Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä syystä sinulle on kertynyt ylipainoa?

Vierailija
24.06.2014 |

Ja kuinka paljon ja missä ajassa?

Itse olen lihonnut vuodessa 10 kg ja sen takia kun meillä ei ole tiskikonetta. Tykkään kokata mutta astioita on niin paljon ja tiskattavaa etten jaksa. Saatan olla viikon tiskaamatta. Eli lähden mielummin mäkkiin syömään kuin tiskaan.

Tämän pitäisi kohta loppua kun muutan.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että olen sokerikoukussa/ hiilarikoukussa, siksi että ahmin herkkuja. Rakastan leipää. Siksi että syön tunteisiin. Siksi että palkitsen itsenu karkilla, keksillä.

Siksi olen lihava.

Vierailija
2/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kymmenen vuoden tauon jälkeen e-pillereitä ja turposin kuin ilmapallo. kuudessa kuukaudessa tuli melkein 15 kiloa.. Merkinvaihto ei auttanut. Lopetin pillerit ja sen jälkeen ei ole tullut grammaakaan lisää painoa, mutta en myöskään saa pois tuota kilomäärää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla ei ole treeniseuraa tai muutenkaan ystäviä . Ei motivoi tehdä mitään

Vierailija
4/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä kaikkien tekosyiden äiti! Lihoo, koska ei ole tiskikonetta!

Laita säästöön mäkkiin menevät rahat ja osta kone!

Vierailija
5/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ja ahmimishäiriö.

Vierailija
6/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seksi loppui , aloin korvata seksin syömisellä. Olen lihonut 40 kg. Olen miettinyt kaikki nämä vuodet, millä muulla sen voisi korvata vaan en ole keksinyt.

Vierailija
7/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta jumissa, kuona-aineet ei poistu kunnolla. Lihoin myös koska jouduin syömään tulehduskipulääkkeitä monta vuotta. Vatsa on oireillut pari vuotta, eikä syytä ole vieläkään löydetty :( ripuli ainakin kaksi vuotta kestänyt, nyt pitää gluteeniton ruokavalio ottaa käyttöön.

Vierailija
8/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:30"]Tuo on kyllä kaikkien tekosyiden äiti! Lihoo, koska ei ole tiskikonetta!

Laita säästöön mäkkiin menevät rahat ja osta kone!

[/quote]

Asunnossa ei ole tiskikone liitäntää! Tämä on ihan totta! Tekis kauheesti mieli kokata ihania salaatteja yms makaronilootaa mutta keittiö on niin pieni ja täynnä astioita että sen siivoamiseen menis ainakin se 30 min ennen kun pääsis hommiin. Alakerrassani on monia ravintoloita ja kahviloita joista valita. Tosin rahaa tähän syömiseen kuluu. Vaikka tilaan salaatteja myös niin usein kastikkeessa paljon kaloreita ja kananpalat tirisevät rasvaa.

Kotiruoka kunniaan!

Niin ja olenkin muuttamassa ja ensi asunnossa tiskikone!

Vierailija
9/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei laskottelu ja mäkkärissä syöminen lihota. Se lihottaa että syö enemmän mitä kuluttaa. Ihan hyvin voi lihomatta syödä vaikka joka päivä mäkkärissä, yksi ateria on kuitenkin alle päivän energiantarpeen. Terveellistähän tuollainen yksipuolinen ruokavalio ei tietenkään ole.

Vierailija
10/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:25"]

Siksi että olen sokerikoukussa/ hiilarikoukussa, siksi että ahmin herkkuja. Rakastan leipää. Siksi että syön tunteisiin. Siksi että palkitsen itsenu karkilla, keksillä.

Siksi olen lihava.

[/quote]Jonku karppaajan peropagandaa. Kukaan ei takuulla ole lihonnut leipää syömällä.

Vierailija
11/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein 2-3 vuotta töitä ja opiskelin. Vapaata ei ollut ja päivät venyivät. Iltaisin syöpöttelin, kun en muutakaan jaksanut. Nyt se aika on takana ja toiv.saan jotain muutosta aikaan kropassa.

Vierailija
12/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:32"]

Kun seksi loppui , aloin korvata seksin syömisellä. Olen lihonut 40 kg. Olen miettinyt kaikki nämä vuodet, millä muulla sen voisi korvata vaan en ole keksinyt.

[/quote]Oletko varma että ei mennyt syy ja seuraus sekaisin?

Vierailija
13/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että kun muutin pois vanhemmilta söin aina vain herkkuruokia ja paljon. Ja siihen päälle karkit, limut, sipsit jne. 17-19 vuotiaana ehdin kerätä varmaan n. 20kg ylipainoa. Ehkä enemmänkin, vaakaa ei ollut. Sitten aloin laihtumaan kun söin vähemmän, Ehdin laihtua yli 10kg kun aloin 21 vuotiaana odottamaan esikoistani. Sain huikeat 28kg raskaus. fexaikana ja toisesta 20kg. Pahimmillaan oli 45kg ylipainoa. Nyt vikasta synnytyksestä tulee vuosi ja ylipainoa on vielä 20kg. Onneksi laihdun koko ajan ihan tavallisella syömiselläni..

Vierailija
14/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut syötyä liikaa ja liikuttua liian vähän ;)

Vierailija
15/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen yksinäinen ja masentunut. Syön stressiin, suruun ja väsymykseen. 

Vierailija
16/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön liikaa ja liikun liian vähän. Syön kyllä suht oikeaoppisesti, mutta varsinkin pari vuotta olen kärsinyt erilaisita sairauksista (jotka haittaa likkumista) ja paino on nousut 6-8 kiloa. Sitä ennenkin olen ollut ylipainoinen, mutta painoni on noussut kilo vuodessa tyyliin, salakavalasti.

Vierailija
17/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon lonkoroa kolmesti viikossa. Mut en kännejä.

Vierailija
18/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paisuin raskaudesta noin 30 kg ja yhtään ei jäänyt sairaalaan. Aina olen ollut paino-ongelmia mutta olen ottanut tiukan otteen siinä vaihessa kun kiloja alkaa oleman + 10kg ja laihduttanut ne pois. Raskauden kilot lamautti täysin, varsinkin kun en syönyt mitään herkkuja koska pelkäsin ruton omaisesti raskausmyrkytystä. 

Vierailija
19/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että söin liikaa

Vierailija
20/56 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin liikaa ja epäterveellisesti enkä harrastanut liikuntaa sekä kotoa opitut huonot mallit.