Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako esikoululainen kävellä yksin kotiin, mihin se perustuu?

Vierailija
23.08.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kävellä yksin kotiin ja hakijan on oltava vanhempi ei edes sisarrukset käy hakijasta ellei ole yli 15 vuotiaita

Vierailija
2/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni päiväkoteihin on annettu ohjeet ettei eskaritkaan saa kulkea yksin kotiin, koska ovat päiväkodin vastuulla ja nyt kun on paljon puhuttu ja kirjoitettu noista pk:ssa tapahtuneista " onnettomuuksista" niin sitä sääntöä on vielä tiukennettu. Tosin sääntöä kai voidaan myös soveltaa, koska oma eskarini sai tulla 20 m matkan yksin kotiin, mutta toisessa pk:ssa lapset eivät saaneet tulla, vaikka äiti olisi ikkunasta nähnyt koko matkan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eskari käveli aamuisin itse 300 metrin hoitomatkan ja iltapäivällä käytiin vauvana kanssa hakemassa ja kyseltiin samalla hoitajilta miten päivä oli mennyt.

Vierailija
4/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin matkaa on vain vajaa 100m, mutta tosin en yksin vielä päästäisikään.

Vierailija
5/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla saa eskarilainen kävellä yksi kotiin. Ei tosin kuin muutamassa yksikössä. Tällä alueella esim. 4:stä eskaristä yhdessä se on mahdollista.



Tämä taas johtuu siitä että ko. eskari sijaitsee ison kerrostaloalueen keskellä, jolloin lasten ei tarviste mennä autoteiden yli tullessaan eskariin.

Vierailija
6/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ymmärrä. Heitteillejättöä mielestäni.

Siitä se alkaa, kohta juodaan kaljaa lähimetsissä kun vanhemmat eivät välitä.

Meillä ei tulisi kuulonkaan että lapseni tulisi kotiin yksin.