Ärsyttää oma mies
Ei yhtään voi olla paikalla tai mun kanssa. Kokoajan pitää tehdä jotakin tai mennä jonnekkin. Heti aamusta jo alkaa.
En edes muista, että koska ollaan oltu koko päivä yhdessä. Ehkä joskus etelän lomalla viimeksi.
Enkä odota että joka päivä pitäisi olla yhdessä, mutta näin juhannuksena olisi edes kiva..
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Nainen otetaan panemista varten. Eihän sinulla miespuolisia kavereitakaan ole jotka haluavat muuten vaan viettää aikaa?
Liian rehellistä. Ei naiset halua kuulla totuutta että niitä jaksaa lähinnä sen seksin takia. Joskus käy mieletön säkä ja naisesta löytyy hyvää seuraakin. Mutta sellainen on erittäin harvinaista. Mulla on ollut hyvä säkä kun oikeasti muutaman naisen kanssa oli ihan oikeasti mukavaa.
Vaikka ovat eksiä niin jopa yli tunnin puheluita. Niin että vaikka ovat entisiä niin ollaan ihan hyvissä väleissä. Mä olen varmaan vähän outo? Mulla ei ole mitään syytä haukkua exsiä.
Meillä oli sama ongelma joskus ja heitin mieheni vaatteet kadulle kun omakotitalossa asutaan niin lensi ne sinne. Meillä meni kaikki ylimääräinen raha hänen kalliisiin kapakka harrastuksiin ja istui siellä aamusta iltaan joka viikonloppu. Miehen sukulaiset kävivät kylässä ja aina olin yksin. Minut tuomittiin kun lapsia en tee tuollaiselle kumppanille. Taksikuski kun toi häntä kotiin montaa kertaa viikonlopussa niin sanoi että sääliksi käy lapsia. Hän saattoi käydä kotona nukkumassa pari tuntia jaa taas tilattiin taksia ravintolaan. Perustelee että omillahan rahoilla rellestää ja ihan totta se on mutta tosi itsekästä eikä ajattele muita ihmisiä ollenkaan.
Kukaan mieheni sukulaisista ei tiennyt mieheni harrastuksista yhtään ja minut tuomittiin kun en tee sille kakaroita. Aina kun täällä kävi mieheni sukulaisia niin olin yksin kotona eikä ne sillonkaan ihmetelleet mitään.
Jätä se kokoaja ja ota tilalle vaikka purkaja.
Onko meneillään oleva henkilötunnusten vaihto ja uudistushanke Vallankumouksellisen vasemmiston keino päästää Venäjänkäärme soluttautumaan yhteiskuntaamme lopullisesti. Suomessa majailevat Venäläiset myyrät voisivat uudistuksen onnistuessa päästä huomaamatta soluttautumaan Suomalaiseen yhteiskuntaa lopullisesti piiloutuneina ja kantasuomalaisiksi naamioituneina.
Ruskeasuolla pyörivä hyväntekeväisyystalo Invalidiliitto. On todennäköisesti joku Helsinkiin piilotettu Venäjän etuvartio. Talosta löytyy Putinisteja joista osa on Suomalaisia ja osa itäeurooppalaisia varmimmin Venäläisiä. Invalidiliiton toimitalo on niinsanottu öljytalo jossa asenneöljyillään ihmisiä. Heitä pyritään psykedeelihuumeiden avulla muuttamaan Venäjämielisiksi ja mahdollisesti Auttamaan Venäjää miehitystilanteessa. Näitä huumeita sekoitetaan kahviin tai muihin tarjoiluihin. Tätä tapahtuu jopa toimitalon tiloissa mutta usein ilmeisesti työnjohtajat ja työakverit vierailevat työntekijöiden luona öljyilemässä salaa uutta potentiaalista tulokasta.
Tätä tapahtuu myös muualla Helsingissä esimerkikiksi Kallion kapakoissa. Tuolla näitä huumeita voi saada jopa tarjoilijalta tiskin takaa omaan lasiinsa . Aina Venäjämielinen henkilö ei ilmaise itseään suoraam ´Venäjämieliseksi vaan tämä voi tapahtua vasta pitkän ajan kuluessa ja vihjaillen. Lopulta asenne palajstuu.
Psykedeelihuumeiden vaikutusta vastaan voi suojautua pitämällä päänsä väittely ja suotuttelutilanteissa. Tajunnanmuuntohuummen vaikutuksessa ollessaan ihminen voi näin myös vahvistaa vanhoja mielipiteitään. Myös psykoosinestolääkkeet voivat puskoroida psykedeelihuumeiden vaikutusta.
Kannattaa miettiä kenen kanssa lähtee baariin tai mihin menee istumaan iltaa varsinkin Helsingissä mutta myös muualla Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä samanlainen. Jostain syystä minut kuitenkin tarvitaan kulissiksi olemaan kotona kun hän viipottaa. Jos lähden itse jonnekin, tyyppi makaa kotona kuin vanha hurtta takan edessä ja utelee, millonsätuut.
Ei voi käsittää. Taaperoko se on?
Vanha hurtta :D
Milloin tämä muutos on tapahtunut käytökseen? Ehkä on nyt vaan jo kyllästynyt seuraasi.
Aamulla mies fistasi naapurin miestä. On kuulemma perinne täällä. Itse olen kotoisin itä-uudeltamaalta enkä tunne paikallisia tapoja. Mitä teen?
Sitten kun se on kotona, niin puhelin soi ja soi ja soi. Ja pakko on vastata ja puhua kavereiden kanssa.
Monet leffat jäänyt katsomatta, kun yks puhuu kaverin kanssa puhelimessa puoli leffaa.
Joojoo, kaikki miehet pitää tappaa. Ihan jokainen. Vaihtakaa joskus levyä.