Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa viikossa peset hiuksesi?

Vierailija
24.06.2014 |

Mä nykyisin kerran viikos. Aikasemmin olen pessyt 2-3kertaa viikossa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kahdesti viikossa, talvella kerran viikossa. 

Vierailija
2/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa myös, hiukset nyt paremmassa kunnossa kuin koskaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kahdesti viikossa. 

Vierailija
4/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 krt/vko

Vierailija
5/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa viikossa shampoolla. Sen lisäksi kerran pelkällä hoitoaineella.

Vierailija
6/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Rasvoittuu hormonaalisista syistä todella nopeasti.

Vierailija
7/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään joka päivä. Aikaisemmin pesin kaksi kertaa viikossa, mutta likaisen työn takia oli pakko alkaa taas pestä joka päivä. Likainen työ on kyllä jo loppunut, mutta ei oikein ole ollut sopivaa tilaisuutta palata vanhaan rytmiin.

Vierailija
8/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen päivä. Välillä sinnittelen kolme päivää. Koitan tarkoituksella pitkittää pesu aikaa :)

Vierailija
9/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, liukas hiuslaatu ja hikoilen.

Vierailija
10/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 x viikossa.

Vierailija
11/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nykyään lyhyet hiukset ja joudun käyttämään enemmän muotoilutuotteita. Pesen joka päivä - joka kolmas päivä, välillä pesen kananmunalla tai teen co-pesun. Noin kerran kuussa syväputsarilla+yypertujakkaa hoitoainetta. Välttelen silikonia mutta en aina onnistu.

Tarkoitus on jatkossa (hiusten kasvettua eli hiusmömmöjen määrän vähetessä) pestä 2-3 krt viikossa, joista 1 kerta shampoolla ja loput munalla tai hoitoaineella. Talvella varmaan pitää pestä perusvoiteella, pakkaset on kidutusta päänahalle :(

Sainpas kirjoitettua romaanin tästäkin aiheesta :D

Vierailija
12/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

max 7 kertaa viikossa, mutta yleensä joka toinen päivä. Jos harrastaa liikuntaa ja hikoilee, on käytävä suihkussa ja pestävä hiukset myös enkä ymmärrä niitä, jotka voivat olla pesemättä hiuksiaan kokonaisen viikon. Eivät ainakaan voi harrastaa liikuntaa, jossa hikoilevat.

Vierailija
13/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka selviätte yhdellä pesukerralla viikossa, miten onnistutte? Olisiko teillä hyviä vinkkejä?

Itse yritän pidentää pesuväliä, mutta vähintään 2 kertaa viikossa on pakko tehdä ja sekin tekee tiukkaa.

Vierailija
14/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:13"]max 7 kertaa viikossa, mutta yleensä joka toinen päivä. Jos harrastaa liikuntaa ja hikoilee, on käytävä suihkussa ja pestävä hiukset myös enkä ymmärrä niitä, jotka voivat olla pesemättä hiuksiaan kokonaisen viikon. Eivät ainakaan voi harrastaa liikuntaa, jossa hikoilevat.

[/quote]

Ei mulla ainakaan mene hiki hiuksiin jos käyttää ponnaria ja pantaa. Niskan voi aina pestä liinalla.

Vierailija
15/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, olette tottuneet eltaantuneeseen päänahan rasvan hajuun !

Ihana tuoksu, puhdas tukka. Mielikin virkistyy puhtaasta päästä. Kyllä on pestävä joka toinen päivä!!! Keksikää vaan selityksiä hautuneelle kuontalollenne! Henkilökohtainen hygienia on myös kanssaihmisten huomioon ottamista.

Vierailija
16/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä urheillessa myös päänahka hikoaa, ja näin ollen myös hiukset juuresta.. mulla ainakin! Miten oikein hikoilet? Tai sitten et ole kunnon hikiliikuntaa koskaan harrastanutkaan. 

Itse pesen joka toinen päivä, rasvoittunut tyvi näyttää kamalalta... Jos urheilen niin silloin joka kerta hikoilemisen jälkeen. 

Vierailija
17/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät hikoile samalla lailla...

Vierailija
18/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:13"]max 7 kertaa viikossa, mutta yleensä joka toinen päivä. Jos harrastaa liikuntaa ja hikoilee, on käytävä suihkussa ja pestävä hiukset myös enkä ymmärrä niitä, jotka voivat olla pesemättä hiuksiaan kokonaisen viikon. Eivät ainakaan voi harrastaa liikuntaa, jossa hikoilevat.

[/quote]

Ei mulla ainakaan mene hiki hiuksiin jos käyttää ponnaria ja pantaa. Niskan voi aina pestä liinalla.

[/quote]

Päänahka? Hikise hiukset juuresta?

Vierailija
19/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa viikossa. Nyt hiusten harmaantuminen on kuivattanut niitä entisestään ja tuntuu, että välillä voi olla melkein viikon pesemättä eikä näytä pahalta.

Vierailija
20/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pesussa päivittäin ei ole mitään väärää, kun on mieto shampoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi