Miksi teillä joillain on koko ajan telkkari päällä?
Ja aina jollain mainoskanavalla, vaikka kukaan ei sitä edes katso?
Miksi?
Kommentit (11)
Muakin ärsyttää jos telkkari pauhaa turhaan päällä. Jotain ohjelmaakin kun seuraan niin laitan aina mainosten ajaksi äänen kiinni.
Asun yksin ja sain lahjaksi hienon tv:n. Selailen välillä kanavia, jos jotakin kiinnostavaa alkaisi ja tv saattaa jäädä päälle jollekin kanavalle ohjelman loputtua tai selailun loputtua.
Jaa. Mulla on aina telkkari auki. Nyt sieltä tulee musiikkia kutoselta. Asun yksin ja haluan jotain äänimaailmaa. Katson myös telkkaria mutta usein se on vain taustalla.
Mullakin on, jopa nukkuessa. Asun yksin korvessa, enkä kestä pelkkää hiljaisuutta jatkuvasti, eikä telkkarin ollessa päällä ehdi liiaksi kuunnella mitä risahduksia ulkoa kuuluu. Kärsin myös masennuksesta, mielestäni hiljaisuus ja jatkuva yksinäisyys ei oikein helpota oloa. Useinkaan en jaksa keskittyä katsomaan kuitenkaan mitään pitkäksi aikaa, että sinällään hassua että viikonkaan aikana ei välttämättä tule yhtään ohjelmaa katsottua varsinaisesti.
Mun miehellä on superärsyttävä tapa pitää telkkaria auki mutta äänettömällä. Siis se vilkkuu siinä taustavalona. Viissiin oppinut isältään, se harrastaa samaa.
Koska en ole niin köyhä, että telkkari pitäis sammuttaa sähkön säästämisen takia.
Minullakin on ollut joskus sellaienen tapa että pidin telkkaria auki taustalla vaikka en katsonut sitä. Mutta nykyään en juuri enää katso telkkaria, niin en myöskään avaa sitä ellen halua katsoa jotain.
Kai se on vähän sama asia kuin se että pidetään autossa radiota auki tai kuunnellaan musiikkia kun tehdään jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 13:31"]
Koska en ole niin köyhä, että telkkari pitäis sammuttaa sähkön säästämisen takia.
[/quote]
:D :D :D
Siinä on kyllä yksi Tuurin kyläkaupan kävija ilmielävänä. Siitähän tässä onkin kyse, rahasta.
EI helvetti :D
Koska muutin just asumaan yksikseni, ja on niin hiljaista vielä, kun en ole kajareitani saanut tänne raahattua.
t. 17-v
Tää on ihan karmee tapa, joskus harvoin olen ollut kylässä, jossa telkkaria pidetään koko ajan taustalla päällä. En meinaa voida sietää sitä.