Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei hyväksy tulevaa miestäni ollenkaan

Vierailija
26.06.2021 |

Yhdessä ollaan oltu pari vuotta, juuri mentiin kihloihinkin. Äidin ongelma siis se että mies on ulkomaalainen (hollantilainen). Tosiasiassa äidilläni tuntuu olevan joku perustavanlaatuinen ongelma minun seurustelukumppaneiden kanssa, ei ole suostunut tapaamaan ketään heistä ja aina löytyy jotain valitettavaa.

Ei ole siis suostunut tapaamaan häntä ollenkaan, en ole kertonut kihlauksestamme koska tiedän että äiti vetää järkyttävän shown asiasta. :( En jaksaisi kuunnella valitusta ja kiukuttelua, mutta haluaisin kuitenkin että tultaisiin edes jotenkin toimeen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollantilainen vai "hollantilainen"?

Vierailija
2/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna olla. Älä esittele, jos ei halua tavata ja anna vetää ihan rauhassa kilarit kihlauksesta. 

Lopeta tuo mielistely. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on päättänyt ettei halua tulla toimeen niin anna olla. Peräänny.

Vierailija
4/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta seurustelu ja nyt jo kihloihin?? Onpas hätäistä toimintaa. Puhuuko mies suomea? Onko tarkoituksena vaan saada oleskelulupa Suomeen jotta pääsee kela gold asiakkaaksi?

Psst, Alankomaista Suomeen on kyllä sellainen elintason lasku että ei kai tuohon kukaan huvikseen ryhdy.

Vierailija
5/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta seurustelu ja nyt jo kihloihin?? Onpas hätäistä toimintaa. Puhuuko mies suomea? Onko tarkoituksena vaan saada oleskelulupa Suomeen jotta pääsee kela gold asiakkaaksi?

Psst, Alankomaista Suomeen on kyllä sellainen elintason lasku että ei kai tuohon kukaan huvikseen ryhdy.

Samaa mietin, että kuka sieltä edes Suomeen haluaa muuttaa. 

Vierailija
6/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja. Nyt hoidat vaan välttämättömän ja pyydät äitisi kylään niin että hän tapaa miehesi.

Pyydä ensin kauniisti ja jos ei äitisi siihen tartu, kerro että olette menossa naimisiin ja jos äitisi haluaa kutsun häihin hänen on tavattava puolisosi. Järjestä kihlajaiskahvit ja pyydä osallistumaan niihin.

Vierailija
7/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on pitänyt yhdestä poikaystävästäni. Olihan se komea ja mukava ja koulunsa käynyt. Äitini ei vaan tiennyt hänen olevan myös melkoinen häntäheikki. En koskaan kertonut äidilleni eron syytä, olisi tuokin kuitenkin ollut minun vikani.

Vierailija
8/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) EU-kansalaiset eivät tarvitse oleskelupaa eivätkä suomalaista puolisoa asuakseen Suomessa.

2) Alankomaat on kaikin puolin parempi maa asua kuin Suomi. Paremmat palkat ja parempi elintaso.

Vierailija
9/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkäisi. Oppivatko lapsenlapseni koskaan kieltä jota minä puhun? Tuleeko jossain vaiheessa muutto vieraaseen maahan?

Vierailija
10/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan pitäisi sitten seurustella että olisi hyväksyttävä mennä kihloihin?

Vierailija
11/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa äidillesi että mies on sinun, ei hänen.

Vierailija
12/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkäisi. Oppivatko lapsenlapseni koskaan kieltä jota minä puhun? Tuleeko jossain vaiheessa muutto vieraaseen maahan?

Miksi et olisi onnellinen lapsesi onnesta? Olin ulkomaalaisen kanssa naimissa ja muutin ulkomaille, mutta vanhempani sanoivat, että he ovat onnellisia, jos minä olen onnellinen. 

Vierailija
13/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et olisi onnellinen lapsesi onnesta? Olin ulkomaalaisen kanssa naimissa ja muutin ulkomaille, mutta vanhempani sanoivat, että he ovat onnellisia, jos minä olen onnellinen. 

Minulla on oikeus tavata lapsenlapsiani

Vierailija
14/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hidasta minusta ennemminkin :D 

nim. merk. 10kk seurustelun jälkeen kihloihin, nyt naimisissa jo kohta 26v

Vierailija
15/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies olisi suomalainen, ei sinulla silti olisi koskaan mitään takeita, että saisit tavata lapsenlapsiasi.

Vierailija
16/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille moro ja näkemiin?

Vierailija
17/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei hyväksynyt minua joten meidän perhe katkaisi välit anoppiin kokonaan. Puolisoni on ainoa lapsi. Anoppi on nyt yksinään.

Vierailija
18/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies luopukoon isästään ja äidistään ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi" (1.Moos 2:24), samaa koskee naista.

Vai oletko teini? Aikuinen saa tehdä omat ratkaisunsa, hyväksyivät omat vanhemmat ne tai ei. Sovulla tietenkin ensin yritetään pitää välit hyvinä, mutta jos toinen ei halua käyttäytyä tolkullisesti, niin on lupa tehdä toisin kuin toivotaan.

Vierailija
19/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikeutta. Lisäksi, jos haluat lapsenlapsia tavata, voit hyvin matkustaa heitä tapaamaan. Kaiken lisäksi suurin osa kahden kulttuurin lapsista puhuu sujuvasti kahta kieltä, usein kolmeakin ilman sen kummempaa panostusta. Tämä on heille etu työmarkkinoilla.

Vierailija
20/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on isän eli tulevan appiukon mielipide asiasta?  Eikö hän sano mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän