Tässä keino jolla te monet sinkkunaiset löytäisitte hyvän miehen:
Hankkiutukaa eroon siitä koirasta/koirista. Tuo on ehkä yleisin turnoff kun selaan tinderiä ja käyn treffeillä. Pahin asia on koiran lemu joka vallitsee aina koiranomistajan asunnossa, itseltä se vie mm seksihalut. Toinen haitta tietenkin se koiran vaatima huomio ja hoito, estää monet spontaanit tekemiset ja itse olen aika spontaani luonteeltani.
Kissa ei ihan yhtä paha mutta parempi se olisi ilman sitä kissaakin.
M33
Kommentit (69)
Höh, luulin oikeasti että täällä olisi joku vinkki sen HYVÄN miehen löytämiseen, mutta ei...
Mistä lähtien muka sydämettömät koirien vihaajamiehet on olleet hyviä?! Nehän lukeutuu ihan samaan kastiin kuin vaimonhakkaajamiehet. Kuka nyt sellaista haluais...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan luovu koirasta jonku äijän takia.
Mitä jos se äijä eläisi samanlaiste kuin koira? Esim. Sitä saisi passata sekä lenkkeilyttää.
Luopuisitko sitten?
Kyllä se koira hoitaa koiran virkansa paremmin kuin yksikään äijä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Eläimiä vihaava mies ei koskaan voi olla hyvä. Suhtauduin erittäin suurella varauksella myös miehiin, jotka ilmoittivat olevansa "allergisia".
Ainakin veljeni on oikeasti allerginen kissoille. Henkeä rupeaa ahdistamaan jo paikassa missä on kissa. Eli hän ei ainakaan pystyisi seurustelemaan kissan omistajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Osa koiranomistajista on nykyisin todella sekaisin. Ne mm. puhuvat koirille koko ajan kuin ihmisille ja koira on muutenkin niille selvästi joko kumppanin tai lapsen korvike. Olen eläinrakas ja siksi juuri en pidä siitä, ettei koiran anneta olla koira vaan sitä pidetään korvikkeena jollekin muulle. Aina puhutaan vinksahtaneista kissanaisista mutta koirien omistajista osa on vähintään yhtä sekaisin.
Kai omalle koiralle saa kuitenkin puhua? Ja miten niille sitten pitäisi puhua, jos ei osaa koirien kieltä?
Minäkin yleensä laitan ruksia miehille, joilla on koira. Itselläni on kissa, koirista en piittaa. Juurikin se haju ja se turkkiin tuntuu jotenkin likaiselta, kun silittää. Kissat taas pehmeitä ja puhtaita. Jotkut toki sanoo että kissakodeissakin haisee, mutta itse olen kuullut että täällä ei haise. Kun toki siivoan hiekan. Tinderissä on myös kuva kissasta, eli tulee jo siinä ilmi.
No höpö, höpö. Jos nainen on sopiva ei koira ta9 kissa vaivaa keskiverto miestä pätkään vertaa, ellei sitten ole allergioita. Itselläkin exän katti hoidossa (tälläkin hetkellä) useita kertoja vuodessa ja toimeen tullaan ihan hyvin.
mies53v
En ole sinkku siksi, etten ole "saanut" miestä. En luovu koiran omistamisesta ikinä, revi siitä kuule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako kilpailija? Kissat ja koirat saa enemmän huomiota?
Ja naistako ei haittaa, jos jää taka-alalle miehen leperrellessä jollekin ihan muulle karvamirrille päivät pitkät?
Ei haittaa. Antaa vain hyvän kuvan kun pitää eläimistä ja tulee niiden kanssa toimeen. Sori vaan, mutta te eläintenvihaajat ette ole haluttuja.
- eri
Mitä jos se äijä eläisi samanlaiste kuin koira? Esim. Sitä saisi passata sekä lenkkeilyttää.
Luopuisitko sitten?