Kreikka vai kanariansaaret?
Kumpi kivempi lapsiperheelle ja perustelut. Muitakin kohteita voi suositella. Kreikassa ei taida olla aaltoja? Ne ovat ihania.
Kommentit (22)
Kreikka. Huoletonta ja siisti eikä ole varkaita.
Kumpikin on mukavia kohteita. Kreikassakin on aaltoja.
Kreikka on mun lempikohde kesäsesongilla. Talvella Kanaria.
Valitsen kumman tahansa niin valinta on hyvä. Molemmissa on hyvä ja turvallista olla. Ja taskuvarkaista ei ole ollut ongelmia. Myös oma käytös ja tapa vaikuttaa siihen onko alttiina vaaroille ja varkauksille.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:42"]Kumpikin on mukavia kohteita. Kreikassakin on aaltoja.
Valitsen kumman tahansa niin valinta on hyvä. Molemmissa on hyvä ja turvallista olla. Ja taskuvarkaista ei ole ollut ongelmia. Myös oma käytös ja tapa vaikuttaa siihen onko alttiina vaaroille ja varkauksille.
[/quote]Missä Kreikassa on aaltoja? Onko minkä kokoisia..
Kreikka on kiva lyhyen lentomatkan takia.
Teneriffalla taas pidän monipuolisesta luonnosta. Siellä on myös varmemmin lämmintä syksylläkin. Kreikan sekä Kanarian saarilla on kummassakin helppo vuokrata auto ja kiertää katselemassa saarta. Hyviä kohteita kumpainenkin.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:42"]Kumpikin on mukavia kohteita. Kreikassakin on aaltoja.
[/quote]Missä Kreikassa on aaltoja? Onko minkä kokoisia..
[/quote]
Esimerkiksi Rodoksella. Ja siellä tuulisen rannan puolella.
Ei Kanaria. Sillä on kanoja ihan riaksi asti. Mieluummin Kreikka.
Rodos on ykkönen, myös aaltoja löytyy.
Kreikka. Ollut suosikkikohteeni jo vuosia, ja itse pidän siitä enemmän kuin Kanariansaarista tai Turkista.
Minkä kokoisia aaltoja löytyy. Onko ihan kivan kokosia?
Heissan
ehdottomasti kreikka. oma lapsiperhe käynyt jo 3 kertaa siellä peräkkäin, ja ollaan pidetty. Käytiin itse mailla, rhodoksella, ja joku toinen saarikin oli. Mutta kannattaa käydä itse kreikassa, ei saarilla. :)
todella hyvä turistikohde, siistiä eikä varkaita, hienot beachit,monia sukellus- ja vesijuttumahdollisuuksia, nähtävyyksiä riittää, suorastaan ihanaa! Ja vesi oikein l
mmintä ja kirkasta
suosittelen, mutta muista: jos etsit hotellia, 3 tähden hotelli on meille OK tasoa. Eli katso että hyvät arvostelut joko valitse korkeatasoisempi.
+Hyvät ravintolat ja ruoka tosi hyvää, kannattaa maistaa ! :)
meidän matkamme oli kaikilla nähtävyyksillä, vuokra-auto mersuilla, beacjutuilla ja vaelluksilla, hotelleilla ja lennoilla, ja hintaa tuli 7000€ . Mutta kyllä kreikassa parillatonnilla pärjää vallan mainiosti, eihän rannalla tarvitse auringosta maksaa?:)
en suosittele rodosta tai saaria, sinne maihin vain!!! T, kokenut turistityyppi
Buaahh...senkun trolli:D
.....Aaltoja vattu:D
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:32"]Kumpi kivempi lapsiperheelle ja perustelut. Muitakin kohteita voi suositella. Kreikassa ei taida olla aaltoja? Ne ovat ihania.
[/quote]
Eivät ole vaihtoehtoja keskenään.
Kanaria kuulostaa nykyään perus-turisti-setiltä. Toki kreikassakin turisteja on, mutta kreikassa on sitä jotain :3
Jos lähtee kauemmaksi kun kanariansaaret, menee jo kaukomatkaksi. Sitä tarkoitin.
Itse tykkään kanssa aalloista..Lisäksi espanjalainen kulttuuri ja kieli miellyttävät minua enemmän joten siksi kanaria:)
Kreikka