Mies odottaa menkkoja, että pääsis panemaan
Kommentit (13)
Joskus olen iloinen sinkkuudestani.
Jaahas. Meillä laitetaan aina pimppaan vaikka menkoissa. Mistä kukin tykkää.
Siis onko niin, että miehesi mielestä pitää aina saada ja käyttää menkkoja tekosyynä panna anukseen? Kyllähän menkkojen aikana voi harrastaa ihan perinteistäkin panoa.
Anuspanoista voi olla ikäviä seurauksia sulkijalihakselle.Kerro se miehellesi.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 13:12"]Siis onko niin, että miehesi mielestä pitää aina saada ja käyttää menkkoja tekosyynä panna anukseen? Kyllähän menkkojen aikana voi harrastaa ihan perinteistäkin panoa.
Anuspanoista voi olla ikäviä seurauksia sulkijalihakselle.Kerro se miehellesi.
[/quote]
Eihän miehen sulkijalihakselle mitään käy jos se painaa naista kakkoseen. Ei miestä kiinnosta muu ku tiukka reikä ja kunnon pano.
Kun mieheni haluaa seksiä hän ei välitä onko mulla menkat. Joskus on vaatinut antamaan peppua. Pimppaa joudun antamaan vähintään kerran jokaisten menkkojeni aikana.
Huh. Kamalia miehiä teillä. Eihän mihinkään ole pakko suostua? Vai onko? Eroaisin tuollaisesta possusta välittömästi.
Tuuttaat sille sun anal lover-miehelle tekokulli perberii ja käsket nauttia siitä. Jos et innostu tai tykkää peppuleikeistä niin sanot sen miehelle suoraan. Ihme ongelmat teillä. Nyrkki pöytään ja sanoo niin että lassukka ymmärtää.
Meillä ei käytetä anaalia olipa kuukautiset menossa tai ei. Inhottavan kuuloisia miehiä joillakin ja toisaalta ihmettelen naisia, jotka edes suostuvat antamaan peräreikäänsä.
Toki on ok jos ne peppu hommat kuuluvat teillä normaaliinkin seksiin. Mutta näin ei taida olla? Luulisi että jos voi työntää pipulinsa pyllyyn niin sitten voi sinne menkkaiseen pimppiinkin?
Meillä on tauko petipuuhista menkkojeni aikana. Minua ällöttää se veri ja alavatsa on kipeänä. Tämä on ok miehelle (jos ei olisi niin sitten pitäisi harkita eroa). Silti sitä hellyyttä on puolin ja toisin menkkojen aikana.
Mulla ainakin menkkojen aikana paikat kipeänä,en vois kuvitellakaan anaalia silloin.Joskus on harrastettu normaalia seksiä mutta vuodan niin paljon ettei kumpikaan nauti siitä.Varsinkin jos penis osuu syvälle tuntuu ikävä vihlaisu.
Hyi saatana onneks mun miestä ei mitkään a-naali touhut innosta!
Odota sinä sulkijalihaksen löystymistä.