kissa kateissa
Mustavalkoinen narttu kissa kadonnut viime vuonna äitienpäivänä Puolivälinkankaalta Oulusta. Kissan tunnistaa parhaiten siitä, että sillä on musta leuka. Kissa on todella perso, joten se on voinut tulla sisäänkin vieraaseen taloon ruokittavaksi.. Rakasta kissaa odotetaan vieläkin kotiin, vaikka kissan katoamisesta on jo yli vuosi aikaa. Uskomme, että saamme vielä ihanan kissamme takaisin, vaikka kyllä tässä alkaa jo toivo pian hiipua... eli jos olet nähnyt tai kuullut jotakin, niin ilmoitathan tänne heti! Kiitos jo valmiiksi! Toivottavasti tästä on apua kissan löytämiseen!
Kommentit (13)
Voi että..... toivottavasti löydämme kissamme ja saamme ne ehjänä kotiin...
Kenenkähän kissa käy meidän kukkapenkin paskomassa ja kääntämässä ylösalaisin joka yö? Voi, niin toivoisin löytäväni omistajan ja osoitteen! Kävisin jatkossa öisin tarpeillani heidän kukkapenkissä, kun ei se nyt niin nuukaa ole,turhaa nipottamista vaan
Mulla on ollut 15 vuotta omia kissoja (lapsuudenkodin jälkeen, sielläkin oli kissoja), enkä ole ikinä onnistunut kadottamaan yhtään. Kerropa miten kissasi katosi? Jäikö palaamatta iltalenkiltä vai livahtiko ulos ovesta tai ikkunasta?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:33"]
Kenenkähän kissa käy meidän kukkapenkin paskomassa ja kääntämässä ylösalaisin joka yö? Voi, niin toivoisin löytäväni omistajan ja osoitteen! Kävisin jatkossa öisin tarpeillani heidän kukkapenkissä, kun ei se nyt niin nuukaa ole,turhaa nipottamista vaan
[/quote]
Meillä käy naapurin kissa. Viskelen tontin rajan yli paskakasoja päivittäin. Olen kyllä sanonut heille hyvin selkeästi, että jos ottaa lemmikin, sitä ei kuulu päästää naapurin pihaan paskalle. Ei ole mennyt perille. Kohta hommaan loukun, ja sen jälkeen sitä kissaa ei näillä nurkilla nähdä.
Pitäkää kissanne siellä omalla tontilla. Kissaa kuuluu ulkoiluttaa valjaissa ja valvottuna.
9 jatkaa...ja valjaissa tietty tulen,mies lupasi talutella ja kiitos, ruokakin maistuisi samalla!
Meilläkin juuri katosi kahdeksi päiväksi vuoden ikäinen kissa. Ei normaalisti poistut omasta pihasta ja tulee heti pyydettäessä sisälle, kovin ihmisrakas. Onneksi tuli takaisin, itkin ne pari päivää silmät päästäni. Todennäköisesti ollut jossain sisällä. Olemme kyllä yrittäneet totuttaa kissamme sisälle, mutta se ei vain onnistu. Kissan luontoon kuuluu olla pihalla.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:47"]
Meilläkin juuri katosi kahdeksi päiväksi vuoden ikäinen kissa. Ei normaalisti poistut omasta pihasta ja tulee heti pyydettäessä sisälle, kovin ihmisrakas. Onneksi tuli takaisin, itkin ne pari päivää silmät päästäni. Todennäköisesti ollut jossain sisällä. Olemme kyllä yrittäneet totuttaa kissamme sisälle, mutta se ei vain onnistu. Kissan luontoon kuuluu olla pihalla.
[/quote]
Joo, mutta sen pihan voi aidata niin, että se kissa ei lähde sieltä pihalta mihinkään.
Meillä myös kissa kateissa, viikon kohta ollut. :(
Kissat pysyvät tallessa,kun ulkoiluttaa niitä vain valjaissa.
Niinkuin lemmikistään oikeasti välittävät ihmiset tekevätkin.
Voimia. Oma kissani oli toukokuussa 12 tuntia kateissa ja olin paniikissa että en ikinä näe häntä enää. Onneksi ei ollut lähtenyt kauas vaan löytyi läheltä. Vahingossa siis livahti. Valjaissa vain ulkoillaan. Toivottavasti kissasi löytyy!
Kaveri kertoi että Vantaan Pakkalassa on harhaillut eksynyt kissa jo jonkin aikaa. En itse pääse sitä ruuan kanssa etsimään, koska olen lomalla kaukana. Toivottavasti joku tajuaa soittaa löytöeläinkotiin tai tehdä jotain! :(
.....