Ärsyttää oma mies
Ei yhtään voi olla paikalla tai mun kanssa. Kokoajan pitää tehdä jotakin tai mennä jonnekkin. Heti aamusta jo alkaa.
En edes muista, että koska ollaan oltu koko päivä yhdessä. Ehkä joskus etelän lomalla viimeksi.
Enkä odota että joka päivä pitäisi olla yhdessä, mutta näin juhannuksena olisi edes kiva..
Kommentit (30)
Vaihda miestä sillä selvästi se nykyinen ei sovi sinulle. Minä en katselisi tuollaista vaan päästäisin sen omaan rauhaansa harrastamaan omia harrastuksiaan. Minulle ei tuollaista tehtäisi että jätetään yksin juhlapyhinä ellei ole työstä kysymys.
Sen pitäis surffailla tällä sun kanssa?
Miksi sinä sitten olet hänen kanssaan? Ja mitä hän on sanonut, kun olet tästä hänen kanssa keskustellut?
Totaa. Eiköhän sinun pitäisi ap lukea rivien välistä että ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vietättekö te aikaa teidän miesten kanssa vai touhaatteko kumpikin omia juttuja?
Sekä että. Meillä on tasapaino työn, yhteisen ajan, harrastusten ja ystävien, jne kesken.
Kiva diili miehellä. Saan sen minkä itse tahtoo…eli taitaa käyttää sinua vain hyväkseen, eikä oikeasti välitä?
Vierailija kirjoitti:
Sen pitäisi katsella, kun sinä roikut netissä. Siinä jää ruoanlaitto, kahvinkeitot yms. Toiseksi, kun vaimolla on oikeus rentoutua netissä.
Täällä samanlainen. Jostain syystä minut kuitenkin tarvitaan kulissiksi olemaan kotona kun hän viipottaa. Jos lähden itse jonnekin, tyyppi makaa kotona kuin vanha hurtta takan edessä ja utelee, millonsätuut.
Ei voi käsittää. Taaperoko se on?
Nainen otetaan panemista varten. Eihän sinulla miespuolisia kavereitakaan ole jotka haluavat muuten vaan viettää aikaa?
Niin muakin ärsyttää kiltti mies palannut juoppouselämäänsä, kännää känniperseiden kanssa aamusta iltaan joskus koko yönkin, kaikenlisänä on känniperseiden pomputeltavissa.
Sitten hän ihmettelee miksi olen niin vihainen tms eikä ymmärrä tilannetta, miksi vaikka olen kertonut ja kun luulin tuo aika on jäänyt kauas, mitä tehdä en enää jaksa samaa asiaa joka loukkaa mua.
Olen miettinyt vakavasti muuttavani muualle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen pitäisi katsella, kun sinä roikut netissä. Siinä jää ruoanlaitto, kahvinkeitot yms. Toiseksi, kun vaimolla on oikeus rentoutua netissä.
Tästähän se eroon johtava kierre lähtee. Ei ole kivaa yhdessä. Toinen menee omiin touhuihin, mitään ei tehdä yhdessä. Seuraavaksi se toinenkaan ei viitsi panostaa kotiin, toiseen suhteeseen vaan somettaa touhuaaomiaan. Kokoajan on vähemmän ja vähemmän mitään yhteistä ja sitten nainen kyllästyy ja laittaa eropaperit vetämään ja äijä on aivan ihmeissään kuinka puskista se ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Niin muakin ärsyttää kiltti mies palannut juoppouselämäänsä, kännää känniperseiden kanssa aamusta iltaan joskus koko yönkin, kaikenlisänä on känniperseiden pomputeltavissa.
Sitten hän ihmettelee miksi olen niin vihainen tms eikä ymmärrä tilannetta, miksi vaikka olen kertonut ja kun luulin tuo aika on jäänyt kauas, mitä tehdä en enää jaksa samaa asiaa joka loukkaa mua.
Olen miettinyt vakavasti muuttavani muualle!
Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Nainen otetaan panemista varten. Eihän sinulla miespuolisia kavereitakaan ole jotka haluavat muuten vaan viettää aikaa?
Luuletko sinä että vanhaa hurttaa seksikään kiinnostaa? Voi että.
Se on kyllä outoa kuinka just se oma mies ärsyttää. Mulla oli suhde joka kesti noin 10 vuotta. Molemmilla oli ja on omat asunnot eikä missään vaiheessa kumpikaan halunnut muutaa yhteen. Niin kivaa ja täysin vapaaehtoista kun meillä oli niin silti nainen kehitti välillä riidan.
Mä en suostunut riitelemään vaan lähdin ns. kotia. Sitten tuli viestejä joissa kiukutteli ja pyyteli anteeksi. Monesti annoinkin anteeksi koska mä ymmärrän aika paljon. Esim sen että kännissä ihminen on pahimmillaan aivan eri kuin selvinpäin. Lopulta tuli ero. Se kaduttaa koska vioistaan huolimatta ihan helkkarin hyvä nainen.
Vietättekö te aikaa teidän miesten kanssa vai touhaatteko kumpikin omia juttuja?