Onko muita?
Onko ketään muuta joka on joutunut käymään alkuraskauden ultrassa useamman kerran ennen kuin on sydän äänet löytynyt? Itse olen nyt käynnyt jo kaksi kertaa. Ekalla kerralla oli omien laskujen mukaan tullu just 7vko:a täyteen ja nyt olis ollu vähän päälle 8vko:a. Kohdussa on " sammakko" , mut sydän ääniä ei löytynyt? Lääkärini ei kertonut onko kasvanut viime viikosta ja samoin kuin ei lähtenyt laskemaan viikkoja tarkemmin vielä. Viikon päästä taas ultraan ja jos ei löydy ääniä niin sit kaavintaan. Paljon ei antanut toiveita. Ainoa mitä sanoi, et kun mulla ei ole ollut mitään kipuja eikä vuotoja. Ja mun kierto on todella mitä sattuu. Ilman lääkkeitä menkat tulee n.1 kerran vuodes. Ja lääkkeilläkin mun kierto on melkein aina 36vrk. Tein testin jo 2vko:a sitten ja näytti silloin plussaa. Olen vain miettinyt kuinka nopeasti noi testit näyttää sen tuloksen, ajattelen et jos mul on kumminkin vähemmän noita viikkoja. Mulla ei ole ollut mitään raskauden oireita mikä lisää epävarmuutta. Iltaisin on nyt ollut maha turvoksissa, et housut kiristää ja öisin olen käynnyt 3 kertaa vessassa.
Mut olis kiva kuulla onko muita kenellä on ollut samanlaista?
Kommentit (2)
Hei,
Olin myös viikolla 7 ultrassa, varmistaakseni raskauden, eikä siellä näkynyt sydämen sykettä ja mahdollisuus tuulimunaraskaudesta oli. Jouduin odottelemaan muutaman viikon ja olin jo asennoitunut pahimpaan. Viikolla 9 pienet sydänäänet kuitenkin näkyivät ja huokasin helpotuksesta!
Toivotaan, että näin käy myös sinun kohdallasi!!
Good luck!
Ireninha+pufa 20+6
Moi!
mä kävin myös kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla näkyi vain että raskaus on siellä ja lääkäri sanoi että 50% mahdollisuus onko tuulimuna vai ei. Toisella kerralla alakautta ei näkynyt taaskaan mitään mutta onneksi päältä ultrattaessa löytyikin syke ja pikkuinen olikin siellä. Pari viikkoa oli siis aika epätoivoista enkä uskaltanut toivoa mitään. Lääkäri sanoi että kohtuni on niin ylhäällä ettei sitä saanut näkymään kuin vatsan päältä. Toivottavasti sulla päättyy odotus myös iloisesti. Voihan ne sydänäänet olla piilossa noin alussa tai muuten vaan vaikeasti löydettävissä. Jaksamista ja paljon tsemppiä!