Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime yönä koira haukkui rivitalon pihalla ainakin kahteen!

Vierailija
26.06.2021 |

Välillä se piti pienen tauon ja aloitti jälleen. Ihmettelen, miten siinä melussa kukaan sai nukuttua.

Tässä on kolme rivitaloa rinteessä. Se oli alimman rivarin pihalla ja itse asun ylimmässä. Itse sain nukutuksi, kun laitoin ikkunat kiinni, mutta mietin tuon paikan lähimpiä naapureita.

Ei mitään köyhälistöporukkaa, vaan alimmassa rivarissa on noin 250 neliötä per kämppä. (Meillä vain 160 neliötä.)

Miten kehtaavat! Koira häiritsi meitä vain pihalla istuessa, mutta lähempänä asuvat eivät varman kyrenneet nukkumaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini pisti pari tuntia sitten diskon pystyyn. Asumme kadun talossa nro 4. Musiikki ykkösestä kuuluu kahden tontin yli niin lujaa että laulun sanat erottaa. Ei muuta mutta sama oli eilen niin pitkälle ku mentiin nukkuun.

Ottaisin mieluummin koiran äänet tilalle.

Joku otti ilmeisesti herneet nenään. Tuli poliisiauto piipahtamaan kadulla ja numero ykkösen musiikki loppui kuin seinään. Se soittaja en ollut minä. T. Nro 4, sama katu.

Vierailija
22/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se elämä joskus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurini pisti pari tuntia sitten diskon pystyyn. Asumme kadun talossa nro 4. Musiikki ykkösestä kuuluu kahden tontin yli niin lujaa että laulun sanat erottaa. Ei muuta mutta sama oli eilen niin pitkälle ku mentiin nukkuun.

Ottaisin mieluummin koiran äänet tilalle.

Joku otti ilmeisesti herneet nenään. Tuli poliisiauto piipahtamaan kadulla ja numero ykkösen musiikki loppui kuin seinään. Se soittaja en ollut minä. T. Nro 4, sama katu.

Ihme et Poliisilla aikaa tuollaiseen. Täytyy olla pieni paikkakunta.

Vierailija
24/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään eläimistä, mutta tuollainen on kyllä rasittavaa. Täällä asuu naapurissa koira, jonka lenkityksen kuulee (kärjistettynä) siitä, että haukkuminen alkaa rappukäytävässä, siirtyy pihalle ja jatkuu kunnes ovat äänenkantaman ulkopuolella. Lenkiltä paluun kuulee myös lähestyvänä haukkumisena, joka siirtyy rappuun ja kotia päästyä loppuu. Onneksi olen muuttamassa (en kyllä koiran takia, vaan muuten).

Vierailija
25/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista on nykyään yhä enemmän. Siis ihmisiä jotka vähät välittää muista kuin itsestään.

Minäminäminä.

Vierailija
26/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varsin valitettavaa.

Minä asun kerrostalossa ja jos havaitsen pitkittyvää häiriköintiä tahi tahallista melua kaivan rakkaan trumpettini esille ja pidän pitkän soitannan.

Tämä on toiminut mainiosti tähän saakka.

Vierailija
27/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun kerrostalossa ja jos havaitsen pitkittyvää häiriköintiä tahi tahallista melua kaivan rakkaan trumpettini esille ja pidän pitkän soitannan.

Ei reilua muita kohtaan.

Vierailija
28/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiton hyvä taktiikka!

Itse olen vain soittanut nupit kaakossa musiikkia huomautuksenomaisesti, mutta en tiedä, onko sillä haluttua vaikutusta...

Vierailija
29/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin haukkui koira, räkytti vielä yhden aikaan yöllä. Kävin soittamassa ovikelloa, kukaan e avannut. Annoin koiralle ”vähän herkkuja” , kakistelulla jonkin aikaa ja vaikeni sitten.

Vierailija
30/30 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän