Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä keino jolla te monet sinkkunaiset löytäisitte hyvän miehen:

Vierailija
26.06.2021 |

Hankkiutukaa eroon siitä koirasta/koirista. Tuo on ehkä yleisin turnoff kun selaan tinderiä ja käyn treffeillä. Pahin asia on koiran lemu joka vallitsee aina koiranomistajan asunnossa, itseltä se vie mm seksihalut. Toinen haitta tietenkin se koiran vaatima huomio ja hoito, estää monet spontaanit tekemiset ja itse olen aika spontaani luonteeltani.

Kissa ei ihan yhtä paha mutta parempi se olisi ilman sitä kissaakin.

M33

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain koiratalouksissa haisee ja joissain ei (ei väliä onko miehen vai naisen kämppä). Vierailin yhden tyypin kotona, jossa oikeasti haisi pentukoiran takia pissalle. Se oli vähän ällöä. Eikä mitenkään erityisen haluja nostattavaa myöskään se, että koira ulvoi tauotta oven takana, kun oltiin miehen kanssa makuuhuoneessa. Joten ymmärrän tämän pointin, mutta koirasta on silti usein enemmän iloa kuin miehestä.

Vierailija
42/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on. Mulla oli hoidossa tyttären koira ja nyt pesen kaikki olohuoneen tekstiilit, kun kaikki on karvassa ja haisee koiralle. Huomasin myös kuinka paljon koira sitoo ja vaatii aikaa ja huomiota. Ei ehkä sopisi mun elämääni pysyvästi.

Samanlaisia kokemuksia minullakin kun kerran tein sen virheen että annoin deitille luvan ottaa koirat mukaan asuntooni. Karvat voi toki imuroida mutta se koiranlemu jäi asuntooni jopa pariksi viikoksi. Silloin viimeistään tajusin etten voisi elää koiranomistajan kanssa. Haju kuin eläintarhassa asuisi.

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että naiset mieluummin valitsee sen koiransa kuin sinut/jonkun sinunlaisen.

Vierailija
44/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan luovu koirasta jonku äijän takia. 

Tämä on oikea asenne.

Paikalliseen eläinhoitolaan tuotiin juuri eläimiä, kun "rakastunut" nainen luopui koirastaan ja kissastaan kun uusi mies niin halusi. Voi oksetus mikä akka.

Vierailija
45/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koirat eivät haise, eikä kaikista lähde karvaa.

Vierailija
46/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä mies on kyllä sellainen joka pitää eläimistä eikä käske hankkiutumaan eroon rakkaista perheenjäsenistä.

Etsi sitten sellainen 'hyvä mies'.

Saatpahan etsiä sanonpahan vaan.

On löytynyt jo 20 vuotta sitten, kiitos.

Vierailija
47/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin ihan tarkoituksella kuvan myös koirastani deittisivustolle, että koirista pitämättömät eivät ota yhteyttä. Sieltä löytyi sitten oikein mukava mies, jonka luokse koirani on myös tervetullut. 

Oli niin mukavaa, kun hän oli laittanut vesikupin valmiiksi ja esitteli asuntonsa koiralleni, että tällaista täällä. 

Tämä on ihan hyvä että jo esim tinderistä näkee että koiranomistaja kyseessä, ei tuhlaa kummankaan aikaa.

M33

Ja jos ei ole kuvaa, niin tuohan koirajuttuhan on tietysti ensimmäisiä kysymyksiä, joita naiselta kydyt, eiks niin? Hän vastaa, eikä taaskaan ole aikaa tuhlattu.

Jos taas et kysy, niin tyhmähän sä silloin olet. Turha itkeä ajan tuhlaamisesta.

No säästyyhän tuossa aikaa, kun ei tarvitse edes mitään keskustelua aloittaa vaan jättää vaan tykkäämättä. Ei ne lemmikit välttämättä tule ihan heti esille kuitenkaan. Itse ehdin viestitellä jo pitempään, kunnes kävi ilmi, että hänellä on kissoja, ja se yhteydenpito loppui siihen sitten. Allergian takia en  voi olla kissojen kanssa tekemisissä.

Eri

Vierailija
48/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on. Mulla oli hoidossa tyttären koira ja nyt pesen kaikki olohuoneen tekstiilit, kun kaikki on karvassa ja haisee koiralle. Huomasin myös kuinka paljon koira sitoo ja vaatii aikaa ja huomiota. Ei ehkä sopisi mun elämääni pysyvästi.

Uskotko että täällä on paljonkin koirallisia sinkkunaisia jotka haaveilevat seurustelusta sinun kanssasi?

Vierailija
49/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira ainakin näyttää olevan semmonen magneetti ettei mitään järkeä. Miehet on halunneet sen mukaan lenkille, silittää sitä jne. Paras on ollut ku yks pyysi jäätelölle ja halus välttämättä, että otan koiran mukaan, hän sit halusi tarjota sekä mulle että koiralle jäätelön.

Osa tykkää koirista, osa ei. Sehän on hyvä, että epäsopivat ei kohtaa.

Vierailija
50/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin ihan tarkoituksella kuvan myös koirastani deittisivustolle, että koirista pitämättömät eivät ota yhteyttä. Sieltä löytyi sitten oikein mukava mies, jonka luokse koirani on myös tervetullut. 

Oli niin mukavaa, kun hän oli laittanut vesikupin valmiiksi ja esitteli asuntonsa koiralleni, että tällaista täällä. 

Tämä on ihan hyvä että jo esim tinderistä näkee että koiranomistaja kyseessä, ei tuhlaa kummankaan aikaa.

M33

Ja jos ei ole kuvaa, niin tuohan koirajuttuhan on tietysti ensimmäisiä kysymyksiä, joita naiselta kydyt, eiks niin? Hän vastaa, eikä taaskaan ole aikaa tuhlattu.

Jos taas et kysy, niin tyhmähän sä silloin olet. Turha itkeä ajan tuhlaamisesta.

No säästyyhän tuossa aikaa, kun ei tarvitse edes mitään keskustelua aloittaa vaan jättää vaan tykkäämättä. Ei ne lemmikit välttämättä tule ihan heti esille kuitenkaan. Itse ehdin viestitellä jo pitempään, kunnes kävi ilmi, että hänellä on kissoja, ja se yhteydenpito loppui siihen sitten. Allergian takia en  voi olla kissojen kanssa tekemisissä.

Eri

Miten avuttomia te oikeesti ootte?! Jos ette saa itse sanaa suustanne sanottua, että Hei olen muuten allerginen kissoille, onko sulla eläimiä tms. Ja sen voi käsittääkseni kirjoittaakin sinne ihan näkyviin. Ettei tarvii kissallisten tai koirallisten turhaan ees tykätä teistä.

Vierailija
51/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimiä vihaava mies ei koskaan voi olla hyvä. Suhtauduin erittäin suurella varauksella myös miehiin, jotka ilmoittivat olevansa "allergisia".

Vierailija
52/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo... Ei kaikki koirat haise. Se taitaa olla rorukohtaista. Ei esimerkiksi omanikaan haise muuta kuin märkänä. Mutta minusta se on vain hyvä tuoksu :).

Vierailija
53/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko että täällä on paljonkin koirallisia sinkkunaisia jotka haaveilevat seurustelusta sinun kanssasi?

Voi että kun nyt taas ollaan niin, niin mielensäpahoittajia 😂 Mä olen nainen, jolla se koira oli hoidossa, joten joo, en usko että kukaan sinkkunainen haaveilee musta 😁 N58

Vierailija
54/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap, meidän pieni koira ei haise. Turkki trimmataan ja pestään, eikä lähde karvaa. Rotukysymys.

Kyllä mies enemmän haisee, karvaa ja sotkee, kuin meidän pieni koira. Mies myös tuo ongelmia elämään, koira sen sijaan on vain ihana. Koira on aina meidän, kunnes kuolema erottaa. Mies voi päättää häipyä, tai häiriköidä kotonamme.

Mies voi juoda ja sekoilla, ja joutuisin soittelemaan poliisia, se on koettu. Lapsensa hylännyt mies on koettu. Seuraava olisi varmaan väkivaltainen sosiopaatti.

Kiitos, pidän koiran.😄

Vierailija
55/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Eri

Miten avuttomia te oikeesti ootte?! Jos ette saa itse sanaa suustanne sanottua, että Hei olen muuten allerginen kissoille, onko sulla eläimiä tms. Ja sen voi käsittääkseni kirjoittaakin sinne ihan näkyviin. Ettei tarvii kissallisten tai koirallisten turhaan ees tykätä teistä.

Keskusteltiin niin paljon muista asioista, ettei jostain syystä vaan tullut mieleen kysyä asiaa eikä hänkään siitä maininnut heti. Ja kyseessä siis mies, joilla harvemmin on kissoja ainakin omasta kokemuksesta. 

Vierailija
56/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako kilpailija? Kissat ja koirat saa enemmän huomiota?

Ja naistako ei haittaa, jos jää taka-alalle miehen leperrellessä jollekin ihan muulle karvamirrille päivät pitkät?

Vierailija
57/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä että mieluummin otan tupakoivan naisen kuin koiran omistavan, vaikken itse polta niin tupakan haju mielestäni vähemmän häiritsevä.

M33

Itse otan mielummin koiran kuin tupakoivan seurustelukumppanin.

Vierailija
58/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se äijä eläisi samanlaiste kuin koira?      Esim.  Sitä saisi passata sekä lenkkeilyttää.

Luopuisitko sitten?

Vierailija
59/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran ja muiden eläinten omistajat on tutkitusti empaattisia ja rakastavia ihmisiä. Eläinvihaajat on tutkitusti kovia ja kylmiä.

Keksit itse tuon tutkimuksen. Hitlerkin oli eläinrakas.

Vierailija
60/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se äijä eläisi samanlaiste kuin koira?      Esim.  Sitä saisi passata sekä lenkkeilyttää.

Luopuisitko sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan