Jos olisi pakko ottaa ulkomaalainen puoliso
Kommentit (42)
Olisi kyllä ihan monia maita, joista voisin itselleni puolison ottaa. Miksipä ei? Mikä meistä suomalaisista tekee muka niin ainoita ja oikeita?
Ei musta, ei Lähi-Idästä, ei mikään Venäjään liittyvä maa. Tämän verran olen rasisti.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:10"]
Ei musta, ei Lähi-Idästä, ei mikään Venäjään liittyvä maa. Tämän verran olen rasisti.
[/quote] Sama
Riippuu monista asioista; esim. pitäisikö tämän tulla ummikkona Suomeen vai mun muuttaa. Mä itse en muuttaisi Saksaan, mutta ottaisin saksalaisen miehen. Islantilaisen. Islantiin voisin muuttaakin. Ruotsalainen ok ja sinnekin voisin muuttaa.
Ruotsi, Norja tai Tanska. Samanlainen ajatusmaailma, kulttuuri ja ulkonäkö.
Saksa taitaisi olla vahvin vaihtoehto ja jos saisi ihan vapaasti valita sen miehen niin eräs muusikko kelpaisi varsin hyvin. Japanilainen naisellisen kaunis mies sytyttää kanssa.
Muuten taitaisi mennä pohjoismaihin minullakin, olen niin heikkoina harmaisiin silmiin ja vaaleisiin hiuksiin.
Ulkonäölliset syyt minulla, tosin yhdessäkään kansassa ei kaikki miehet ole sellaisia että jaksaisin edes päin vilkaista saati katsella loppuelämääni. Sitten vielä pitäisi löytää se yhteinen sävel siihen yhteiseen arkeen.
Tai no, jos nyt pitäisi sekunnissa päättää mistä maasta tulee tuntematon henkiö puolisokseni niin saattaisin minäkin ottaa thairouvan itselleni jos täällä Suomessa asuttaisiin, mukavia naisia ovat joihin olen tutustunut. Tuntematonta miestä en ottaisi.
Miten niin pakko ottaa?
Pikkaisen ennakkoluuloinen koko aloitus.
Mä 'otan' ihmisen, en sen kansallisuutta. huoks.
Saksalainen, sillä saksa on ainut kieli, jota osaan suomen veroisesti.
Saksalainen, sillä saksa on ainut kieli, jota osaan suomen veroisesti.
Uskoisin että pohjoismaalainen jämpti miehinen mies olisi paras. Etelän manjana-asennetta en kestäisi ollenkaan :)
Kauneimmat silmät olen nähnyt Serbiasta kotoisin olevalla unkarilaisella, häntä olisin voinut ulkonäön puolesta harkita :P
Kosovolainen tai albaani. En tarkoita niitä poikkeuksia jotka ylimielisiä vaan niitö mukavia, huomaavaisia miejiä.
No mulla on jo norjalainen mies, sellasen ottasin uudestaankin jos pakko ois. Törkee mamupatja oon siis :(
Ruotsalainen tai Norjalainen. Tarviiko perustella?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:45"]
Uskoisin että pohjoismaalainen jämpti miehinen mies olisi paras. Etelän manjana-asennetta en kestäisi ollenkaan :)
Kauneimmat silmät olen nähnyt Serbiasta kotoisin olevalla unkarilaisella, häntä olisin voinut ulkonäön puolesta harkita :P
[/quote]
Mikä on serbiasta kotoisin oleva unkarilainen? Nehän on kaksi ihan eri maata.
Venäläisen, ehdottomasti.