Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies yrittää saada muut uskomaan, että olisin mustasukkainen? Outo puhelu..

Vierailija
26.06.2021 |

Eikä ollut ensimmäinen kerta kun yrittää takoa jotain siellä soiton takana, johon en kyllä voi samaistua lainkaan. Siellä on siis muita paikalla kun mies soittaa.
Kyselin siis viestillä juhannuksen kuulumisia ja sanoin, että menen kohta nukkumaan. Eipä muuta erikoisempaa, pyysin vielä olemaan varovainen kun tiedän, että alkoholia kuluu porukassa ihan kiitettävästi.

Soittaa ja kertoo, ettei tarvi olla mustasukkainen ja siellä he ovat kavereidensa kanssa. Vastasin, että: "Juu en ole?"
Hokee ja sanoo, että tietää, että olen mustasukkainen ja voin olla ihan rauhassa. Vastasin taas, että: "Okei? Olenkin ihan rauhassa., kohta nukkumaan menossa."
Edelleen länkytti, että: "Aijaa, no et ole vai?" ja jatkaa jotain ihmeellistä näyttelyä. Aivan kuin valittaisin hänelle jostain mustasukkaisuuksissani. Lopetti puhelun rakkaudentunnustuksiin ja itse mietin, että mitähän egon kasvattamista tuokin oli.

On joskus aikaisemminkin tuollain toiminut eri asioissa. Yrittää saada minut näyttämään jotenkin draamanhakuiselta ja puheluissa johdattelee ja vastaa mitä sattuu, niin, että vaikutan kuuntelijoille jotenkin syyttelevältä pirttihirmulta vaikka olisinkin ihan normi rauhallinen itseni.
Kai jotain roolia siellä halusi kännipäissään taas näytellä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotenkin ollut niin reppanan oloinen muutenkin. Kun itse olen työmatkalla ja hän nauttii kesästään. Kertoo jatkuvasti kaipuustaan ja kosiskelee. On ollut aika huonovointinen ja puhuu ihmeellisyyksiä kun on niin huono olla kuulemma. Olen sitä mieltä, että on itse mustasukkainen ja välillä laitteleekin viestejä, ettei halua ketään muuta naista ja toivottavasti olen uskollinen. 

Minusta tuntuu, että tarve on todella saada sympatiaa väärin keinoin, ihan keltä vain varsinkin kun en itse ole nyt paikalla. Halusi olla varmaan siellä juhlien keskipisteen puheenaiheineen edes hetken verran minua käyttäen, tiedä sitä mutta väärin toimii. 

Jokin masennus hänellä kyllä on mutta ei osaa oikein käsitellä asioitaan. Itse en jaksa tuollaista muiden väärinkäyttämistä. On liian raskas persoona. 

Ap 

Hän esittää sinulle reppanaa että säälisit ja haluaisit pelastaa hänet. Samaan aikaan hän tuhoaa sinun mainettasi selän takana ja uusi uhri on jo kiikarissa mille hän esiintyy mustasukkaisen kumppanin uhrina. Sinulla on siinä täysverinen narsistinen sosiopaatti. Juokse.

Vierailija
22/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä nyt aika narsistiselta persoonalta. Olisin hyvin varuillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa tarvitse sen enempää miettiä kuin se, että jos sinusta tuntuu pahalta olla hänen kanssaan, niin se riittää syyksi eroon. Ihan sama onko vai eikö ole narsisti tai mitä yrittää teoillaan saada aikaan.

Vierailija
24/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä on ihmeellistä.

Sieltä tulikin joku video mieheltä juhannusjuhlista. Tervehdys kavereiltaan, jossa yksi niistä huikkaa minuun kohdistuen kommentin, josta voi lukea rivien välistä, että olisin nyt ollut jotenkin pahalla tuulella. En kyllä ole edes ollut... 

No saa riittää tämä mustamaalaaminen.

Ap 

Vierailija
25/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen rooli hänellä on suhteessa kaveripoikiin? Yrittääkö kovasti päästä suosioon / tehdä vaikutuksen / keksiä tyhjästä juttua saadakseen huomiota?

Vierailija
26/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen rooli hänellä on suhteessa kaveripoikiin? Yrittääkö kovasti päästä suosioon / tehdä vaikutuksen / keksiä tyhjästä juttua saadakseen huomiota?

No kyllä. Joskus jopa minulla on yrittänyt pönkittää egoaan. Kuten myös kaikella mitä omistaa, rahallaan, töillään jne. Sekä myöskin ylipäätänsä maskuliinisuudellaan ja muilla tahoilla kuten tietyillä ystäväpiireillään kehuskelee. Sekä menneistä tappeluistaan tehnyt itsestään sankarin. Varmaan itse aiheuttanut nekin. 

Sitä jaksa kuunnella. Tiedän, että kyse on hänen huonosta itsetunnostaan. 

Ap 

Vierailija
27/27 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin trollialoituksiin, niin spämmään nyt sitten vanhoja.