Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako kumppanille kertoa hänen olevan se ns. kakkosvaihtoehto, kun en sitä elämäni rakkautta saanut?

Vierailija
26.06.2021 |

Hän rupesi juhannusjuomaa juotuaan kyselemään että onko hän elämäni rakkaus ja oliko hän ykkösvalinta minulle.

En ihan suoraan vastannut, vaan heitin jotain vitsiä ja hän hieman mököttää nyt kun olisi kai halunnut kunnon vastauksen.

Kannattaako tunnustaa että otin hänet kun en saanut erästä toista?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että se tulee kysymään sitä uudestaan selvinpäin ja vaatii rehellistä vastausta.

Vierailija
22/31 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Pääset jättämisen vaivasta. Mikset muuten saanut sitä ykkösvaihtoehtoa? Oliko hänellä valmiiksi toinen, vai etkö muuten vaan sytyttänyt hänessä kipinää? Rupeaisitko hänelle kakkosvaihtoehdoksi, jos hän tulisi sitä tuolla sanavalinnalla ehdottamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aina mietin näitä ja mitä itse haluaisin kuulla. Toisaalta haluaisin kuulla totuuden, koska rehellisyyys tärkeää, varsinkin suhdeasioissa, mutta toisaalta olisihan se kamala kuulla olevansa varavaihtari.

Mun mielestä se vaan riippuu mitä tunnet ja mitä asiasta ajattelet. Jos edelleen mietit sitä elämää mikä olisi voinut olla sen oikean vaihtarin kanssa, niin minusta sekin tietty epäreilua kumppanille.

Mitta Jos olet onnellinen kumppanisi kanssa ja rakastat häntä ja olet oikeasti tyytyväinen elämääsi, niin miksi sitä ei voisi kertoa. Voi ihan hyvin sanoa, että oli haaveillut elämästä toisen kanssa, mutta ei vaihtaisi tästä elämästä mitään ja rakastaa toista ja tämä on se elämä minkä haluaa.

Entäs jos tilaisuuden tullen vaihtaisi siihen ykkösvaihtoehtoon?

No se on sitten varmaan sen hetken murhe. Voihan sitä itse kukin törmätä johonkin vanhaan heilaan ja lähteä sen matkaan, vaikka olisi naimisissa unelmiensa ihmisen ja ykkösvalinnan kanssa. Ei kukaan tiedä mitä tuleva tuo, mutta kyllä pitäisi tällä hetkellä, nyt, tietää rakastaako kumppaniaan ja haluaako olla juuri hänen kanssaan tällä hetkellä, vai elääkö salaa odotellen, että vanha kumppani tupsahtaa eteen.

Vierailija
24/31 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse kysyisin tollasta, mitä en kyllä tee, olisi parempi olla olematta rehellinen ja valehdella reilusti ja änkyttämättä.

Vierailija
25/31 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro toki jos haluat loukata pahasti. Varaudu pahempaan mökötykseen. Jos kumpppanissasi on yhtään järkeä niin siinä vaiheessa nostaa kytkintä ja lähtee.

Vierailija
26/31 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki hänelle et tajuaa jättää kaltaisesi idiootin. Kyllä, olet idiootti koska ylipäätään olet valinnut ihmisen joka et halunnut.

Missä kohtaa ap sanoi, ettei halunnut miestään ollenkaan?

Itsellänikin oli yksi todella suuri ihastus, mutta en häntä saanut, koska en halunnut alkaa säätään enempää. Mieheni osoitti kiinnostusta ja aloin tykätä viettää hänen kanssaan aikaa ja tässä sitä ollaan. Halusin kyllä olla hänen kanssaan vaikken saanutkaan sitä "ykkösvalintaa".

Kuinka mustavalkoista ajattelit kaiken olevan??

Vierailija
27/31 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piditkö häntä varalla silloin kun yritit sitä ensimmäistä vaihtoehtoa? Oletko vähän epätoivoinen h*ro? MIkä sinussa on vikana, kun et kelvannut sille ensimmäiselle? 

Vierailija
28/31 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki hänelle et tajuaa jättää kaltaisesi idiootin. Kyllä, olet idiootti koska ylipäätään olet valinnut ihmisen joka et halunnut.

Missä kohtaa ap sanoi, ettei halunnut miestään ollenkaan?

Itsellänikin oli yksi todella suuri ihastus, mutta en häntä saanut, koska en halunnut alkaa säätään enempää. Mieheni osoitti kiinnostusta ja aloin tykätä viettää hänen kanssaan aikaa ja tässä sitä ollaan. Halusin kyllä olla hänen kanssaan vaikken saanutkaan sitä "ykkösvalintaa".

Kuinka mustavalkoista ajattelit kaiken olevan??

Miksi siis pidit nykyistä miestäsi kakkosvaihtoehtona etkä vain uutena ykkösenä? 

Vierailija
29/31 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavuttamaton ihastus pitää käsitellä, jotta voi ryhtyä suhteeseen, usein saavuttamaton on mielikuvitusta, eli hänelle kuvitellaan ihanne ominaisuudet, joita ei välttämättä ole. 

suhde ei toteutunu,koska ei ollu molemminpuolista kiinnostusta. kannattaa ehkä olla yksin, eikä huijata jotain kivaa ihmistä "toiseksi vaihtoehdoksi" mielikuvitus tyyppi ei ole suhde, eikä todennäköisesti toteudu,soita ja kysy ykkösvaihtoehtoa ,jos antaa pakit heti, niin sit tiedät ettei kannata haaveilla.

tietysti voi käydä tuuri jos 1 vaihtoehto sinkku ja pääset treffeille.

Vierailija
30/31 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kertoa ja painottaa, että jos ykkösvaihtoehto jossain vaiheessa vapautuu niin se on heippa ja moikka.

Vierailija
31/31 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitään tuollaista "tyytymistä" sitä joko rakastaa tai ei rakasta. Jos ei rakasta, ei pidä ryhtyä suhteeseen ylipäätään.

Eli ykkösvaihtoehto on aina se jota rakastaa. Tykätä voi toki muistakin, mutta ei se ole yhtään sama asia, minä tykkään kavereistakin tosi paljon, mutta en rakasta parisuhdemielessä, eikä siten tulisi mieleenkään ryhtyä kenenkään heidän kanssaan parisuhteeseen vaan sen takia että se jota rakastan ei rakasta minua ja ryhdy parisuhteeseen kanssani.