Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies odottaa menkkoja, että pääsis panemaan

Vierailija
24.06.2014 |

peppuun.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota sinä sulkijalihaksen löystymistä.

Vierailija
2/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen iloinen sinkkuudestani.

Vierailija
4/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Meillä laitetaan aina pimppaan vaikka menkoissa. Mistä kukin tykkää.

Vierailija
5/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko niin, että miehesi mielestä pitää aina saada ja käyttää menkkoja tekosyynä panna anukseen? Kyllähän menkkojen aikana voi harrastaa ihan perinteistäkin panoa.

Anuspanoista voi olla ikäviä seurauksia sulkijalihakselle.Kerro se miehellesi. 

Vierailija
6/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 13:12"]Siis onko niin, että miehesi mielestä pitää aina saada ja käyttää menkkoja tekosyynä panna anukseen? Kyllähän menkkojen aikana voi harrastaa ihan perinteistäkin panoa.

Anuspanoista voi olla ikäviä seurauksia sulkijalihakselle.Kerro se miehellesi. 

[/quote]

Eihän miehen sulkijalihakselle mitään käy jos se painaa naista kakkoseen. Ei miestä kiinnosta muu ku tiukka reikä ja kunnon pano.

Vierailija
7/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni haluaa seksiä hän ei välitä onko mulla menkat. Joskus on vaatinut antamaan peppua. Pimppaa joudun antamaan vähintään kerran jokaisten menkkojeni aikana.

Vierailija
8/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Kamalia miehiä teillä. Eihän mihinkään ole pakko suostua? Vai onko? Eroaisin tuollaisesta possusta välittömästi.

Vierailija
9/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuttaat sille sun anal lover-miehelle tekokulli perberii ja käsket nauttia siitä. Jos et innostu tai tykkää peppuleikeistä niin sanot sen miehelle suoraan. Ihme ongelmat teillä. Nyrkki pöytään ja sanoo niin että lassukka ymmärtää.

Vierailija
10/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käytetä anaalia olipa kuukautiset menossa tai ei. Inhottavan kuuloisia miehiä joillakin ja toisaalta ihmettelen naisia, jotka edes suostuvat antamaan peräreikäänsä.

Vierailija
11/13 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on ok jos ne peppu hommat kuuluvat teillä normaaliinkin seksiin. Mutta näin ei taida olla? Luulisi että jos voi työntää pipulinsa pyllyyn niin sitten voi sinne menkkaiseen pimppiinkin?

Meillä on tauko petipuuhista menkkojeni aikana. Minua ällöttää se veri ja alavatsa on kipeänä. Tämä on ok miehelle (jos ei olisi niin sitten pitäisi harkita eroa). Silti sitä hellyyttä on puolin ja toisin menkkojen aikana.

Vierailija
12/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin menkkojen aikana paikat kipeänä,en vois kuvitellakaan anaalia silloin.Joskus on harrastettu normaalia seksiä mutta vuodan niin paljon ettei kumpikaan nauti siitä.Varsinkin jos penis osuu syvälle tuntuu ikävä vihlaisu.

Vierailija
13/13 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana onneks mun miestä ei mitkään a-naali touhut innosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi