/quote]

No en usko minäkään että kukaan tuollaiselle kuvailemallesi tyypille olis kateellinen. Mutta uskon että sille kauniille,onnelliselle vanhoillislestadiolaiselle perheenäidille voi olla monikin kateellinen :) Hänellä on hyvä, uskollinen ja rakastava aviomies, suloisia lapsia, hieno koti, suuri tuttava/ystäväpiiri, mukavia harrastuksia, sekä kaikista tärkein hänellä on ilo ja rauha sydämessään ja hän on todella onnelllinen. Ja näitä jälkimmäisiä tapauksia löytyy paaaaljon paaaljon enemmän lestadiolaisista kun noita lainauksessa kuvailtuja.

Vierailija
15/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan enemmänkin körttiläisiä. Eivät oikein pidä meitä taivaaseen menijöinä siellä..

Vierailija
16/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:58"]

[/quote]

No en usko minäkään että kukaan tuollaiselle kuvailemallesi tyypille olis kateellinen. Mutta uskon että sille kauniille,onnelliselle vanhoillislestadiolaiselle perheenäidille voi olla monikin kateellinen :) Hänellä on hyvä, uskollinen ja rakastava aviomies, suloisia lapsia, hieno koti, suuri tuttava/ystäväpiiri, mukavia harrastuksia, sekä kaikista tärkein hänellä on ilo ja rauha sydämessään ja hän on todella onnelllinen. Ja näitä jälkimmäisiä tapauksia löytyy paaaaljon paaaljon enemmän lestadiolaisista kun noita lainauksessa kuvailtuja.

[/quote]Näin on. Pauliina Rauhalan kirja "Taivaslaulu" kertoo lisää tuosta idyllistä.

Vierailija
17/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika jännä taas että itse tunnen vaan väsyneitä ja masentuneita vl äitejä jotka haluaisivat pois mutta eivät uskalla lähteä... pakotetaan hankkimaan lapsia joita sitten isommat sisarukset joutuu hoitaa kun äidin aika menee siivoomiseen ja ruoanlaittoon.

Vierailija
18/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 16:49"]

Lähdetään jos ei kukaan enää oksenna. :-( Lähdemme koko perheellä. Harmittaa jos ei päästä. 37 kertaa olen saanut siellä olla ja aina yhtä paljon niitä odottaa. Olen kuin pikku lapsi ja lasken öitä koska lähdetään. :-)

[/quote]

Nyt vaan gefilusjuomia ja käsidesiä niin jää pöpöt! Tsemppiä teille että pääsisitte!:)

Vierailija
19/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:58"]

[/quote]

[/quote]Näin on. Pauliina Rauhalan kirja "Taivaslaulu" kertoo lisää tuosta idyllistä.

[/quote]

Häh, etkö ole edes lukenut kyseistä kirjaa? Kertoo kyllä aivan toisenlaisesta tilanteesta kyseinen kirja.. Itse puhuin OIKEASTI onnellisesta ihmisistä tässä esimerkissä.

Vierailija
20/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:03"]

Joo aika jännä taas että itse tunnen vaan väsyneitä ja masentuneita vl äitejä jotka haluaisivat pois mutta eivät uskalla lähteä... pakotetaan hankkimaan lapsia joita sitten isommat sisarukset joutuu hoitaa kun äidin aika menee siivoomiseen ja ruoanlaittoon.

[/quote]

Sekin on aika jännä että mä tunnen vaan sellasia ei-vl perheitä joissa isät on juoppoja pettäjiä ja äidit sohvaperunavalaita. Nämäkin äidit haluaisivat pois mutta eivät uskalla lähteä. Miehet pakottavat jäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi