Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies yrittää saada muut uskomaan, että olisin mustasukkainen? Outo puhelu..

Vierailija
26.06.2021 |

Eikä ollut ensimmäinen kerta kun yrittää takoa jotain siellä soiton takana, johon en kyllä voi samaistua lainkaan. Siellä on siis muita paikalla kun mies soittaa.
Kyselin siis viestillä juhannuksen kuulumisia ja sanoin, että menen kohta nukkumaan. Eipä muuta erikoisempaa, pyysin vielä olemaan varovainen kun tiedän, että alkoholia kuluu porukassa ihan kiitettävästi.

Soittaa ja kertoo, ettei tarvi olla mustasukkainen ja siellä he ovat kavereidensa kanssa. Vastasin, että: "Juu en ole?"
Hokee ja sanoo, että tietää, että olen mustasukkainen ja voin olla ihan rauhassa. Vastasin taas, että: "Okei? Olenkin ihan rauhassa., kohta nukkumaan menossa."
Edelleen länkytti, että: "Aijaa, no et ole vai?" ja jatkaa jotain ihmeellistä näyttelyä. Aivan kuin valittaisin hänelle jostain mustasukkaisuuksissani. Lopetti puhelun rakkaudentunnustuksiin ja itse mietin, että mitähän egon kasvattamista tuokin oli.

On joskus aikaisemminkin tuollain toiminut eri asioissa. Yrittää saada minut näyttämään jotenkin draamanhakuiselta ja puheluissa johdattelee ja vastaa mitä sattuu, niin, että vaikutan kuuntelijoille jotenkin syyttelevältä pirttihirmulta vaikka olisinkin ihan normi rauhallinen itseni.
Kai jotain roolia siellä halusi kännipäissään taas näytellä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö hän leimata sinut kaveriensa silmissä mustasukkaiseksi?

Vierailija
2/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa päästä susta eroon. Antaa kuvan muille että olet hankala ja saattaa olla asioita mitä sinusta kerrottu totuuden vastaisesti, väkivalta jne… parantaa omaa julkisuuskuvaa eroa varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap

Vierailija
4/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on alkanut pedata eroanne. Saa sympatiat puolelleen kun kaverinsa yms "tietää" sinun olevan pirttihirmu.

Vierailija
5/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se oli kännissä ja poikaporukoissa ne muijat on aina pirttihirmuja.

Vierailija
6/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni teki tuota. Persoonallisuushäiriöinen ja erittäin pahan suopa alkaessaan maalata minusta kuvaa eteenpäin. Jätti minut puhelimitse myös. Kannattaa ihan keskustellen kertoa että olet huomannut tuon tavan

Vierailija
7/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se oli kännissä ja poikaporukoissa ne muijat on aina pirttihirmuja.

Kuulostaa tosi fiksulta mieheltä, noin upea ystäväporukkakin! Olet löytänyt todellisen helmen, pidä ihmeessä siitä kiinni. Kannattaisi olla vähän mustasukkainenkin, äkkiä joku tuollaisen vie.

Vierailija
8/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni teki tuota. Persoonallisuushäiriöinen ja erittäin pahan suopa alkaessaan maalata minusta kuvaa eteenpäin. Jätti minut puhelimitse myös. Kannattaa ihan keskustellen kertoa että olet huomannut tuon tavan

Joo niin aionkin keskustella kun tuosta selkiytyy ja näemme. On niin rasittavaa. 

En usko, että haluaa erota vaan enneminkin pelkää, että itse tahdon erota. Kyllä siellä kaikkien kuullen vuolaasti myös kertoi rakkaudestaan ja ikävästään. Aamullakin viestiä jo laittoi kaipuustaan.

Liekö draamanhakuisuutta ja itse en lähde ollenkaan tuohon peliin. 

Ap 

Vierailija
9/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex teki tätä. Se oli itse aivan sairaalloisen mustasukkainen ja kontrolloiva, mutta aina yritti esittää muille että mä olisin se hullun mustasukkainen. Muun muassa kieltäytyi menoista ja sanoi että mä olisin kieltänyt menemästä yms.

Vierailija
10/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo niin aionkin keskustella kun tuosta selkiytyy ja näemme. On niin rasittavaa. 

En usko, että haluaa erota vaan enneminkin pelkää, että itse tahdon erota. Kyllä siellä kaikkien kuullen vuolaasti myös kertoi rakkaudestaan ja ikävästään. Aamullakin viestiä jo laittoi kaipuustaan.

Liekö draamanhakuisuutta ja itse en lähde ollenkaan tuohon peliin. 

Ap 

Mies manipuloi sinua. Googlaa gaslighting.

Vierailija
11/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkiutua eroon. Narsistit maalaa ulkopuolisille puolisostaan tuollaista kuvaa että se on mustasukkainen ja ihan hullu.   Ties mitä valehtelee sinusta selkäsi takana ja tekee sinulle karaktääriä joka et edes ole.  

Vierailija
12/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin ollut niin reppanan oloinen muutenkin. Kun itse olen työmatkalla ja hän nauttii kesästään. Kertoo jatkuvasti kaipuustaan ja kosiskelee. On ollut aika huonovointinen ja puhuu ihmeellisyyksiä kun on niin huono olla kuulemma. Olen sitä mieltä, että on itse mustasukkainen ja välillä laitteleekin viestejä, ettei halua ketään muuta naista ja toivottavasti olen uskollinen. 

Minusta tuntuu, että tarve on todella saada sympatiaa väärin keinoin, ihan keltä vain varsinkin kun en itse ole nyt paikalla. Halusi olla varmaan siellä juhlien keskipisteen puheenaiheineen edes hetken verran minua käyttäen, tiedä sitä mutta väärin toimii. 

Jokin masennus hänellä kyllä on mutta ei osaa oikein käsitellä asioitaan. Itse en jaksa tuollaista muiden väärinkäyttämistä. On liian raskas persoona. 

Ap 

Vierailija
13/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
14/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää itse minkä ehtii.

Vierailija
15/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän et oikeasti tiedä mitä mies sinusta muille kertoo poissaollessasi. Voit uskoa nämä tekstit täällä tai et, mutta normaalia tuo ei ole. Sen sentään ymmärrät itsekin.

Minun exäni kertoi minusta myös kaikenlaisia tarinoita sisarelleen ja kaverilleen, vasta kun oltiin erottu ymmärsin mistä heidän käytös loppuaikana minua kohtaan johtui. Minut oli maalattu säälittäväksi reppanaksi, pirttihirmuksi ja ties miksi, riippuen kenelle tarina oli kerrottu. Näitä sitten kuulin kun otin muutamaan yhteyttä. Oli oikea helmi mieheksi. Vielä muutamaa päivää ennen eroa puhui yhteenmuutosta ja tulevaisuudesta ihan kuin ne olisivat olleet tulossa.

Vierailija
16/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä toimi samoin, väitti mua mustasukkaiseksi, vaikken ollut.

Vierailija
17/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä täytyy sanoa, että tekee minut syylliseksi asioissa. Vääristelee tai jättää pois jotain oleellista jos kertoo tarinaa missä riitelimme. Tekee minusta syntipukin vaikka oikeus tunteilleni on tietenkin ollut olemassa. Huomaan sen kyllä kavereidensakin kesken kun minua kohtaan osa ovat etääntyneitä ja toisaalta kun ovat pidempään samassa seurassa kanssani esimerkiksi vaikka viikonlopun yli niin sanovatkin, että olenpa upea nainen ja kehoittaa miestä pitämään minut. Mies tuntuu haluavan omistavan minut mutta toisaalta taas kaivaa itselleensä aina vain syvempää kuoppaa. Mahdoton yhtälö parisuhteessa ja olen vain helpottunut kun olen hänestä kaukana. 

Haluan vain tuosta ihmisestä eroon. Jostain syystä koen ällötyksen tunnetta. On niin läpinäkyvää toimintaa enkä edes luota häneen enää. 

Ap 

Vierailija
18/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen jutuillaan on tarkoitus vieraannuttaa ja eristää sinua muista ihmisistä, että he alkavat karttaa sinua ja jäisit yksin miehen kanssa.

Vierailija
19/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen jutuillaan on tarkoitus vieraannuttaa ja eristää sinua muista ihmisistä, että he alkavat karttaa sinua ja jäisit yksin miehen kanssa.

Tämä on myös totta. Minuakin vihaa moni ihminen joka ei ole ikinä edes tavannut minua kun olen niin hirveä hirviö. Et voi edes kysyä mitä sinusta on puhuttu kun ihmiset ei suostu kommunikoimaan kun pelkäävät niin paljon. Tarkoitus on todellakin eristää sinut kaikista muista ja luoda sinulle ihan oma todellisuus. Mitä enemmän saa eristettyä sinua, sitä enemmän voi manipuloida ja käyttää väkivaltaa eikä kukaan usko sinua kun haet apua. Ja usko pois. Noiden lonkerot menee viranomaisiin asti.

Vierailija
20/27 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotenkin ollut niin reppanan oloinen muutenkin. Kun itse olen työmatkalla ja hän nauttii kesästään. Kertoo jatkuvasti kaipuustaan ja kosiskelee. On ollut aika huonovointinen ja puhuu ihmeellisyyksiä kun on niin huono olla kuulemma. Olen sitä mieltä, että on itse mustasukkainen ja välillä laitteleekin viestejä, ettei halua ketään muuta naista ja toivottavasti olen uskollinen. 

Minusta tuntuu, että tarve on todella saada sympatiaa väärin keinoin, ihan keltä vain varsinkin kun en itse ole nyt paikalla. Halusi olla varmaan siellä juhlien keskipisteen puheenaiheineen edes hetken verran minua käyttäen, tiedä sitä mutta väärin toimii. 

Jokin masennus hänellä kyllä on mutta ei osaa oikein käsitellä asioitaan. Itse en jaksa tuollaista muiden väärinkäyttämistä. On liian raskas persoona. 

Ap 

Se peilaa. Sun on aika mennä eteenpäin.