Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei hyväksy tulevaa miestäni ollenkaan

Vierailija
26.06.2021 |

Yhdessä ollaan oltu pari vuotta, juuri mentiin kihloihinkin. Äidin ongelma siis se että mies on ulkomaalainen (hollantilainen). Tosiasiassa äidilläni tuntuu olevan joku perustavanlaatuinen ongelma minun seurustelukumppaneiden kanssa, ei ole suostunut tapaamaan ketään heistä ja aina löytyy jotain valitettavaa.

Ei ole siis suostunut tapaamaan häntä ollenkaan, en ole kertonut kihlauksestamme koska tiedän että äiti vetää järkyttävän shown asiasta. :( En jaksaisi kuunnella valitusta ja kiukuttelua, mutta haluaisin kuitenkin että tultaisiin edes jotenkin toimeen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hollantilainen vai "hollantilainen"?

Hollantilainen kirjoitetaan lauseen keskellä hollantilainen, Kyllä on joo mustiakin hollantilaisia mutta se lienee äidin päänsärky kun ja jos ei hyväksy hollantilaista vävykseen. Antaa olla koko äiti sitte.

Vierailija
22/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkäisi. Oppivatko lapsenlapseni koskaan kieltä jota minä puhun? Tuleeko jossain vaiheessa muutto vieraaseen maahan?

Hölmö! Äitinsä tietenkin puhuu suomea. Mitä sä nyt luulet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkäisi. Oppivatko lapsenlapseni koskaan kieltä jota minä puhun? Tuleeko jossain vaiheessa muutto vieraaseen maahan?

Miksi et olisi onnellinen lapsesi onnesta? Olin ulkomaalaisen kanssa naimissa ja muutin ulkomaille, mutta vanhempani sanoivat, että he ovat onnellisia, jos minä olen onnellinen. 

Minulla on oikeus tavata lapsenlapsiani

Sitten hyväksyt isänkin.

Automaattista oikeutta lapsenlapsiin ei ole!

Vierailija
24/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hollantilainen kirjoitetaan lauseen keskellä hollantilainen, Kyllä on joo mustiakin hollantilaisia mutta se lienee äidin päänsärky kun ja jos ei hyväksy hollantilaista vävykseen. Antaa olla koko äiti sitte.

Ja lause alkaa aina isolla ja siksi henkilö kirjotti hollantilaisen isolla.

Vierailija
25/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se äidin vaisto on oikeassa, mutta lapsille pitäisi antaa tilaa tehdä omat virheensä ja erehdyksensä.

Äidin vaisto henkilöstä jota ei ole koskaan tavannut, eikä halunnut tutustua? Kyllä taitaa olla vaan periaatteesta vastaan tyttären miesystävää, varsinkin jos ei muitakaan seurustelukumppaneita ole suostunut tapaamaan.

Vierailija
26/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lause alkaa aina isolla ja siksi henkilö kirjotti hollantilaisen isolla.

Kyse oli rasistisesta sävystä huom

Vierailija
27/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vanhempien mielipiteellä on? Omat vanhempani eivät edes tiedä, ettäs seurustelen

Vierailija
28/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on rajaton ja narsismiin taipuvainen.

Ei ole koskaan pitänyt mun miehestä. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo parikymmentä vuotta ja äitini jaksaa yhä arvostella. Tosin nykyisin tapaamme harvoin ja puhelinkeskustelut pidän lyhyinä.

Mieheni on ja on aina ollut rauhallinen, kohtelias, lämmin, työssäkäyvä, hyvä puoliso ja hyvä isä lapsillemme.

Ajoittain äitini on mennyt aika pitkällekin laittaakseen kiilaa minun ja mieheni väliin. Etäisyyttä on ollut pakko ottaa.

Sivuhuomatuksena lisään, että mieheni on britti.

Mutta se on sivuasia, minulla on kolme siskoa, eikä äidillä ole mitään hyvää sanottavaa heidänkään (suomalaisista) miehistään.

Kaikkien meidän sisarten miehet ovat erilaisia ja eri tyylisiä, mutta yhdistävänä tekijänä saman sisarusparven puolisot ja ovat kunnollisia, kivoja, koulutettuja ja työssäkäyviä aikuisia miehiä.

Ap, äitisi valitsee itse miten käyttäytyy, siitä et ole vastuussa.

Elä omaa elämääsi ja toivon että olette miehesi kanssa oikein onnellisia!

Vierailija
29/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta seurustelu ja nyt jo kihloihin?? Onpas hätäistä toimintaa. Puhuuko mies suomea? Onko tarkoituksena vaan saada oleskelulupa Suomeen jotta pääsee kela gold asiakkaaksi?

Psst, Alankomaista Suomeen on kyllä sellainen elintason lasku että ei kai tuohon kukaan huvikseen ryhdy.

Samaa mietin, että kuka sieltä edes Suomeen haluaa muuttaa. 

Taitaapi miehen kieli olla koukeroinen arabia.

Vierailija
30/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä vanhempien mielipiteellä on? Omat vanhempani eivät edes tiedä, ettäs seurustelen

Kuulostaa kivalta perheeltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme