Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisi pakko ottaa ulkomaalainen puoliso

Vierailija
23.06.2014 |

Minkä maalainen hän olisi ja miksi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Jenkeistä ja Ausseista, tällä hetkellä seurustelen Britin kanssa. Suomalaista laatumiestä tuskin nykyisessä kotimaassani tapaan...

Vierailija
22/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usa, turvallisuuden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ulkomaalainen avopuoliso, tosin silloin minä olin se ulkomaalainen. Eurooppalaisia molemmat oltiin.

Vierailija
24/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mosulilaisten viiksistä. Saksalainen karavaanari käy myös, jos karvainen.

Vierailija
25/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa olisi aika huippu, ehkä Ruotsi tai Norjakaan ei olisi mahdottomia. Sivistynyt britti kelpaisi myös ;)

Vierailija
26/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykskään muu ei vois mua pakottaa paitsi kunnon wt-britti. Ne osaa olla tosi compelling.

Vierailija
27/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ottaa? Outo kysymyksenasettelu. Olen ihan vapaaehtoisesti ottanut malilaisen miehen, jonka kanssa olen ollut jo 23 vuotta onnellisesti naimisissa.

Vierailija
28/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Libanonolaisen. Ja otinkin. Meillä 9 vuotta yhteistä elämää. Minua kohdellaan kuin prinsessaa, vaikka pärjään hyvin ilman ylimärääräistä huolenpitoa. Lapset kasvatetaan epäsuomalaisittain; kunnioittavat vanhempia ihmisiä tottelevat meitä. 

Olen tyytyväinen virkanainen.

Vierailija
29/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi pakko ottaa joku minulle entuudestaan tuntematon, niin kyllä sitten olisi ruotsalainen, norjalainen, tanskalainen. Noissa maissa olen matkustellut ja yhteiskuntarakenne vastaa kohtalaisesti omaa, vaikka tietysti ovatkin kuningaskuntia :)

Jos taas sasisin ihan itse tutustua, valita ja ihastua, niin voisi olla mistä maasta tahansa. Se tasaarvoinen, arvostava kumppani voi tulla mistä vain, niin kuin on tullutkin itseasiassa maailman korruptoituneimmasta maasta.

Vierailija
30/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanada tai Uusi-Seelanti voisi olla kiva miehen kotimaa, mies puhuisi enkkua ja ei olisi appivanhemmat liian lähellä. Ei olisi taakkana myöskään mitään maailmanomistajan asennetta kuten voi olla briteillä ja jenkeillä.

Vierailija
31/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista vaimoa, jonka kanssa joutuisi opettamaan kaikki kulttuuriasiat nollasta lähtien, tai siis ensin resetoimaan ne vanhat. Eli ei muulta mantereelta, ei oikein innosta kiljuen Briteistä, ei mistään todennäköisesti hyvin uskonnollisesta tai muuten vaan ihan eri elämää elävästä Euroopan maasta. Sisältäen, mutta ei rajoittuen Espanjaan, Italiaan, Turkkiin, jne.

Venäläinen, virolainen, Keski-Eurooppa ja siitä pohjoiseen ok. Varauksella amerikkalainen, australialainen, uusiseelantilainen tai toisaalta myös baleaarinen voisi käydä. Paljon painoa sillä, miten kuvittelee toisen kokevan ja oppivan erilaisen kulttuurin.

Vierailija
32/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsiläinen. Olisi kiva, kun molempien sukua asuisi samassa maassa.

Vierailija
33/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalainen ;) Tai ruotsalainen

Vierailija
34/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:14"]

Kosovolainen, ovat huomaavaisia

[/quote]

Nopealla silmäyksellä luin, että Kouvolalainen ja ehdin jo naurahtaa ennen kuin hoksasin virheeni.

Vierailija
35/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisen otin ihan vapaaehtoisesti enkä ole katunut :)

Vierailija
36/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotypiat oksettaa tällä palstalla. Maailma on avoin, liikkukaa muualle kuin tallinnan laivalle niin saattaa näkökulma avautua.

Vierailija
37/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlantilainen, hollantilainen, norjalainen tai aussi.

Vierailija
38/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussi, definately

Vierailija
39/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:40"]Stereotypiat oksettaa tällä palstalla. Maailma on avoin, liikkukaa muualle kuin tallinnan laivalle niin saattaa näkökulma avautua.

[/quote]

Älä ny ota niin vakavasti. ..

Vierailija
40/42 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään englanninkielisestä maasta.

Mut ei britti, en tykkää aksentista (vaikka moni sitä rakastaa!).