Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet haluavat lähteä lomareissulle ilman lasta lomareissulle, mutta me

Vierailija
24.06.2014 |

haluamme ottaa lapsen aina reissuun mukaan. Haluamme, että lapselle tulee mielenkiintoisia kokemuksia ja jää kivoja muistoja lapsuudesta.

Toki mummolassakin voi viettää ihan kivan kesäloman, mutta reissatessa tulee erilaisia kokemuksia ja kerkeäähän sitä sitten loppulomalla olemaan siellä mummolassa. ;-)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 13:33"]Meillä lapsi menee laitokseen lomareissun ajaksi.

[/quote]

No vielä huonompi vaihtoehto. O_o

Ap

[/quote]

Kylläpäs oletkin urpo. Tuliko mieleen että kaikkien vaikeasti vammaisten lasten kanssa ei voi / kannata matkustaa? Pitäisikö silloin muunkin perheen lakata matkustamasta ikinä?

[/quote]

No ei. Mutta on muitakin vaihtoehtoja kuin lykätä lapsiparka läheisistään eroon johonkin laitokseen! Esim. vuoronperään toinen vanhempi jää kotiin ja toinen lomailee muiden lasten kanssa.

Aika urpo taidat itse olla.

[/quote]

Aika turha sanoa tälläisen viestin jälkeen ketään urpoksi. Et tiedä yhtikäs mitään asiasta näköjään joten jätäpä kommentoimatta mitään.

[/quote]

Ei ne laitokset kellekään herkkua ole. Että jätäpä itse kommentoimatta syyllisyydentuskissasi. 

[/quote]

Sori, ei osunut. Mulla ei ole  sairasta lasta, mutta en ole niin empatiakyvytön ettenkö voisi ymmärtää tilannetta.

Vierailija
22/22 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:48"]

Meillä aina lapset mukana ja parhailla reissuilla isovanhemmatkin. Mummoa nähdään päivittäin joten se ei ole erityistä lomaa vaan ihanaa arkea meille. Kerran olen lomaillut miehen kanssa viikon kaksin ja melkein tuli aika pitkäksi, mieluummin lasten kanssa.

[/quote]

mahtava parisuhde:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän