Onko teillä yksinasujilla/sinkuilla parivuode?
Kommentit (31)
Nope. Tiedän, että ei ikinä tule vieraita joten kapealla sängyllä mennään.
Joo on 140 cm leveä. Tosin jos olisi puoliso, tarvitsisin varmasti leveämmän sängyn.
On, vanhempien vanha puusänky joka kestää ikuisesti.
On, ihanaa kun saa nukkua leveästi ja kissa mahtuu viereen pitkin poikin. En voisi kuvitellakaan nukkuvani kapeassa vuoteessa.
180 cm leveä sänky. Olen 190 cm pitkä nainen joten käytännossä voin nukkua mitenpäin vaan.
95% koskaan tapaamillani sinkuilla on 140cm vuode.
90cm leveä sänky on mulla, ollut jo n. 20 vuotta. Ei ole tarvinnut leveämpää, koska ei ole ollut tunkua viereen nukkumaan. En varmaan enää osaisi nukkua leveämässä, kun tuo 90cm tuntuu niin turvalliselta "pesältä".
120cm. Eipä tähän 34 neliöön isompaa oikein kannata hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Etkö haluaisi itsesi vuoksi enemmän tilaa? On ihanaa, kun voi maata X-asennossa koko sängyssä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö haluaisi itsesi vuoksi enemmän tilaa? On ihanaa, kun voi maata X-asennossa koko sängyssä :)
En oikeastaan. Kapealla sängyllä rankaisen itseäni sinkkuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri vastaaja, mutta mulle riittää 90 cm leveä sänky. Mä en nuku X-asennossa tai selälläni ylipäätään, vaan kyljelläni. En liiku tai pyöri unissani juuri ollenkaan, joten mulle riittäisi ehkä jopa puolet kapeampi tila.
Minulla on vaan kapea sohvasänky, johon olen hommannut kunnollisen patjan. Sohvasänky on levitettävä, mutta eipä ole ollut sille ominaisuudelle käyttöä.
Kyllä. Itse asiassa asunnossani on kaksi parisänkyä. Toinen omassa makuuhuoneessani, toinen vierashuoneessa.