Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kaikki muut ovat niin kauniita?

Vierailija
23.06.2014 |

Epäreilua, kun kaikki muut on niin kauniita ja itte oon tällanen pystyynkuollut petolinnunperse :(

Ei mulla muuta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja ajatuksia täälläkin. Tuntuu niin epäreilulta. Melkein kaikki naiset ovat minusta kauniita. Miltäköhän niistä tuntuu, jotka näkevät vastaantulijoissa joskus itseään rumemman ihmisen? Tai miltä tuntuu, kun voi edes meikin ja vaatetuksen avulla näyttää hyvältä?

Joskus kuvittelen, että olen ansainnut tämän jotenkin. Joskus taas tuntuu, että olen kiittämätön, kun kehtaan valittaa. On kuitenkin aiheita tyytyväisyyteenkin. Rakkautta en saa, mutta olen sen sijaan kiitollinen saamastani materiasta, ruoasta ja sen sellaisesta.

Vierailija
2/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko teitä. Ehkä teidän itsekritiikki vaan kusee tosi pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon ruma, mutta ei se mitään, sittenpä ei tarvi surra vanhenemista

Vierailija
4/21 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Usein mullaki on Semmonen olo että muut tytöt ja naiset on kauniimpia ku mä. Mua on jopa koulukiusattu ja haukuttu ja aiheutettu masennus vain "ulkonäön" takia! Vittu ulkonäön! Siis mitä helvetin välii on ulkonäöllä?!

Vierailija
5/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:54"]

en usko, että ootte rumia. Ehkä joku itsetuntokompleksi, tai ette ole vielä löytäneet omaa tyyliänne. Tiedän ihmisiä, jotka luulevat olevansa "susirumia", mutta oikeasti ovat hauskan ja persoonallisen näköisiä. Ei kaikkien tarvi olla klassisella tavalla kauniita. ESim. aikanaan extreme makeover tv:ohjelmassa tehtiin ihan kamala muodonmuutos persoonalliselle naiselle (olisko ollut joku näyttelijä/taiteilija?) ja se meni muka kauniina paljon rumemmaksi!

[/quote]

Esim. mulla on kaveri, jolla on ns. neliönmuotoinen naama ja pienet silmät ja aika lähellä toisiaan. Hän pitää itseään rumana, on aina pitänyt. Ja mikä hölmö! Ei tajua, että on oikeasti hauskan ja jopa eksoottisen näköinen! Usein luullaan, että hänen toinen vanhempansa on aasialainen, vaikka ihan supisuomalainen. Hänet arvioidaan myös ulkonäkönsä perusteella usein mukavaksi persoonaksi, mutta itse hän ei taida tätä arvostaa. Sääli.

Vierailija
6/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee ulkonäkökriisi ja siitä puhuu kotona ääneen. Niin harmittaa se, ettei mies yhtään 'lohduta" tai kehu. Mies vaan suuttuu tai alkaa itse mököttää... Muistan, kun joskus seurustelun alkuaikoina oli puhe miehen kanssa, millaisia ominaisuuksia toivoo kumppanilta. Mies mainitsi, että ehdottomasti pitää olla hyvä itsetunto. Ihmettelin jo silloin ääneen, että eihän mulla ole. Mies ei ollut ajatellut, etteikö mulla ois hyvä itsetunto. 

Huono itsetuntohan tässäkin oman ulkonäön parjaamisessa kaiketi on taustalla ja mies ei lohduta, vaan sitä ärsyttää yli kaiken jos haukun itseäni. :(

Vierailija
7/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 03:01"]

[/quote]

Jos ei koskaan saa hyvää palautetta muilta ihmisiltä ja tuntemattomat ihmiset pilkkaa kadulla, niin onko vaan itsekritiikistä kyse?

Vierailija
8/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

tällaisilla kommenteilla puhuja vain putsaa omatuntoaan. Kun kaikilla on vaan "huono itsetunto" ja "itsekritiikki kusee", niin ei tarvitse ajatella, että tätä hankalaa asiaa on maailmassa olemassakaan. ei sitten tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä, kun ongelma ei koske itse ja kun sille ei ole mitään ratkaisua.

ärsyttävää.

rumia ihmisiä on, ja tuntuu pahalta olla sellainen. pahinta on, kun muut yrittävät kieltää jopa asian suremisen ja keskustelun siitä sillä, että tehän vaan kuvittelette. joo, kiitos. saammeko nyt kuitenkin puhua tästä onglemasta, kun se on todellinen, vaikka sä et kestä sitä hyväksyä?

Vierailija
9/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:58"]

[/quote]

Jos ei koskaan saa hyvää palautetta muilta ihmisiltä ja tuntemattomat ihmiset pilkkaa kadulla, niin onko vaan itsekritiikistä kyse?

[/quote]

Kiva palaute vaikka omalta kumppanilta piristäisi uskomattoman paljon. Nytkin ollut muutama kesämeno, johon on laittautunut tavallista enemmän, niin ei mitään kommenttia. :/ Puhumattakaan siitä, että saisi kehua tavallisena arkipäivänä.

Vierailija
10/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:40"]

Iän myötä se helpottaa tuska tuosta asiasta. Minäkin olen aina ollut todella ruma. Nuorena se ahdisti aivan kauheasti. Nyt ikää on 40 ja koko ulkonäköasia on täysin yhdentekevä. 

[/quote]

En allekirjoita täysin. Nuorena olin pettynyt asian suhteen, mutta nyt 40+ -ikäisenä katkera, etten saanut koskaan kokea, miltä tuntuu muiden hyväksyntä ulkonäön suhteen. Jotenkin oudosti sitä vielä vähän yli kolmikymppisenäkin ajatteli, että tilanne voi vielä muuttua. Nyt tietää todellakin, että kaikki toivo on mennyttä.

Varsinkin kun lukee tältä palstalta näitä "nuoret ovat kauniita ja iloisia, iho heleä jne." -juttuja, niin ei voi kuin masentua lisää.

Ehkä sinulla on kuitenkin jotain ystäviä, jopa perhettäkin? Minulla ei. Koskaan ei saa mistään mitään muuta kuin negatiivista palautetta.

14

Vierailija
11/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset! Nyt ryhtiä! KUKAAN muu ei voi sitä hyvää itsetuntoa ja onnellisuutta teille antaa, se pitää itse hommata! Itsestä lähtee oma arvostus, ja se kyllä sitten näkyy muillekin kun on sinut itsensä kanssa! Turha hakea sääliä, sen kautta ei kukaan muu voi teille sitä hyvää oloa ja tervettä itsetuntoa antaa. Pitää tehdä töitä sen eteen ja itse tehdä itsensä onnelliseksi! Siskot, nyt pää pystyyn ja tulta päin! HÄ! 

Vierailija
12/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:14"]

Naiset! Nyt ryhtiä! KUKAAN muu ei voi sitä hyvää itsetuntoa ja onnellisuutta teille antaa, se pitää itse hommata! Itsestä lähtee oma arvostus, ja se kyllä sitten näkyy muillekin kun on sinut itsensä kanssa! Turha hakea sääliä, sen kautta ei kukaan muu voi teille sitä hyvää oloa ja tervettä itsetuntoa antaa. Pitää tehdä töitä sen eteen ja itse tehdä itsensä onnelliseksi! Siskot, nyt pää pystyyn ja tulta päin! HÄ! 

[/quote]

voi vittu. Kommentistasi suorastaan huutaa, ettet tajua tästä asiasta yhtikäs mitään. Hyi, mitä tekotouhukkuutta.

Anna joku konkreettinen neuvo. Mikä oikea yksittäinen juttu auttaa? Joku muu kuin "tsemppifiilis" ja "asenne"? HÄ?

Vierailija
13/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:21"]

[/quote]

voi vittu. Kommentistasi suorastaan huutaa, ettet tajua tästä asiasta yhtikäs mitään. Hyi, mitä tekotouhukkuutta.

Anna joku konkreettinen neuvo. Mikä oikea yksittäinen juttu auttaa? Joku muu kuin "tsemppifiilis" ja "asenne"? HÄ?

[/quote]

Hanki itsellesi hyvin istuvia vaatteita. Laita tukkasi nätisti, joko kampaajalla tai jos osaat itse, niin kotona. Opettele meikkaamaan joko vahvasti tai hennosti, mikä tyylillesi sopii. Opettele pitämään itsestäsi. Opettele ajattelemaan "minä"-edellä niin, että oikeasti mietit, miten sinua kuuluu käsitellä ja arvostaa. Mieti, mitä sanoisit itsellesi jos paikallasi olisi paras ystäväsi. Huomioi, kuinka kohtelet itseäsi. Sano vaikka peilin edessä että "olen kaunis ja upea nainen, perkele!" joka päivä kuukauden ajan. Se voi tuntua naurettavalta, mutta jostain on lähdettävä liikkeelle. On itse nostettava itsensä suosta! HÄ! 

Vierailija
14/21 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/21 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:21"]

[/quote]

[/quote]

Hanki itsellesi hyvin istuvia vaatteita. Laita tukkasi nätisti, joko kampaajalla tai jos osaat itse, niin kotona. Opettele meikkaamaan joko vahvasti tai hennosti, mikä tyylillesi sopii. Opettele pitämään itsestäsi. Opettele ajattelemaan "minä"-edellä niin, että oikeasti mietit, miten sinua kuuluu käsitellä ja arvostaa. Mieti, mitä sanoisit itsellesi jos paikallasi olisi paras ystäväsi. Huomioi, kuinka kohtelet itseäsi. Sano vaikka peilin edessä että "olen kaunis ja upea nainen, perkele!" joka päivä kuukauden ajan. Se voi tuntua naurettavalta, mutta jostain on lähdettävä liikkeelle. On itse nostettava itsensä suosta! HÄ! 

[/quote]

On tuossa totuuden siemen. Mutta silti... Joku pikkuinen kiva ulkonäkökommentti joskus. Ei siitä haittaakaan oo.. :P

niin ja sitten valokuvista tuli mieleen, että ois huippua päästä sellaseen voimaannuttavaan valokuvaukseen.

Vierailija
16/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää olla turhamainen. Kuitenki tietää, että näyttää ainakin tavalliselta. Joskus miettii, että joillakin on ihan palovammojen arvet kasvoissa tai vastaavaa. Omat näpyt ei mitään siihen verrattuna.

Vierailija
17/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä se helpottaa tuska tuosta asiasta. Minäkin olen aina ollut todella ruma. Nuorena se ahdisti aivan kauheasti. Nyt ikää on 40 ja koko ulkonäköasia on täysin yhdentekevä. 

Vierailija
18/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että ootte rumia. Ehkä joku itsetuntokompleksi, tai ette ole vielä löytäneet omaa tyyliänne. Tiedän ihmisiä, jotka luulevat olevansa "susirumia", mutta oikeasti ovat hauskan ja persoonallisen näköisiä. Ei kaikkien tarvi olla klassisella tavalla kauniita. ESim. aikanaan extreme makeover tv:ohjelmassa tehtiin ihan kamala muodonmuutos persoonalliselle naiselle (olisko ollut joku näyttelijä/taiteilija?) ja se meni muka kauniina paljon rumemmaksi!

Vierailija
19/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kauheaa olla ruma nainen. Nimenomaan siksi kun niitä on niin vähän. Mutta jonkunhan kohdalle sekin kohtalo osuu :(

Vierailija
20/21 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:58"]

Varmasti kauheaa olla ruma nainen. Nimenomaan siksi kun niitä on niin vähän. Mutta jonkunhan kohdalle sekin kohtalo osuu :(

[/quote]

:D

:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi