Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua enää lapsia

Vierailija
23.06.2014 |

Miehellä aiemmasta avioliitosta lapsi ja meillä myös yhteinen. Ymmärrän miehen kannalta ettei tämä halua enää lapsia. Mutta mutta, minäpä haluaisin vielä yhden!

Tässä puntaroin, mitä ihmettä tehdä kun ei viitsisi perhettä rikkoa, mutta toisaalta haluaisin niin paljon toisen lapsen.

Kohtalotovereita?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on jo kaksi lasta. On oma ja miehen puolikas. Miksi ap haluaa perheeseen vielä kolmannen lapsen? Miten se tekisi ap:n elämästä täydemmän? Miksei ap pidä huolta niistä lapsista, jotka elämä on jo hänelle suonut? Mies ei halua enempää lapsia, kyllä ap:n täytyy tätä asiaa kunnioittaa, varsinkin kun lapsia on jo ennestään.

Vierailija
2/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmmmm pilleri pettää.se klassinen . Menee läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:28"]

Lähde ja jätä lapsi isälleen. Sä et ansaitse noin hyvää miestä.

[/quote]

Tiedämme miehestä sen, että hän on eronnut, yksi lapsi aiemmasta liitosta, yksi nyxän kanssa, eikä hän halua enää lapsia. Miten näillä tiedoillä mies on erityisen hyvä?

Minulla on kaksi lasta nykyisen vaimoni kanssa, ei entistä vaimoa ei muita lapsia. Enkä nyt ainakaan tällä hetkellä halua kolmatta lasta. Miten hyvä mies minä olen? (asteikolla 1-10, vaikka)

Vierailija
4/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat vaan ehkäisyn. Siinä se.

Vierailija
5/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:37"]Hmmmmmm pilleri pettää.se klassinen . Menee läpi.

[/quote]

Hyi mikä naikkonen olet.

Vierailija
6/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:27"]Ei mies voi kieltää naiselta äitiyttä. Ymmärrän, jos nainen haluaa tusinan lapsia, mutta yksi tuossa lapsiluvussa lisää ei ole kummempi juttu...

[/quote]

Olet käsittämättömän yksinkertainen! Oho, kylläpäs ärsyynnyin vaikka nyt ymmärrän, että vain provosoit. Eihän kukaan ole noin tyhmä todellisuudessa :-)

Vierailija
7/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kohtalotoveri paitsi että minun miehellä on yhteensä jo viisi lasta ja minulla vain yksi. Kyllä haluaisin toisen lapsen. Alunperin oli puhetta ehkä 2 lapsesta, korkeintaan 3:sta, mutta mies muutti mielensä. Pillereiden tai kierukan pois jättäminen voisikin toimia, jos ehkäisynä ei olisi kondomi. Roskisdyykkariksi en viitsisi alkaa. Ja vielä jos saisi kellistettyä miehen sänkyyn ovulaation paikkeilla, mutta eipä tuo innostu siitä useimmiten. Taitaa pelata varman päälle. :/

Vierailija
8/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:06"]provo

[/quote]Mulla täysin sama tilanne. Uskomatonta.

Vierailija
9/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä lapsi entisestä liitosta. Yksi yhteinen meillä. Haluaisin toisen mies ei. Remppaa pitäisi tehdä. Jos tekisin toisen en tiedä saisinko hoitoon vauvaa ikinä. Äidillä käsissä reuma ja anoppi ei ihan pientä ottaisi. Isompaa kyllä hoitavat.

Vierailija
10/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne. Keskustelimme pitkään toisesta/kolmannesta lapsesta. Minä sain lopulta tahtoni läpi, mutta olisin tyytynyt siihenkin, että mies ei olisi suostunut vielä yhteen lapseen. Olemassa oleva lapsi on mielestäni tärkeämpi, kuin äidin haaveet vauvasta. En olisi voinut tehdä ensimmäiselle yhteiselle lapsellemme sitä, että olisi rikkonut hänen perheensä minun vauvatoiveideni vuoksi. Olisin ollut tosin varmaan loppuelämäni katkera miehelle, etten olisi saanut toista lasta, mutta kai siitä olisi yli päästy. Yksi yhteinen lapsi kun kuitenkin oli jo.

Vierailija
11/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:16"]

Ai että perhe pitäisi tämmöisen takia rikkoa?  Että jonkun toisen miehen kanssako tehdä toinen lapsi jos ei mies suostu... elämä on, kompromisseja.

[/quote]

Kompromissina tehdään vain puolikas lapsi?

Vierailija
12/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
13/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:06"]

provo

[/quote]

niin täällä palstalla nykyisin kaikki teilataan heti kättelyssä provoksi. No, sinulle tiedoksi, ettei ole provo.

Vierailija
14/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että perhe pitäisi tämmöisen takia rikkoa?  Että jonkun toisen miehen kanssako tehdä toinen lapsi jos ei mies suostu... elämä on, kompromisseja.

Vierailija
15/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:16"]

[/quote]

niin, sanopa se miehelle, että elämä on kompromisseja ja nyt ei muuta kuin toisen lapsen tekoon;)

Vierailija
16/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi kieltää naiselta äitiyttä. Ymmärrän, jos nainen haluaa tusinan lapsia, mutta yksi tuossa lapsiluvussa lisää ei ole kummempi juttu...

Vierailija
17/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ja jätä lapsi isälleen. Sä et ansaitse noin hyvää miestä.

Vierailija
18/18 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se olisi useammalle mammalle aika kova juttu, jos ei nyt vähintään toista lasta saisi... Täällä taitaa olla ilkeät ex-akat liikenteessä, kun heti hyökkäämässä ap:n kimppuun.