Mies, kumpi nainen kelpaa sinulle ennemmin: nainen jolla on lapsi vai nainen jolla on koira?
Kommentit (31)
Tämä olis kyllä mielenkiintoista kuulla!
Jos naisella lapsi niin voi olla ettei halua enempää lapsia. Itse kuitenkin haluan lapsen.
M34
Miksi laitoit i d i oo t t i otsikon ja aloitustekstin vaihtoehdot keskenään ristiin? Miten nyt tiedät, kumpi on pahempi turn off?
Jos olisin mies, sanoisin, että lapsi on pahempi kuin koira.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin lapsi jolla on nainen.
Vastasitko otsikkoon vai aloitustekstiin?
Vierailija kirjoitti:
Mies ei kelpuuta
Mies voi osallistua valintaan niiden naisten joukosta jotka asettuvat hänen saatavilleen.
Puhut nyt ruikuttavasti rassukoista etkä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja koira.
Ovat mieluisampia vai turn off?
Eiköhän se oo kysymättäkin selvää.
Vierailija kirjoitti:
No koira.
Mieluisampi vai turn off?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin lapsi jolla on nainen.
Vastasitko otsikkoon vai aloitustekstiin?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja koira.
Miksi alapeukku tälle? Eihän sitä, kumpaa tarkoitetaan, voi kysymättä tietää.
Mua ei suoraan sanottuna kiinosta tuollaiset ns. sivuseikat. Koirasta on yksi kertomisen arvoinen asia. Eräällä naisella oli iso koira joka tykkäsi nukkua naisen sängyssä. Mä nostin sen eteiseen ihan siksi kun oli mun mielestä häiritsevä siinä sängyssä.
Nainen oli aivan ihmeissään. Sanoi että tuo koira ei anna kuin hänen koskea. Se puree jos yrität koskea. No mua ei purrut ja heilutti häntää kun silitin sitä. En tiedä mistä johtuu mutta yleensä kaikki eläimet tykkää minusta. Joskus käynyt niinkin hurjasti että nainen tai oikeasti monikossa muutama nainenkin on tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja koira.
Miksi alapeukku tälle? Eihän sitä, kumpaa tarkoitetaan, voi kysymättä tietää.
No kyllä tietää.
Lapsi vaatii niin paljon enemmän resursseja kuin koira. Lisäksi exät pyörivät nurkissa kun hakevat lapsiaan.. Ei taida nyt ap olla ihan selvinpäin kun tällaisia kyselee.
Onko totaalinen turn off, jos on sekä lapsi ja koira?
Mies ei kelpuuta
Mies voi osallistua valintaan niiden naisten joukosta jotka asettuvat hänen saatavilleen.