Naapurin mukula pelkää minua
Täällä siis useampia lapsia, mutta yhden perheen tyttö ja poika ovat suoraan sanoen outoja. En tiedä onko jotain autismia vai onko asiat huonosti kotona, mutta tuntuu että jotain on pielessä.
Etenkin se poika, on aivan kauhuissaan kun kävelen vastaan.
Kiusallista, en ole ollenkaan pelottava ihminen.
Miten toimia asian kanssa?
Kommentit (13)
Kaikki lapset eivät ole tottuneet vieraisiin ihmisiin, perheellä ei varmaan käy vieraita usein ja lapset saavat olla kotihoidossa, jolloin sosiaalisia taitoja ei opi jos vanhemmat eivät opeta.
Juttelisin lapsen vanhempien kanssa.
Sama,mut rehellisesti sanottuna hyvä niin. Pysyypähän kauempana.
Sanot vaan aina lapsille iloisesti MOI! Kyllä se siitä.
Miksi oletat että lapsella on kotona asiat pielessä koska hän pelkää sinua?
Meillä toisin päin. Naapurin ukko pelkää minua, olen joutunut muutaman kerran ojentamaan ja ihan aiheesta. Lapsen ja vaimon kanssa tulen hyvin juttuun.
Älä mulkoile niin ennakkoluuloisesti. Osalla lapsilla on vahvasti virittyneet vaistot.
Ilman muuta kannattaa se lasu tehdä ja ehkä mieluiten nyt heti kiireellisenä.
Ne luultavasti opettaa lapsiaan "jos et tottele niin naapurin setä tulee ja syö".
Vierailija kirjoitti:
Ne luultavasti opettaa lapsiaan "jos et tottele niin naapurin setä tulee ja syö".
"tulee ja syö kaikki lauantaikarkit" vähintään ja tai naapurin täti.
Vierailija kirjoitti:
Älä mulkoile niin ennakkoluuloisesti. Osalla lapsilla on vahvasti virittyneet vaistot.
Mitähän tällä oikein tarkoitettiin?
Nykyään on parempikin pelätä.Monet muksut toteutetaan älä puhu vieraille.Turvallisuus syistä.Lakkaa aikuisena vainoomasta lapsia oli ne vaikka seinänaap.ei niiden tartte puhuu aikuisille.Arkojakin on ujoja..
Up