Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään rakastuvani

Vierailija
24.06.2014 |

Käyn parhaillaan läpi eroprosessia (eropäätös tehty, käytännön asiat vielä selvittämättä) ja tapasin jokin aika sitten miehen, joka on minusta kiinnostunut. Itselläni tunteet ovat ristiriitaiset. Pitkä suhde takana ja tuntuu, että haluaisin nyt viettää aikaa vapaana sinkkuna sitten kun tästä eroprässistä on selvitty. Eroa on siis tehty jo muutama vuosi, joten olen asioita jo käsitellytkin matkan varrella.

En haluaisi rynnätä uuteen suhteeseen, koska en koe olevani siihen vielä valmis. Toisaalta olen aidosti kiinnostunut tästä ihmisestä ja pelkäänkin, että jos jatkan hänen kanssaan yhteydenpitoa niin ihastus muuttuu rakastumiseksi, jos se nyt ylipäätään voi olla mahdollista? Mitään fyysistä ei ole (vielä) välillämme tapahtunut. Yhden illan juttukin tuntuisi helpommalta käsitellä.

Kenelläkään kokemusta vastaavasta tilanteesta ja miten olette asian kanssa toimineet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa puhaltaisin pelin poikki, ainakin vähäksi aikaa. Muuten tulet loukkaamaan kaikkia osapuolia. Kokemusta on. Varsinkin jos on lapsia mukana kuvioissa. Ensin kannattaa itse sulatella eroasia kunnolla ja vasta sitten alkaa suhteeseen.

Vierailija
2/2 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hyppäsi suoraan erosta suhteeseen kanssani. Ehti asua yksin 3 viikkoa, kun otti yhteyttä ja jatkoimme siitä mihin tulinen rakastuminen oli jäänyt muutama vuosi aiemmin. Hänkin oli ehtinyt käsitellä eronsa valmiiksi jo avioliitossa, joka oli jatkoajalla viimeiset vuodet.

Onnistuu se näinkin, olemme naimisissa ja lapsiakin saimme. Yhdessä toistakymmentä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi