Viime yönä koira haukkui rivitalon pihalla ainakin kahteen!
Välillä se piti pienen tauon ja aloitti jälleen. Ihmettelen, miten siinä melussa kukaan sai nukuttua.
Tässä on kolme rivitaloa rinteessä. Se oli alimman rivarin pihalla ja itse asun ylimmässä. Itse sain nukutuksi, kun laitoin ikkunat kiinni, mutta mietin tuon paikan lähimpiä naapureita.
Ei mitään köyhälistöporukkaa, vaan alimmassa rivarissa on noin 250 neliötä per kämppä. (Meillä vain 160 neliötä.)
Miten kehtaavat! Koira häiritsi meitä vain pihalla istuessa, mutta lähempänä asuvat eivät varman kyrenneet nukkumaan.
Kommentit (30)
Meluterrorismia. Häätöjen pitäisi olla helpompia.
Kävin katsomassa. Kyseessä on joku husky-tyyppinen rotu. Älytöntä rovarissa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa. Kyseessä on joku husky-tyyppinen rotu. Älytöntä rovarissa.
*rivarissa
Oiskohan jätetty koira yksin kotiin ja lähdetty itse juhannusbileisiin..
No koirat eivät noudata mitään ihmisten laatimia taloyhtiösääntöjä. Jos ulkona pusikossa rasahtelee lintu, orava tai vaikka rotta, koiran vainuaa ja hieman rodusta riippuen reagoi taatusti ääniin ja hajuihin.
Naapurini pisti pari tuntia sitten diskon pystyyn. Asumme kadun talossa nro 4. Musiikki ykkösestä kuuluu kahden tontin yli niin lujaa että laulun sanat erottaa. Ei muuta mutta sama oli eilen niin pitkälle ku mentiin nukkuun.
Ottaisin mieluummin koiran äänet tilalle.
Mitä jos siellä oli isäntä henkihieverissä ja koira yritti haukkua saadakseen apua paikalle?
Siellä istui myös ihmiset ulkona. Heidän äänensä kuuluivat tänne asti vain vähän, mutta koiran melu häiritsevästi.
Viekää sille koirulaiselle vettä! Voi olla että vesi on jäänyt koiran huoltajilta kokonaan unholaan, kunhan itsellä on olutta. Kannattaa tarkistaa, myös se pääseekä koiraparka auringolta suojaan, Jos asiat eivät ole kunnossa, soitto heti poliisille. Neuvovat varmaan mihin voi ottaa yhteyttä.
Ihmisissä kun on kaikenmaailman känni- ja muita ää li öitä.
Oliko sillä jokin hätänä? Eikö kukaan käynyt katsomassa?
No voi voi. Kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ehkä ovikelloa rimpauttamalla tai jotenkin muuten varmistaa, ettei koira ole yksin ja ilman ruokaa siellä päiväkausia.
Jos koira ei ole tottunut humalaisiin ihmisiin, se haukkuu epämiellyttävää oloaan.
Minä olisin ollut jo huolissaan siitä koirasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ehkä ovikelloa rimpauttamalla tai jotenkin muuten varmistaa, ettei koira ole yksin ja ilman ruokaa siellä päiväkausia.
Se koira on siis rivitalon pihalla.
Ainakin viime yönä siinä oli myös ihmisiä hauska pitämässä.
Vierailija kirjoitti:
Meluterrorismia. Häätöjen pitäisi olla helpompia.
Miksi koiran haukkuminen on "meluterrorismia", mutta lapsien rääkyminen ei?
Jaahas. Siellä se koira haukkuu ja ulvoo taas.
Ärsyttävää istua pihalla linnunlaulua kuuntelemassa, kun tuo vaan räksyttää.
Linnut laulavat edelleen, vaikka on jo juhannus.